Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ősz az ablakon át

Üdvözlöm Kedves Olvasó! Köszönöm szépen, hogy újra olvasásnyi távolságba kerülhettem Önnel. Induljunk el a betűk útján és pillantsunk rá a természet nagy színpadára.

Így október utolsó napján az íróasztal mögött kissé módosított tudatállapotban veszem fel a tollat. Nem a tegnapi madártejes party mellékhatásai kóvályognak gyomromban, sőt a sok km-es túra levertsége sem oka a fejfájásomnak. A torokgyulladás nagy úr, a testem hőmérsékletét is megemelte és ez okozza a hangulatváltozást. Mégis hiszem, hogy az ember az, akinek képzeli magát. A betegség arra elég, hogy meggátolja szervezetem természetbe való kivonszolását, de a lélek kötetlen marad. A meleg szobából az ablakon át, az utcára nézve indítom útnak érzésvilágom, hogy Önnel együtt bebocsátást kaphassunk a közeli természetbe.

November kapujában már a forróság királynője messze elutazott a déli vidékekre. A hidegek ura veszi át helyét és kénye, kedve szerint borzolja kedélyeinket. Nagykabátba bujtatott gallérig behúzott nyakú emberek sietnek mindenhol a járdán. A száraz falevelek, mint üres szaloncukros papírok zörögnek ideig-óráig a kopaszodó fákon. Az ezerszínű lomkorona részeinek millióit rángatja az északi szél. Már csak emlékeinkben őrizzük a fülemülék csattogását, de gólyáink is messzi földön kelepelnek.

Mégis érdemes ilyenkor, ha (most) másképp nem, gondolatban bakancsba ugranunk egy-egy rövid séta elejéig. November kezdetén már kisebb-nagyobb csoportokban, szinte bárhol megtaláljuk a károgók nagy csapatát. Persze év közben is összefuthatunk velük vagy gyakoribb dolmányos unokatestvérükkel, de a vetési varjak igazi szezonja az őszi időszakban kezdődik. Gondolom, ilyenkor Kedves Olvasó is leveri az árakat a biztonságosan őrzött ládikákról, amikből erre az alkalomra összegyűjtött hangulatok garmadát zárta el. Ki marad érzéketlen varjúsereg kááár kááár kórusának hallatán… Amint a fekete madarak ellepik az eget, talán Ön is megnyugvással nyugtázza, hát újra eljöttek. Ki tudna elképzelni egy túrát, miként surranónk szolid zörgéssel csörtet bele a szivárvány színeiben pompázó lehullott száraz lombokba a fölöttünk megcsendülő varjúk hangja nélkül.

Persze jómagam is láttam az egyik kereskedelmi TV-n, miként szenzáció éhes műsor készítők a csodaszép tollas barátaink emberre való veszélyességét latolgatták. A filmben varjúk helyett csókákat mutogató gárda izmos riogatásba kezdett, hogy szerintük eme okos madarak megtámadnak a náluk sokszor termetesebb embereket. Ilyenkor is hányingerrel torkomban ütközök a butaság népszerűségével. Párszor már találkoztam a fekete sereggel, de még egyszer tapasztaltam - nem is olvastam - szemükben véres elszántságot. Sőt! Csattogó csőrükkel és riogató szárcsapásokkal sem indítottak ellenem megsemmisítő csapást. Sokak a kullancstól is félnek. Bevallom, én is. Ezért kenem magam riasztószerekkel, öltözködöm helyesen és így indulok el a végeérhetetlen ösvényeken. De eddig hányan haltak meg a fenti veszélyforrásoktól? Mindenki fél, retteg a járványok kitörésétől is. Van is mitől félni. Az országutakon történt balesetek során akár ezt az írást olvasva hányan sebesülnek meg? Melyik veszélyesebb? Az erdőjárás helyett beülni a pléhdobozokba és mozgáshiányból adódó betegségekkel küzdeni? Mekkora reális veszélyt jelent a mérleg két serpenyője? Merre mozdul ki? Úgy gondolom, aki akar, az figyelje a híradást, rettegjen. Ha van kedvük hozzá és így érzik jól magukat, ám legyen. Tegyünk meg mindent az ellen, hogy elkerüljük a betegséget, igaz, néha így is belefuthatunk pl. egy torokgyulladásba. De ne éljünk rettegésben. Inkább törjük azon a fejünket, idén is találkozunk-e a csonttollúakkal? A süvöltők népes csapata ismét elárassza majd parkjainkat, kertjeinket? Az ablakon kinézve újra látjuk-e a széncinegék, kékcinegék és a hosszú farkú őszapók seregét? Talán a tarka fejű tengelicek is vendégei lesznek a terített asztalnak? Újra ellátogat hozzánk a vaskos csőrű madár? Tudja Kedves Olvasó, az a tollas barátunk, ki – a karácsonyra gyermekének vásárolt madárhatározó könyvből előkeresett és beazonosított – meggyvágó. Decemberben szemtanúja lehetünk-e újra a zöldikék csemegésének? A víg kedélyű csuszka tesz-e egy kitérőt az etető felé? A karvaly szintén megpróbálja elemelni a lakodalmi asztalról az egyik vendégünket? Talán olyan ismeretlen ismerőst is láthatunk, kivel még nem hozott össze a sors?

Megtudjuk majd idővel, addig viszont a vadludak gágogása töltse fel füleinket őszi hangulattal.


Madárbaráti üdvözlettel:


Nagy Kornél
Hasonló történetek
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
KORNÉL MÉG MINDIG TE VAGY AZ ISTEN!!!! :angry:
Nagy Kornél ·
Szia Burgonya!

Na, erre mit írjak? Túlzásokba esni én szoktam, de most már látom, hogy Te is. Igazán kedves az ilyen véleményt olvasni és remélem, hogy a későbbiekben sem változik majd meg a véleményed.

Nagyon szépen köszönöm!

Kornél

angyallány ·
Szia Kornél!
Tényleg nagyon jó "Téged" olvasni... Az ember..erre a kis időre talán azt is elfelejtheti.."hova tartozik"..:'((
Elrepíted az olvasót messzire...kiemeled a Valóság zord világából...és meseországban teszed le...
Olvasás közben pedig kiderül -én legalább is rájövök- hogy "EZ A VALÓSÁG"!! Csak elzárja szemünk elől egy kapu, mely mögött ott állnak a természet Nagy Csodái...elől pedig csak az anyagi javakért folytatott értelmetlen harc áll...:'((( ..és ebben a harcban ott vergődünk mi is...emberek...:'((
És aki nem nyitja ki lelki szemeit, azelőtt mindig is zárva fog maradni ez a kapu!!!
Írásaid mindig segítenek abban...hogy az én szemeim életem végéig nyitva maradjanak... És a sok fájdalom, csalódás, bánat se tudja újra kulcsra zárni ama kaput.. KÖSZÖNÖM!!!

Üdvözlettel: Andrea
Nagy Kornél ·
Szia Andrea!

Ha lehetek ennyire őszinte, ez a célom az írásokkal. Megható látni, olvasni miként valósul meg az író esték eredményei, hiszen a Te soraidban van mindaz, amiért az ember tollat ragad és adja közzé az átélt élményeit. Épp nemrég szembesültem azzal, micsoda rabszolgamunka az értékelés nélküli robot. A Te véleményedet olvasva erősíti meg bennem azt, hogy érdemes TV helyett írni és közzé tenni.
Köszönöm!

Kornél

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: