Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Önkontroll

A nő benyitott a hálószobába. Egyszerű letisztult elegancia fogadta. Ahogy belépett az ében fa padlóra, párás lábnyomokat rajzolt a forró zuhanytól még gőzölgő bőr érintése. Előtte, szinte szőrme jellegű, fehér, vastag puha szőnyegen nyújtózott el a tejfehér szaténnal lazán letakart franciaágy. A vállát finoman hátra ejtve, a padlóra hullt, mezítelen testéről bíbor szín selyem köntöse, s a sejtelmes derengő fényben amit a két faragott szárú állólámpa pislákolt, feltűnt kifogástalan teste minden szépségével. Már az ágyra volt készítve egy fekete szemkötő. Kacér kíváncsi pillantást vetett rá s már is számtalan lehetőség futott át gondolatain vajon mi fog történni! Elnyúlt az ágyon akár a kényeztetésre váró macska, feltette a szemkötőt és várt. Nem kellett sokáig várni, nyílt az ajtó... Egy sportos testalkatú férfi lépett a szobába teljesen ruhátlanul igen vonzó megjelenéssel. A nő már mozdult volna a léptek hangjának irányába, mikor bizalmasan csengő férfi hang szólalt - Maradj....
Feküdj a hátadra, kezeid és lábaid az ágy négy sarka felé nyújtsd kérlek - a nő kérdés nélkül cselekedett és ahogy elhelyezkedett jött a következő lágyán hangzó utasítás s csak érezni lehetett hogy szigorú. - Ne mozdulj! - Se bilincs, se kötél, se selyem szalag! Az akarat bilincse kattant! Izgatott várakozással vette magát a vak mozdulatlanságra a nő! A vállaktól a tenyere felé ujjak siklottak végig, s nyoma veszett. Az oldalán tűnt fel s tova. Mint játékos lágy szellő cirógatta végig a nő testét ügyelve hogy a legérzékenyebb pontokat elkerülje. Az arcán érezte a férfi tenyerét, lassan forrón csúszott le az állán, finoman félre fordítva fejét hogy érzéki nyakát csókolni hagyja. Ahogy a férfi ajkai a nő nyakához értek a nő beleborzongott a lágy érintésbe. A tenyér tovább járta útját a nő melléhez, finoman markolva az izgalmas dombborulatot. Halk sóhaja árulkodott csak a mozdulatlanságban az érintés izgalmáról. Forró csók érintette, melle lassan vérbő csúcsát, majd gyengéden fújt rá. Ahogy a forróságot váltotta a hideg a nő felszisszent s a csúcsok kéjesen keményen meredtek felfelé. A férfi szája sarkában mosollyal nyugtázta a nő testének finom válaszát. A csókok lassan az egész mellét körüljárták fokozatosan szítva a nő tüzét. Mikor a mellbimbót óvatosan a foga közzé fogta és gyengén meg szorította a nő élvezettel nyögött halkan s az apró kéjt csak fokozta mikor a finom harapások közt olykor ajkai közé fogva erősen beszívta az édes finomságot a férfi. A nő gerjedelmével a férfié is fokról fokra emelkedett. A melleket pihenni hagyta s míg azokon az érintések nyoma még izzott csókjai égő folyamként folytak le a nő testén az oldalán a hasán mintha egy pólusnyi érintetlen területet sem akarnának hagyni, finoman érkezve a nő combja tövéhez. A nő teljesen kitárulkozva végtagjai az ágy sarkai felé feltárva így minden gyönyörűségét , hagyott szabad utat a férfi játékának! Ahogy a férfi nyelve a combja belső tövét érintette éppen elkerülve szemérmét a nő önkéntelen összerezzent és vágyta a folytatást de a férfi gondosan kerülte meg azt éppen csak magába szívva rózsája izgató illatát. A nő ajkába harapott, megfeszült mozdulatra készen hogy érintse a férfit és átvegye az irányítást de fülébe csengett a férfi hangja „ Ne mozdulj” az akarat visszaverte az ösztönt s az elfojtott mozdulat indulata mint az elektromos áram keveredett el az élvezet gyönyörűségével égette a bőre alatt elfojthatatlanul. Ebben a pillanatban érezte igazán a az akarat bilincsének igazi élvezetét és kínját, annak minden villanását elszenvedve, kiélvezve. Megérezve a férfi a nő megingását, a nő kelyhébe öltötte nyelvét. Mintha izzó vas érintette volna a nő teste kifeszült küzdve a gyönyörűség ár ként végig vonuló hullámával testén. Megvárta a férfi míg a nőt ernyedni látja. Élvezettel töltve el a kéjjel való vívódása. Mozdulatlan csend.... - Húzd fel a térdeid és fogd át a kezeddel... - hangzott az utasítás . A nő vállaihoz húzta a térdeit, izgatóan kerekedő feneke feszesen megemelkedett és éke teljesen kitárulkozva izzott az élvezet mézétől csillogva a férfi előtt. Két oldalt a nő fenekébe markolt erősen s így a vörösen izzó szirmok teljesen kinyíltak. Lassan hajtotta férfi és borította be ajkaival a nektárral csordult kelyhet! Nyelvével lassan simogatva az ajkakat élvezte ki a nő forrongó ízét és illatát. A lágy ritmust átvéve a nő kéjes sóhajok közt megfeledkezve magáról kezdte ringatni a csípőjét s egyetlen csattanással tért vissza... A férfi keze nyoma vörösen izzott a nő fenekén és a villanásnyi fájdalmas tűz az élvezet parazsaként áradt szét hangosan nyögéssel törve utat a váratlan kemény érintés és újszerű gyönyör érzése. - Rossz kislány – csengett a férfi mosolygós hangja. És folytatta a nő kényeztetését. Éppen nyelve hegye választotta szét a nő szirmait s fürge játékával csalta elő a megbúvó érzékeny gyöngyét. Ajkai közé fogva lassú ritmusban szívta be erősen, közben nyelve helyével ingerelve a csiklót majd engedte szabadon. A nőben minden egyes ütemmel elviselhetetlennek ható kínzó élvezet áradt szét egyre erősebben. Szét robbanni készült szinte... Újabb és újabb hullám mindene egy pulzáló lángban izzott. A férfi meg nedvesített ujját csúsztatta a nő mélyére finoman masszírozva barlangja falát, lassan egyre gyorsuló ütembe... Érezte a férfi hogy a nő a heves ütemre elhatalmasodó égető élvezet kínzásában teljesen elvesztette a kontrollt mozdulatlansága felett. Élvezte a nő megadásának látványát ahogy önkéntelen vonaglása zaklatott káoszba torkollik egy megállíthatatlan folyamatban. Lábai kicsúsztak kezei közül, kezei kifeszültek elernyedtek, hangos nyögés és sikoly tört fel torkából, a szemkötő lecsúszott szeméről haja az arcába csapódott. Egy pillantást vetett csak a férfira élvezettől elgyötört kínzott tekintet mely kielégülésért könyörgött.... El húzta kezét a férfi. Oldalára fordította a nőt az ágyon lévő lába nyújtva a férfi térdelő lábai között a másik térde felhúzva. A nő sóváran emelte csípőjét, hogy végre a férfi feszülő húsát érezhesse magában. A férfi egyik kezével a nő combját markolta a másikkal a csípőjét így továbbra is irányítása alatt tartva a ritmust. Ahogy behatolt a feszes szerszám a nőt teljesen kitöltötte. Mellkasa az ágyra omlott a kezei maga előtt a hófehér szatént markolták, fejét hátra csapva megkönnyebbült nyögés tört ki belőle, míg a férfi továbbra is keményen tartotta és a ritmust finoman fokozta. Minden lökésnél erősen markolta a nőt, s a két test újra és újra egymásnak csapódott. A férfi teste égett szíve hevesen vert hangosan zihált ahogy a ritmus végső rohamának ritmusát felvette. A két ember élvezete egy pontba sűrűsödött és a világ kezdetének robbanásának erejével szakadt ki belőlük és söpört el mindent. Már nem két ember volt.. egyetlen vonagló kéjtől kínzott a gyönyörben égő hullám... Már nincs kontroll, nincs gondolat , nincs erő.... Mindennek végén egy ként omlanak össze kimerült boldog fáradtságba.
Hozzászólások
Bánkbán ·
Párás lábnyomok? Azon jár, a lábán, amire a szobába ért már nemhogy párás, semmilyen lábnyomot nem tud hagyni.Ezek után nem is érdekel a többi.

spontanszex ·
Tagolatlan, fájdalmas nyelvtani hibákkal tűzdelt, vesszőhibáktól hemzsegő bájolgás. A kevesebb néha több, szokták mondani:o
Na nem mintha nekem ne lenne ilyen írásom, de ettől még nem kötött le igazán;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: