Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Őrjítőbb forróság...

Avagy "Őrjítő forróság" 2...

És ebben a pillanatban kinyílt a szauna ajtaja.

Pálma állt ott, kitágult szemmel. Nem mondott semmit, csak becsukta az ajtót. Levi észre sem vette, csak én. Egymás pillantását fűrkésztük, és elmosolyodtam. Tüzelő tekintete megértette velem, mit is szeretne... Legyen. Mondtam én a szememmel, és a mutató ujjammmal magamhoz csalogattam. Pálma lehajtotta a fejét, és a nyelve végigfutott a szexi-tanárbácsi gerincárkában.
Levente megremegett fölöttem, és láttam, ahogy a keze megtapogatja a barátnőm fenekét. Mélyen a nyakamba nyögött, és éreztem a még bennem lüktető farkat, hogy még keményebb, mint volt.
- Tetszik a helyzet? - kérdeztem a fülébe suttogva.
- Cukorfalat, minden férfinak az a vágya, hogy két szőke szexbomba kényeztesse... - lihegte a fülembe, majd összeesve a gyönyörtől.

Elmosolyodtam, és Pálmára néztem, aki cinkosan kacsintott rám. "Akkor édesem, most megtudod, hogy milyen is az az álom!"
Mondtam, álljon fel. Színte őríjítő volt, ahogy kihúzta belőlem a hatalmas falloszt. Halkan felnyögtem, és hozzáfeszítettem a testem.
Az Adoniszom felállt, és Pálmával egymás mellé álltunk. Mind ketten mesztelenek voltunk, és természet adta domborulatainkkal, és tökéletességünkkel pásztáztuk őt. Lazán nekidőltönk a padnak, és néztük tövább. Pálma a melle alá kulcsolta a kezét, és nagyokat nyelt a tüzelő tekintete mögül. Én is a tökéletes pasit csodáltam, és smaragdzöld szemeim csillogva futottak végig a kemény bicepszeken és tricepszeken, az izmos hasfalon, és a futballistás fenéken és combokon...

Felé indultam, és megmarkoltam a falloszát. Hatalmasat nyögött, én egy csókkal folytottam el azt. Közben Pálma hátulra került, megmarkolta a fenekét, és a hátát csókolgatta. Levi egy rántással előre húzta őt is. Egyik karjában engem, a másikban Pálmát tartotta. Mindketten hozzásímultunk a szexi-tanárbácsi oldalához, és ő egyszer az én mellemet, majd Pálmáét csókolta...
- Várj! - így Pálma. Remegett a hangja. - Mi kényeztetünk téged... Nem?
Levi csak elmosolyodott, és elengedett mindkettőnket.
- Hajrá, csajok! - csak ennyit mondott. Én mosolyogva hátralöktem a padra, és a lába közé térdeltem. Marokra fogtam a bársonnyal borított acél falloszt, és egy nyalintással lenyaltam róla a gyönyör első nedveit. Levi felszisszent. A fényes, vörös makk csillogott. Megfogtam a heréit, és úgy nyaltam fel a pénisz tövétől egészen fel a tetejéig. Újabb hatalmas szisszenés. És végül bekaptam...
Pálma lihegve figyelt minket, majd ő is odatérdelt mellém, és most ő markolta meg a heréjét. A két mellem között átbújtatta a fejét, és a szájába szívta az egyik golyót, végül ő is mellém szegődött, és egymás szájáből "veszekedtük ki" a vastag, és kemény péniszt. Levi kínjában a hajunkat markolászta már, és óriásikat nyögött...

- Ez az... Gyerünk, csajok... Oh... Belehalok... Belehalok... Belehaloooook !!! - ordította, és kilővellt. A bőséges spermafolyam a melleinkre, az arcunkba, és a nyakunkra spriccelt. Még éppen magamba szívtam az utóját. Gyengéden izgatva nyalakodtam le róla a maradékot, nem hagyva a barátnőmnek belőle. Levente hátravetett fejjel reszketett. Izmos karján kidagadtak az erek is. Pálmára néztem. Mindketten nyakig úsztunk a forró ondóban...
És akkor nagy meglepetésemre Pálma a mellemhez hajolt, és elkezdte édes kis nyelvecskéjével lenyalakodni rólam a forró nedüt. Én is neki estem, és leszopogattam Pálma bimbójáról. Mindketten lihegtünk, és amikor már nem volt több lenyalni való, Pálma a másik padra fektetett engem, és széttárta a combjaimat. Fölémült, és behajolt a combom közé. A szemem előtt kitárulkozott az ő borotvált kelyhe... Remegtem, annyira vártam már az ő édes nyelvét magamba...

De én sem tétlenkedtem. Finom lökésekkel behatoltam a nyelvemmel a rugalmas kis hüvelyébe... És már az övé is ott járt az enyémben. Reszketve nyalakodtam tovább... Minden cseppjét magamnak akartam ennek a finom puncinak... Nyögve, reszketve az orgazmus határán nyaltam tovább, forró lélegzetem a vágatát simogatta... Az ő feneke is remegett, a puncija pedig egyenesen rángatózott. És akkor benyúlt az ujjával is. Előszőr csak egy, majd kettővel, és megkereste a G-pontomat. Finoman nyalt, és masszírozta a hüvelyem belölről. A nyelvem gyorsabb tempóra váltott az izgalomtől, és éreztem, ahogy a gyönyör mindkettőnket ugyan akkor lep meg...

Felocsúdtam. Oldalra néztem, ahol Levente a falloszát masszírozva, és markolva minket figyelt, majd kilövellt ismét. Pálmával színte versenyt futva térdeltünk elé, és szopogattuk azt... Hírtelen újból lövellt, és én pontosan abban a pillanatban nyeltem el a torkomba a falloszt... Éreztem, ahogy a forró nedü lefolyik... Felemelően jó volt.
Amikor már kezdett lankadni, kiengedtem, és Pálmára néztem. Egyként kezdtünk el nevetni.
- Ti lányok nem vagytok semmik! - dícsért mindket a szexi-tanárbácsi ugyancsak nevetve.
- Finom volt. - nézett felém a barátnőm.
Nevettem, és hátradőltem kimerültségemben.

- Én megyek is. További jó szórakozást! - és már nyitotta is ki az ajtót, amikor Levente felugrott, és megfogta a felkarját.
- Ne szaladjatok, kiscicáim...! Most én mutatom meg, hogy milyen is egy igazi férfi... Garantált jutalom élevezet lesz! - kacsintott rám...
Hoppá...

Folyt. Köv...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
I love everybody!
:heart_eyes:

bot ·
Mindketten nyakig úsztunk a forró ondóban...
Őrjítőbb marhaság! Senki nem dob egy mentőövet ennek a szerencsétlennek?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: