Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Országmentő

- Na ideje volt már. Ez a kátyú már sok ember napját keserítette meg. Többek között ez enyémet is.

- Ezzel többé már nem lesz baja uram.

S a lyuk valóban egyre csak fogyott. Végképp kezdett eltűnni, ebben mindketten furcsa örömre leltek.

- Ha így haladnak, akkor néhány éven belül akár egész jó is lehet az utak állapota.

- Mi mindent megteszünk. Ha kell, még túlórázunk is. Ugyanannyiért persze. Hisz most nem rólunk vagy a cégről van szó. Ezt – talán kis részben de – a hazáért is tesszük. De arrébb állna kérem.

- Jaj persze! Elnézést. Nem akarom akadályozni ezt a nemes célt. Valóban, néha az embernek kell valamit adnia hőn szeretett országának.

- Igen, mert nem te vagy én, mi vagyunk az ország. Gondoljunk csak bele, ha ezt a kis lyukat ma nem tömnénk be. Akkor akár holnap erre járhatna egy üzemanyagot szállító teherautó. Képzelje csak el, eltörne a tengely. Akár fel is borulhat, sőt fel is robbanhat. Mi lenne akkor, ki fizetné meg a kárt? Emberek nem tudnának reggel dolgozni menni a kocsijukkal. Mi lennénk a hibások, mert nem javítottuk ki. Pedig nem mi tettük tönkre.

- Az még hagyján, de itt lángba borulna minden. Porig égne az egész környék!

- Ha senkinek sem esik baja akkor nincs gond.

- Hogy-hogy? És a sok hontalan ember?

- Nos újra felépítenék a házakat, sok más embernek biztosítanának munkát. És a beszedett minimális adókból újabb kátyúkat tömhetnénk be. Mert ha azokat a kátyúkat sem tömnénk be, akkor talán egy külföldi szállítóval történne ugyan ez. Akkor mi lenne a külpolitikánkkal? És az ebből beszedett kis vámból, újból csak ezt előznénk meg.

- Nem hangzik túl hazafiasnak.

- Látom nem érti. Ez mind a hazáért tesszük. Ettől a pénztől lesz jobb majd az élet. De hát az újrateremtéshez előbb pusztítani kell.

- És most pusztítanak?

- Ugyan már, micsoda feltételezés! Mi soha nem ártunk az országnak! Mi csak fejlesztjük, de soha nem romboljuk! Vigyázzon forró

- Áúú.., Ez fájt. Direkt csinálta!

- Micsoda képtelen elmélet…. Mind a kettő!

- Jó azért nem kell leharapni a fejem. Se megégetni a kezem.

- De már mára vége is a munkának.

- De hisz ez még nincs kész.

- A szakszervezet előírja. Elég egyszerű, munkaidő vége egyenlő nem dolgozni.

- De ha ezt itt hagyják, holnap újra kell kezdeni, mert addigra megköt. Hol itt az önfeláldozás?

- A szabály az szabály. Képzelje, mi lenne ha, némelykőnk megszegné ezt. Akkor a többiek mellettük hasztalannak tűnnének, s talán – mivel ilyen csekélyek az adók és a vámok – elbocsátanák őket. Személy szerint én nem szívesen élnék azzal a tudattal, hogy egy ember miattam került az utcára. Maga szerint én szívesen kezdem újra? Akkor mi értelem a munkámnak?

- Á.. értem már.

- Na akkor, viszlát holnap.

- Viszlát.



- Látom visszajöttek befejezni.

- Természetesen, nem hagyhatunk csak itt egy kátyút, ha már egyszer ez a dolgunk.

- A kis szemét végleg eltűnik a világról.

- Ez csak egy lyuk.

- Tudom, tudom. De maga is megmondta, mekkora bajt okozhat.

- Mi?

- Hát tudja, a külpolitika, a vámok kiesése stb.

- Ja persze. Na ez készen is lenne.

- Hm… ma már nyugodtabban fogok aludni.

- Na akkor mi megyünk is.

- Várjanak!

- Miért?

- Látják azt. Ott is van egy.

- És?

- Hát ha már itt vannak, miért nem csináljál meg ezt is.

- Ugyan már nekünk nincs időnk ilyenekre.

- De hát itt van öt méterre. Nehogy már itt hagyják.

- Sajnálom, de ez nem szerepel a nyilvántartásba.

- De hát itt van.

- Itt bizony nincs.

- Ne azt a papírt nézze, hanem azt a tátongó rémséget ott.

- Ezt a kátyút nem jelentették be. Mi következik ebből?

- Hogy úgy gondolták, maguktól is észreveszik, miközben a másikat tömködik?

- Nem. Azt, hogy ez senkit sem zavar. Minek olyan gondokkal küszködni, ami nem is gond?

- Ja, pedig azt hittem...

- Uram, értjük a dolgunkat.

- Akkor további jó munkát.

- Meglesz!


Hmm. Ez bizony kitört. Jobb lesz, ha telefonálok:

Itt 012-es útjavító. Szeretnék bejelenteni egy kátyút és… kérnék egy autómentőt.
Hasonló történetek
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
Tetszik.

Mz. ·
Köszönöm a pozitív véleményezést. Különösen nagy kitüntetés ez eme nedvszívó embertől:)
Ilyen a magyar ember, nevetve sír
>>-- :blush: -->

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: