Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

..:: One Night In Bangkok 3. - Veronique Bellassime ::..

- Bilincset. - hallottam, de akkor még nem fogtam fel a dolog súlyosságát. Bilincs !? Elképedve tekintettem fel. Bilincset nem lehet, különben ma este a Gyönyör Herceg beadhatja a kulcsot, mégpedig egy ilyen nő alatt...

Jött a bilincs, nem magától, hanem a szöszi gyönyörűség által. Vaskos darab, olyan, amilyet én hordok szolgálatban. Átnyújtotta az Úrnőnek, és arrébb húzódott.
- Állj fel ! - parancsolta, és én megtettem. Végigmért, majd a mutatóujját végighúzta az ádámcsutkámtól a mellkasomon, és a köldökömön át egészen a derekamig. - Igazi férfi példány... - dünnyögte csillogó szemmel. Keze újra felfelé indult. Testem lúdbőrözött, és tüzes lett egyúttal Salvina keze nyomán...
- Emeld fel karjaidat! - mondta rekedten, és én engedelmeskedtem. A többi nő nagyra nyitott szemekkel figyelt minket. A bilincs gazdát váltott, most egy csoki-bőrű nő tartotta a kezében. - Tedd a dolgod! - villantotta a szemét felé.
Tekintetem még mindig Salvinát vizslatta... Amikor hírtelen egy rántást éreztem a kezemen, és kibírhatatlan fájdalmat. Felordítottam, ahogy a bilincs bevágta a csuklóimat. És mégegyszer, ahogy két nő feljebb húzott egy vas rúdon a bilincsek által.
- Mi fáj, csődör? - húzta fel a szemöldökét Salvina. Én közben egyre feljebb kerültem. Már a lábujjaimon támaszkodtam. - Korbácsot. - mondta, és ahogy megkapta, rámért egy ütést a hátamra. A szám széle épphogy csak megrándult belé...

Salvina szemébe néztem, és azt a féle idióta mosolyt raktam fel az arcomra, ami után a nők sóhajtoznak jobb esetben... A rosszabban pedig letépik rólam a ruhát. De lehetne vitatkozni, melyik a jó eset, és a rossz...
- Nocsak, kiscsődör... És ehhez mit szólsz? - a szája újra gúnyos mosolyra húzódott, és kaptam mégegyet a hátamra. Megfeszültem...
- Ki küldött ide? - kérdezte, és villant a szeme. Felnézetem, és csak sóhajtottam egyet.
- Senki nem küldött... - válaszom nem tetszett neki. Az ostor hatalmasat csattant a hátamon, élesen hasítva idegeimbe. - Draven... Ő küldött... Úrnömnek ajándékul... - nyögtem még egy ostorcsapás mellet. Egyszer csak az égető, súlytól érzés a bokámat érte, és összecsuklott a lábam. A bilincs bevágta a csuklómat, és éreztem, ahogy a forró vér csordogál a felkaromon a vállamig.
- Ne hazudj! Tudom ki vagy. Te vagy a Gyönyör Herceg ! - mondta összehúzott szemmel, és megfogta az államat. Durván megcsókolt, és beleharapott a számba. - Mutasd meg, milyen a Gyönyör Herceg! - sóhajtotta, és majdnem kiszakított a fogaival egy darabot a számból. A szemembe nézett, és elmosolyodott... És hírtelen ellökött magától...
Csak a Gyönyör Herceget ismeri... Nyugtáztam magamban, és egy mély levegőt vettem. DeLizia Duca ismeretlen előtte... Hála Istennek...
- Engedjétek el! - parancsolta Salvina. - Látjátok ez ?! - mondta fagyos arccal. - A Gyönyör Herceg !

A nők mind a szájuk elé kapták a kezüket, és igyekeztek mennél jobban szemügyre venni engem. Mintha ezelőtt nem ezt csinálták volna...
A gyönyörűséges szöszi az ágyra lépett, és fölém hajolva a bilincsemért nyúlt.
- Ne félj, Ricardo DeLizia Duca ! - suttogta. - Megvédelek... - mondta, és a szemembe nézett egy pillanatra. Mintha láttam, volna már azokat a szemeket...
Elestem, ahogy a bilincs rabságából kiszabadultam.
Hirtelen felnéztem, és Salvinát pillantottam meg, közvetlen mellette négy nővel, amibe a szöszi is beletartozott.
- Gyönyör Herceg, mutasd meg mit tudsz ! - mondta és arcán egy édes mosoly jelent meg. Még jó, hogy tudtam, hogy az alma belölről mérgezett... Na, ha erre gondoltam, még a hideg is kirázott...
Salvina felemelte a jobb lábát, és az ágy szélére tette. Csinos puncusa megnyílt előttem, amibe most belecsusszant a vékony pánt, melyet a bugyijának nevezett. Halkan felnyögött, és lenézett rám.
- Lányok, kifelé! Juliette, Charleen, Brook, Veronique, maradtok ! - mondta a mellettünk álló négy nőnek. A többi kisétált egy ajtón, és mikor az összes eltűnt, meghúzott egy szalagot a ruháján, mire az lecsúszott a köldökéig felfedve azokat a gyönyörű kebel csodákat...
- Gyere, Gyönyör Herceg, gyere! - búgta nekem... Mit tehettem volna? Mentem... Azaz másztam. - Lányok, vetkőzzetek! - nézett a többi szépségre... Azt hiszem, ilyenkor vesztettem el az önuralmam...
- Mit tegyek, Úrnőm? - kérdeztem, és felnéztem rá.
- A Gyönyör Herceg nem tudja, mit kell tennie? A nyelvedet akarom, Herceg! A nyelvedet!

Azt hiszem, erről álmodtam még gimnazista koromban.
Jó, Salvina, rendben. A nyelvemet akarod? Megkapod! - mondogattam magamban, és arcomon egy ördögi mosoly jelent meg. Összehúztam a szemem, és durván belenyaltam a rózsaszín, csillogó kehelybe, melyet ketté szelt a fekete anyag. Salvina megfogta a fejem, és még beljebb szorította. Orromat kellemesen simogatta a punci jellegzetes illata...
- Ez az, Herceg! Ez az Herceg ! - sikoltotta, ahogy megkerestem a rejtett gyöngyszemet, és azt becéztem körkörös mozdulatokkal. Kezem hátra vándorolt, és az arcomhoz nyomtam a popsiját, hogy még jobban élveztessem...
- Juliette, nyalj hátulról! - utasított lihegve az Úrnő... Meg is lepődtem rendesen, amikor a a vörös hajú nő letérdelt, és szinte egyszerre mozgott a nyelvünk, néha-néha egymásba kapva Salvina ölében. A farkam már nem bírt magával. DeLizia, nem ezért jöttél ide !
- Charleen, Brook ! Ide hozzám! - nyögte hátrahajtott fejjel. Charleen barna, egzotikus szépség volt, telt ajkakkal, Brook egy néger nő, hatalmas keblekkel, és izmos popsival. Mindketten egy- egy oldalról Salvinát fogták körül, és az összeráncolódott, merev bimbóknak estek. Jézusom... Sóhajtottam bele a punciba, ami Salvinának jól esett, és megkerestem Juliette nyelvét, ami most a hüvely bejáratát simogatta. Látszólag nem először...
- Veronique... - sóhajtotta, és beletúrt Brook afro frizurájába. - Nique... - nyelt egy nagyot, ahogy a nyelvem behatolt a hüvelyébe édes lével árasztva el a számat. - Veronique, szopd le a Herceget!

Nagyot nyögtem én is, szinte megvadulva haraptam, szívtam a húsos ajkakat, és a kis gyöngyöt, amikor a gyönyörű nő letérdelt mellém, és ajkai közé vette szerszámomat...
És akkor beugrott.
Ez a nő, Veronique Bellissime, a franciák kém-csodája, az egyik legjobb bérgyilkos, akit a hátán hordott a Föld... A legjobbak legjobbja...
Aki most éppen az én farkamat gyötri kicsiny nyelvével, és olyan izgatóan néz fel rám...
Előző részek
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Aspelta ·
Bár az előzményeit nem olvastam el részletesen, de ez így magában egy kellemes, kissé cyber-punk beütésű sztori! Hajrá, kiváncsian várom a folytatást!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: