Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

..:: One Night In Bangkok 4. - Lola DeFlavie Dalmeza Úrnő ::..

***

Nagyot nyögtem én is, szinte megvadulva haraptam, szívtam a húsos ajkakat, és a kis gyöngyöt, amikor a gyönyörű nő letérdelt mellém, és ajkai közé vette szerszámomat...
És akkor beugrott.
Ez a nő, Veronique Bellissime, a franciák kém-csodája, az egyik legjobb bérgyilkos, akit a hátán hordott a Föld... A legjobbak legjobbja...
Aki most éppen az én farkamat gyötri kicsiny nyelvével, és olyan izgatóan néz fel rám...

Aggódtam.
Lent vártam Ricardo motorjánál, és csak számoltam a perceket. Nekitámaszkodtam a Harleynak, és felhúztam a fekete bőrruhám zipzárját.
Féltettem Ricket, mint mindig. Ricardo, ha tudnád... - sóhajtottam magamban.
- Mikor jösz már, Gyönyör Herceg? - ejtettem ki az ajkaimon akaratlanul is a szavakat. Lehunytam a szemeim, és Őt láttam magam előtt. Mennyi ideje már, hogy ismerjük egymást. És mégsem történt semmi... Elszomorodtam.
Dalmeza Úrnő, szedd össze magad! - utasítottam rendre a bensőmet, de mint mindig, most sem fogadott szót. Legördült egy könnycsepp az arcomon.
- Nézd meg magad, Dalmeza Úrnő... Egy FÉRFI miatt sírsz. - nagyot sóhajtva vetettem át a lábam a Harlie nyergén, és ráhasaltam. Cipőim sarkai éppencsak karcolták a betont. A karjaimra hajtottam a fejem, és lehunytam a szemem.
Ricardot láttam a szemem előtt, amint...
- Gyűlöllek, DeLizia Duca ! - nyögtem fel. Rick játszott a szemem előtt... Velem játszott, mint művész a hangszerén...

...Odalépett hozzám, és ujjbegyeivel végigsimította az arcomat. Lehunytam a szemem, és élveztem azt a fajta forróságot, amit már régen nem. Ujjai most nyakamat becézték, s tértek egyre lejjebb és lejjebb. Ujjai nyomát ajkai követték, és minden feszültségem, félelmem semmivé foszolva robbant ki belőlem egy sóhajjal.
Meztelen voltam. Hogy hogyan, nem érdekelt, s nem is akartam tudni... Csak a Herceg létezett most, aki most törődik velem. Meddig? Ez a kérdés nem számított.
Megkeményedett bimbóm kényeztette lassan, éppen csakhogy, mint ahogy pillangó cirógatja meg a nyíló rózsaszálat.
Szám kiszáradt, érzékeim, pulzusszámom az egekbe szökött. Hirtelen vadultam meg.
- Kívánlak, Ricardo DeLizia Duca...- nyögtem ajkai közé.
Férfias teste hozzám simult, éreztem vágyát meztelen csípőmnél. Testem lángra gyúlt. Ölem nedvtől csillogott... Villámcsapásként ért a keze, mely most a csiklómat izgatta.
Meginogtam. Vállába kapaszkodva élveztem egyre beljebb nyomuló ujjait. Csókolt, nyelvem nyelvével táncot járt.
- Akarlak, Gyönyör Herceg! - haraptam meg a fülcimpáját.

Rick felkapott, felültetett a Harleyra, és szétnyitotta combjaim, mely most szégyentelenül, gyönyörre várva csillogott. Hátam a hüvös nyeregnek feszült, s amikor megéreztem a forró párát a bokámnál, szinte ájulva nyögtem fel a gyönyörtől.
Nyelve, s ajkai nedves utat hagyva maguk után érték el szeméremajkam szélét... szemem lehunyva vártam a folytatást. Megremegtem...
S akkor a másik bokámnál éreztem a kemény, de mégis puha, selymes ajkakat.
Testem gyönyörért vonaglott előtte. Szomjaztam az édes érzésre...
S amikor elérte csillogó kelyhem, fáradtan adtam át magam a pillanatnak.
Kezei oldalamat, és melleimet becézgették, ajkai szemérmem kóstolgatták. Most akartam... Azonnal!

...De a gyönyör váratott magára, mint ahogyan a Gyönyör Herceg is. Mint mindig.
Hiába kergetem magam megrészegítő ábrándokba.
Fáradtam nyitottam fel a szemem, és merengtem el a sötét éjszakában.
- Merre vagy már, Gyönyör Herceg ?
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hypnotic ·
Tiszteletem az íróhölgynek =) sok-sok-sok folytatást követelek..immádom ezt a történetet =)

Tűzmadár ·
Nem tudom… V. Hercegnő másik írásai nagyon tetszenek, erre viszont koránt sem mondhatom. Pontosan az ellenkezője nálam…
RicardoLover ·
V. Hercegnő jobban tiszeli a lelki dolgokat, mint a testiséget.

Talán a téma nem volt az számodra, ami V. Hercegnő karaktereihez illik.

Megkérdeztem egy munkatársamat, mi a véleménye a három írásról. Előszőr a két V. Hercegnős storyt olvasta el, majd az One Night In Bangkokot. Azt mondta, hogy amit V. Hercegnő kialakított - egy kis világot, amely az ő történeteiben kiépült - összecsaptam ÉN az One Night In Bangkokkal. Azt is megemlítem, hogy mocskos fantáziában dúskáló fráternak nevezett, és kedves hölgyek megrontójának.

Vállalom a felelősséget érte. Bár szerintem jó történet.

De a story akkor is story... És folytani kell valahogyan...

Különben nem virrad meg a reggel, és még minidg éjszaka lesz Bangkok, a bűnös város utcáin...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: