Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Olaszország

Ez a történet 2001 nyarán történt. A barátnőm és én elhatároztuk, hogy elmegyünk nyaralni Olaszországba, ő a barátjával jönne, én pedig egy haveromat hívnám el. (Tényleg csak haverok voltunk, de mindent megbeszéltünk egymással nagyon jó barátok voltunk). 2 héttel az indulás előtt a barátnőm szakított a barátjával... így úgy nézett ki lőttek a nyaralásnak. Aztán a haverom felhívott, hogy mi lenne ha mi ketten mennék csak el. Mivel így a költségek nagyobbak lettek így a szülők is segítettek, hogy kimehessünk. Vonattal és busszal mentünk ki. Kicsit fárasztó volt de megérte. Mikor kiértünk szállást kerestünk. Mivel előre nem foglaltunk nem volt könnyű. A végén egy szálloda tulaj felajánlotta a hajóját. Kibéreltük. Letelepedtünk a hajóra és jöhet a pihenés...

Napoztunk, úszkáltunk, nagyon jó volt. Ő elment sétálni délután, én a hajón maradtam, napoztam, kihasználva a lehetőséget ruci nélkül. Aztán elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki simogatja a melleim, kinyitottam a szemem és már a srácon se volt ruha. Akkor elkezdtünk vadul smárolni, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó vele. Aztán a keze egyre lejjebb csúszott a mellemnél, 2 ujjával a csiklóm izgatta, nagyon felizgultam. Aztán a keze után a nyelve is egyre lejjebb ment. A nyelvévvel izgatta a csiklóm, miközben a kezével mellmasszázst adott. Nagyon jó volt. Egyre hevesebben csinálta, aztán megfordultunk és egy 69 formulába folyatattuk tovább. Izgattam a nyelvemmel a mogyoróit, a makkját irtóra élvezte. Mikor mindketten elélveztünk folytattuk tovább. Őrülten kívántuk egymást. Szeretkeztünk. Először nagyon gyengéd volt, finom, apró mozdulatok, aztán mindketten felgyorsultunk, hevesebben mozogtunk, olyan mélyen nyomott... ilyen mélyen még pasi nem volt bennem. Nagyon jó volt. Kipróbáltunk 4-5 pózt. Dús fantáziája volt a srácnak. Közben mellmasszázs, "mogyoró masszázs". Mindig egyszerre értünk a csúcsra. Életem legjobb szeretkezése volt. Legvadabb, legszenvedélyesebb.

Azon az éjszakán nagyon boldogak voltunk. 3 hétig voltunk kint. 13-szor ismétlődött meg ez az éjszaka mialatt kint voltunk. Hazajöttünk, és rá 1 hónapra megkérte a kezem. Hozzá mentem. És most várjuk az első kisbabánkat szeptemberre.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: