Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ősbéli kaland II.

A rejtélyek kezdődnek

Mindenki Tibire nézett, nagy szemekkel.
- Nem mondod komolyan?
- De igen.
- És más valami, ami talán használható ilyen célokra?
- Nem minden tönkrement...
Ez volt a legrosszabb hír, amit csak hallhattunk. Belevesztünk a dzsungelbe. Senki nem volt a közelben, aki segíthetett volna. Teljesen magunkra voltunk utalva.
Aznap este szedtünk össze takarókat és pokrócokat, mert igen hűvös volt. Szilvi meg Zoli elmentek tűzifáért. Azt mondták, hogy mindjárt jönnek, de még fél óra múltán sem kerültek elő. Még nagyon nem aggódtunk értük, inkább a tábort rendeztük. De megint eltelt egy negyed óra és még mindig nincsenek meg. A többiekkel egyetértően elmentünk őket megkeresni. Én Tibivel, Dóri Gabival, Andi Ádámmal. Vagy két órán át kerestük őket, eredmény nélkül.

Tibivel külön váltunk, ő balra ment én meg jobbra. Az első percekben nem találtam semmit csak fákat, bokrokat. Aztán valami megragadta a bokám és felemelkedtem, fejjel lefelé fordulva. Kiáltani próbáltam, de az a valami rátekeredett a számra és nekiütött egy fának. Ott elvesztettem az eszméletemet.
Egyszer csak arra ébredek, hogy Tibi halkan szólongat:
- Tünde, cicám, jól vagy? Ébredj!
- Mi történt?- kérdeztem halkan.
- Nem tudom, azt vártam, hogy te majd elmeséled.
Most vettem csak észre, hogy már nem lógok, mint Tarzan a levegőben, hanem a földön fekszek.
- Ki vágott le?
- Én nem, amikor ideértem, te itt feküdtél.
- De, nem értem. Itt kerestem Szilviéket, amikor valami megragadott és elrántott a földről. Aztán nekicsapott a fának és onnantól nem emlékszem.
- Jól érzed magad?
- Nagyon fáj a fejem, de amúgy szerintem semmi bajom.
- Gyere közelebb. Adok egy puszit talán attól jobb lesz.

Mosolyogva közelebb bújtam hozzá és kaptam egy olyan forró csókot, hogy egy szempillantás alatt jobb lett tőle a kedvem. Aztán úgy döntöttünk, hogy inkább együtt keressük őket tovább… És csodák csodája, meg is találtuk őket, pár méterre az előbbi helytől, ahol én estem csapdába. Ők is a földön hevertek és eszméletlenek voltak. Gyorsan odaszaladtunk hozzájuk és keltegetni kezdtük őket. Félperc múlva mindkettő magához tért, és persze tőlük is megkérdeztük, hogy mi történt:
- Nem tudom, valami egyszer csak fölemelt a földről és a karomba mart, majd nagyon kezdett szúrni, lüktetni a karom, és amikor ránéztem, csupa vér volt…- mondta Zoli.
Megnéztük gyorsan a karját, hátha el kell-e látni, de semmi nem volt rajta, még csak egy karcolás sem.
- Én sem emlékszem, csupán arra, hogy hirtelen azon kapom magamat ,hogy lógok a levegőben és valami nagy erővel cuppan a hátamra és szívni kezd valamit. Utána elájultam.
Megnéztük Szilvit is, de rajta se lehetett látni semmi nyomot.
- Nincs semmi rajtatok. - mondtam.
- Érdekes, pedig határozottan állítom, hogy valami nagyon fájt akkor- felelt Zoli nagy szemekkel.
Nem firtattuk tovább, visszamentünk a táborba. A többiek már ott voltak, és örültek, hogy mi is megérkeztünk. Aztán mindenki persze kíváncsi volt, hogy mi történt, mi pedig mindent elmeséltünk, amit csak tudtunk.
- Szerintem csak képzeltétek az egészet, megesett ez már mással is. Én ismertem valakit, aki egyszer azt képzelte, hogy levágták az orvosok a műtőasztalon a fejét, de amikor odarohant a tükörhöz, akkor jött rá, hogy lát és ottan a feje a tükörben, majd ki akarta venni, de sehogysem sikerült neki. Valami gyógyszert adtak be neki és megőrült tőle. A műtét után elvitték a diliházba.
Mindenki nevetett és el is felejtettük, ami történt, minden gondunk-bajunk, jól éreztük magunkat azon az estén. És akkor nem féltünk. De nem is sejtettük, hogy valami van a közelben, valami ami nem akarja, hogy ott legyünk.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4483
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
5029
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Filander ·
Egyet értek Dragooon-al bár éna helyeírási hábakat nem figyeltem. Tájleírás jól jönne. A történéseket is el kéne nyújtani hogy izgalmasabb legyen. Maga az ötlet tetszik. Az is egész jó ahogy leírtad de még lehetne rajta javítani. Mikor jön a III. rész?

Getti ·
Hát az igazat megvalva szerintem szakértők előtt állok :smile: .Tehát ne vegyétek most rosz néven de harmadik rész nem jön egy jó darabig. Hanem, énnekem most suli lesz nemsoká és nagyon kell majd hajtanom, tehát nem fogok ráérni írni. Viszont ha befejeztem az évet, előlről kezdem a történetet. Minden fejezet rajta van a gépemen, tehát ezzel nem is lesz gond. Jobban figyelek majd és arra én is gondoltam hogy teszek bele tájképeket. Meg persze mint minden regény hosszúra fog nyúlni. Ezt én kb. 30 és 40 fejezet közöttire tervezem, tehát várni kell vele, és ha türelmesek lesztek ígérem egy nagyon jó történet lesz belőle, de előre szólok,hogy 13 év alatt nem ajánlott, mert egy kis előzetes:
Lesznek benne véres és kegyetlen részek, és csak hárman maradnak életben a regény végén. :angry:
Jah és ami fontos egyben fogom leadni vagy két részre bontom az egészet. A cím marad a régi... :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: