Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Örökre

- Kedvesem! - hívott párom.
- Igen, megyek már! - ideje pihenni. Pár percet töltöttem csak kint a fürdőben, míg átvettem ruhámat, de úgy látszik még ennyit sem bírt ki nélkülem.
Egy majdnem földig érő, vékony pántos, mély kivágású, fekete hálóinget viseltem. Az alja finoman súrolta bokámat. Halvány mosolyra húzódott ajkam.
A férfi, kihez készültem hozzákötni az életemet, az ágyban várt. Hosszú, fekete haja szétterült a bordó selyempárnákon, melyek kiemelték szemének varázslatos zöldjét. Rózsaszínes szájával szerelmes mosolyt küldött felém.
Meztelen testét takaró rejtette szemem elöl, De derekától lefelé kilátszott sápadt bőre.
- Szeretlek - súgta, ahogy besiklottam mellé. Végig a szemembe nézett. Pillantása mélyen belém hatolt, s megborzongatott. A pislákoló gyertyafényben még mélyrehatóbbnak éreztem.
Ujjaim végével megcirógattam arcát, és szája körvonalát. Édes, jóleső érintés. Belefájdult a szívem. Soha nem lennék képes elengedni Őt magam mellől, de vajon Ő is így érezne? Ha tudná...? Fogalmam se volt, s nem is érdekelt igazán. Örök időre Vele akartam maradni, csak ez számított.
- Annyira szép vagy ma éjjel! - súgta mély, érzéki hangján. A Telihold megvilágított mindkettőnket, így tisztán láthattam a szemében égő vágyat, mely szinte perzselt. Szerettem ezt a férfit, ki testével melegítette hűvös bőrömet. Tiszta szívemből szerettem. De vajon egy élő is tudna szeretni egy holtat?
Vad, szenvedélyes csókban forrtunk össze, s közben kihúztam párnám alól ezüst tőrömet és a szívéhez emeltem.
Örökre együtt...

2005.03.30.
Hasonló történetek
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arisa ·
az elején nekem tiszta anita blake érzésem volt :smile:
rhes ·
Az Anita Blake az egyik kedvenc sorozatom, de mikor ezt a történetet írtam, akkor még nem ismertem a nagy szájú, belevaló kisasszonyt :)

pillanat ·
Szép kis történet! Kár, hogy beteljesületlen a szerelem. A végkimenetelnek muszáj ilyen véresnek lenni?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: