Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Őrjítő forróság...

Avagy a szaunában...

Ősz volt, de még nem az esős ősz, hanem a forró ősz.... Egy pénteki nap, fél három felé járt az idő, amikor a barátnőm, Pálma javasolta, hogy menjünk ki a strandra.
- Minek? - kérdem én, hiszen otthon egy hatalmas medence vár rám, és ott akár bikini lenyomatok nélkül lebarnulhatok... Pláne, hogyha meztelen ugrom a hűsítő habok közé... Hatalmasat sóhajtottam....
- Hogy hogy minek? Hát pasizni. Tele van a strand jobbnál jobb Adoniszokkal - mondta felháborodottan.
Jól van, hagytam jóvá. Megyünk pasizni... De volt itt egy kis hiba a dolgokban... Teljesen kiment a fejemből, hogy Levente, a testkontroll vezetőm, alias szexi-tanárbácsi úszómesterkedik mellékágon...
Beültünk az ezüst BMW-be a cuccunkkal együtt, és nekivágtunk az őrjítő napsütésnek, buján a szám megnyalva, hogy mit tartogat nekem még ma ez a nap.

Átöltöztünk, hófehér egyrészes Chyvengy fördőruha takarta bronzbarna testem. A hátamat egyáltalán nem takarta, és elöl vékony szalagok fűzték össze dekoltázsomat, amely a köldökömig ért. Aranyszőke hajam leomlott egészen a derekamig. Csillogó zöld szemem egy Adidas fehérüveges napszemüveg sejtette. Felejre nagykarimájú fehér kalapot tettem. Vékony, hófehér átlátszó muszlinkendőt kötöttem a derekemra, ami a bokámig ért..
Így indultam ki az élménymedencékhez, ahol már Pálma várt rám egy fekete bikiniben, és krém színű kalapban. Együtt indultunk el a sodró medencéig, ahol az én szeretőm, Levente egy térdig érő tapadós fűrdőnadrágban, és fekete napszemüvegben figyelt a játszadozókra.
Felé intettem, és ő meredten bámult rám. A szája is tátva maradt... Kedvesen magához intett, és elindultunk Pálmával felé.
- Sziasztok, csajok! - így ő, majd csevejbe kezdtünk. Közben hallottam, ahogy egyre rekedtebb, és a szemüveg üvege mögül is engem pásztáz...
- Óh. Itt jön Karesz! - mutatott egy pasira, aki közeledet. Ő volt a másik úszómester, és Adonisznak is látszott, ami Pálmát jól felfűtötte. - Szeretnék beszélni veled! Mosolygott rám, és felvezetett a lépcsőn, be az épületbe. Végigmentünk a folyósókon, míg egyszer csak a szaunákhoz érkeztünk...
- Gyere, cicám! - kacsintott rám cinkosan, és beinvitált az aromaterápiás 60 fokos kabinba. Becsukta az ajtótt...
Keményen megcsókolt, és én átöleltem a nyakát.
- Minek jöttél ide, cukorfalat? Tudtad, hogy nem birom ki, hogy ne érezzem a faszom körül a nedves kis puncidat... - suttogta a gőzben a fülembe.
- Beszélni akartál velem... - nevettem.
- Én ? Én ilyet nem mondtam... - és ő is nevetett.

A kalapom a fapadon landolt, és a szoknyám is. A szemüvegem már azt sem tudtam, merre találom. Kioldotta a fürdőruhám masniját a nyakamnál, és lehúzta rólam a derekamig. A szájába vette a jobb mellbimbómat, és szopogatni kezdte a forróságtól párás bimbómat. A másik keze lenyúlt a csiklómig, és körkörösen... Le, fel... Azt hittem, menten elájulok...
Felfektetett az egyik felső padra, és kitárta a combjaimat. A dressz már nem volt rajtam. Finoman a kelyhembe ejtette a nyelvét, és így húzta a nyelvét végig a vágatomon... Le, föl bólintgatott... A fejét szorítottam mégjobban magamhoz, és sóhajtoztam.
- Mit csinálsz? - kérdeztem félholtan az orgazmus határán.
- Lefetyelek, cicus. Nagyon finom vagy, és most kutyát játszom. A te kutyádat. - szuszogta a csiklóm fölé. Hátrahajtottam a fejem, és mégjobban széttettem a lábamat. És Levi, az én szexi-tanárbácsim szopogatott, lefetyelt, nyalt.. Mint egy kutya... És elélveztem torokból, mélyet nyögve...
A hónom alá nyúlt, és az alsó padra fektetett. A lábam közé térdelt, és lassan, elnyújtva újabban kitörni vágyó gyönyöröm, a hatalmas makkal benyomult a hüvelyembe. Óriásit sóhajtottam. És... Kihúzta.
- Kérlek... - mondtam a sírás határán állva. - Most azonnal... - Kérlek, gyere vissza! - hívtam szelíden.
- A kutyád vagyok. Parancsold. - mondta rekedten, remegve az őrülettől.
Lehunytam a szemem, és úgy mondtam:
- Hatolj belém teljesen! Ahogy csak tudsz, és vágtass! Légy gyors!

Be is tartotta a szavát. Éreztem, mint már mindig, hogy a hatalmas fallosz majd szétszakít, majd az intenzív gyönyör hullámait... És elkezdte a csípőjátékot...
- Ez az! - sóhajtoztam. - Erősebben!
És be is tartotta a szavát. Mélyen felnyögtem az utolsó pillanatban... Ő felhördült... Éreztem, ahogy a forró sperma végigfolyik a feszes fenekemen... Ő a vállamra hajtotta a fejét, úgy lélegzett... Én magamhoz öleltem, és megcsókoltam a nyakát...
És ebben a pillanatban kinyílt a szauna ajtaja...

Folyt. köv...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mirrmurrka ·
VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJNAGYONRÖHÖGTEM!!!
ezüst merci, fürdőruci.
Nem mintha, de szerintem a Givenchy-nek nincs is fürdőruhája.
:DDDDDDDD

Emlékeztek arra az écsbíós filmre a táncos csajjal, akinek a barátnőjét hátulról megerőszakolja vagy 5 szekrény, ő meg a végén magassarkú csizmával rúgja szét a bossuk fejét?
Valami show business cucc laszvegaszba.
Na, az a csibe mondta az első összeriszált ruhájára hogy eredeti verszész...
:DDDD

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: