Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Öltöző

Egy véget nem érő úszóedzés után fáradtan mentem be az öltözőbe. Lezuhanyoztam, és a törölközőt magam köré tekerve leülök egy padra. A gondolataim a srác körül járnak, aki ma csatlakozott a vízilabda csapathoz. Felizgulok, ahogy csak eszembe jutnak kidolgozott izmai. Puncim bizseregni kezd. A táskámra pillantok, majd körbenézek az öltözőben. Egyedül vagyok, testem lázban ég. Meg kell tennem. Táskámba nyúlok, és előhúzom az újonnan vásárolt vibrátoromat. Kezemmel végigsimítom a cseppet sem apró jószágot, és gondolatban már fel is készülök a kéjre. Ledobom magamról a törölközőt és végigsimítom a feszes melleimet. A vibrit hüvelyemhez illesztem, és szépen lassan feltolom. Testem megremeg, ahogy belém hatol mind a 20 cm. Rezeg, izmaim megfeszülnek, fejem hátrahanyatlik, élvezem. Élvezem, ahogy a vibrátor ki-be mozog a testemben, csodálatos gyönyöröket okozva ezzel nekem. Egyre gyorsuló tempóban döfködöm magamat a vibrivel…

Aztán lassítok, és aprókat körzök vele a hüvelyembe. Nagyon jó… A szűk punci tüzel a vágytól. Újra begyorsítok, hevesen dugom magam a vibrivel… Mélyeket sóhajtozom… Aztán érzem amint a hüvelyem izmai ütemesen összezáródnak, majd újra engednek… Egy elfojtott sikoly hagyja el a számat… Az egész testem remeg… Már az élvezet határán vagyok…

És akkor léptek zaját hallom. Nyílik az ajtó, felnézek és ott áll velem szemben… Nincs erőm abbahagyni… Tovább mozgatom magamban a vibrit… Elemi erővel tör rám a kéj és végigsuhan rajtam. Szaporán szedem a levegőt, és egy hangos cuppanással kihúzom magamból a vibrit. Felnézek rá, egyenesen a szemébe. Mi lesz most?
- Elmondod valakinek? – kérdezem csendesen még mindig szaporán szedve a levegőt
- A hallgatásom megvásárolható... - mondja egy cinkos mosoly kíséretében, miközben lassan közeledik felém…
Hasonló történetek
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15344
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szandruskaa ·
Szia.én nem írok,de nagyon szeretem ezek olvasni,és tetszik is a történet,de kicsit kidolgozhattad volna jobban.

Remélem lesz folytatás...pl.,hogy mi történt ez után :blush:

cormia ·
ez nem ér:) hol a vége??

SteVe_HUN ·
Háát szakítok a hagyományokkal és a végéről kezdem.
A csattan jó csak nekem feltünt valami. Mégpedig az, hogy egy uszodában az öltözők nem éppen koedukáltak (sajnos) tehát akkor mit keres a fiatalember a női öltözőben? Amúgy én is csak csatlakozni tudok az előttem szóló(k)hoz, hogy nem volt nagyon kidolgozva. De ezeket leszámítva (meg a szóismétléseket) nem is annyira rosz.

SteVe

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: