Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Összehoztuk feleségeinket

Egy baráti házaspárral mentünk nyaralni Kubába. A hely csodálatos volt, de szerettem volna még másféle különleges élményekt is szerezni.
Lógós mell. Lehet az szép is? Hát, ha telt és olyan mint Klárié mindenféleképpen. Ez a nejemnek is megtetszett, amikor nudista strandra mentünk a barátnőjével,láttam hogy nézegeti, akkor jött az ötlet, a vágyam.
- Addig nem nyugszom,míg nem látom őket leszbizni - fogadkoztam Klári férjével,aki régi haverom.
- Hű azt megnézném, én is!Terveljünk ki valamit, hogy összehozzuk a lányokat.Meg is lett a nagy terv 4 sör után.
- Mi van ha más férfihoz mennek felajzott állapotukban?
- Bezárjuk őket az apartmanba.
Szeretünk viagrát, mi bejelentettük,hogy fiús estét tartunk a lányok meg tartsanak lánypartit.
Úgy tetünk mint akik elmennek, közben visszalopóztunk és elbújtunk a szekrény mögé.

A viagrát kávéba tettük nemsokkal előtte,láttuk hogy a nejem Ági meg Klári mindinkább ficánkol, fészkelődik, keresi a helyét.A nejem nemsokára megszólalt.
- Te Ági én annyira, hogy is mondjam, elkapott a vágyakozás.
- Téged is, nekem is tiszta nedves a puncim!
Egymásra néztünk Lackóval, a szánk a fejünk széléig húzódott.Kezet ráztunk. A lányok nevetgéltek, aztán elővettek egy üveg peszgőt azonmód felkattintották a rádiót, elkezték magukat szexin rázni,Klári nagy melle ringott a bikiniben.
- Jó nagyok a dudáid!
- A tiedek szebbek. Mutasd, keményebbek az enyiménél?
Hamar belejöttek a lányok egymás csöcsörészésébe, jól felállt a farkunk Lackóval, de nem mertük elárulni,hogy ott leskelődünk.
- Hú a mindenit,peep show a javából - sóhajtozott Lackó. A lányok smároltak akkor pont, ráláttunk az eseméynekre. Lekerült a zöld bikinbnifelső Kláriról,lógós melleit én is szívesen megcuppantottam volna. Ági nyalogatta, simogatta a nagy melleket, nevetgélve az arcát bedugta a két nagy lopótök forma közé.
- Szívogasd léccike.
Kérte a Klári, ő is simogatta a melleit, közbe lenyúlt a punciját is simogatta, Ági is simogatta magát, bevágta a húsos, ringó fenekét a   bikini alsója. Nagyon megdugtam volna akkor már mindkettőt.
Amikor Ági lehúzta az alsóját, Lackó nagyon nézte, kicsit rosszul esett, de én is néztem a Klári borzasát. Szép pinája volt mindkettőnek, mindkettőt egyszerre basztam volna meg.
Amikor elkezdték egymást felváltva kinyalni meg ujjazni már megbántam az egészet. Sikoltozva nyalták falták egymást. A látvány szep volt,utána leöblitették a nedveket pezsgővel és eltüntek a szemünk elöl, azt se vették észre, hogy be van zárva az ajtó.
Nemsokára úgy tettünk, mint akik megérkeztek és jól megbasztuk őket, de azt legközelebb mesélem el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
laci1952 ·
Gyatra.

Bánkbán ·
Nagyon gyenge.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: