Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyugalom

Megnyomon az ötödik emelet gombját, majd becsukódik a liftajtó, és elindulok felfelé.
Szeretem a lifteket.
Szeretem a halk zörejt, amit menet közben adnak, szeretem a neonlámpák fáradt fényét, a csendes, békés légkört. Kevés olyan hely akad a mai világban, ami ennyire meg tudna nyugtatni. Tudom, hogy nem sok idő, míg megteszem ezt a néhány emeletet, igazából alig egy perc, de ez pont elég arra, hogy a minimális aggodalom, ami minden munka előtt bennem van szertefosszon. Ennyi kell csak nekem. Egy perc.
Lehunyom a szemem, és mélyen magamba szívom a kellemes, enyhén citromillatú levegőt. Megnyalom a kiszáradt ajkamat, majd kinyitom a szemem, és felnézek az ajtó felett lévő kijelzőre. Éppen a harmadik emeletet hagyom el. Innen már csak pillanatok kérdése. Ujjaim keményen szorítják a baseball ütő gumimarkolatát. Ismét lehunyom a szemem, és végiggondolom, pontosan hogyan fogom csinálni. Másodpercek törtrésze alatt végigfuttatom az agyamon a tervet. Minél többször ismétlem, annál jobbnak találom.
Felnyitom a szemem, a lift megáll, az ajtó kinyílik, én pedig, immár teljesen megnyugodva kilépek rajta.

Megnyomom a földszint gombját, majd becsukódik a liftajtó, és elindulok lefelé.
Szeretem a lifteket.
Hálát adok érte, ha a munkám során lehetőségem nyílik használni őket. Lehetek bármilyen állapotban, akár mentális, akár fizikai értelemben, itt mindig nyugalmat találok. Nekidőlök a hideg fémfalnak, és nagyot sóhajtok. Ahogy a neonlámpák fénye rám vetül, a fájdalmaim is enyhülnek. A törött orromból továbbra is szivárog a vér, az ajkam felrepedt és a szúró érzésből ítélve egy bordám is eltört, azonban minden megtett méterrel egyre kevésbé érzem mindezt. Körülbelül egy percem van, míg leérek, aztán felhívom a megbízómat, elmondom neki, hogy teljesítettem, amit kért, majd hazamegyek, holnap reggel pedig minden kezdődik előlről.
De addig még itt van ez az egy perc. Egy perc a teljes csöndben, elzárva a világtól. Egy perc, míg egyedül lehetek a gondolataimmal. A nyugalom hulláma akkora erővel szakad rám, hogy a véres baseball ütő kiesik az ellazult ujjaim közül. Nem baj. Nem nyúlok utána. Nem rontom el a pillanatot.
Végül leérek, nyílik az ajtó, én ellököm magam a faltól, felveszem az ütőt, és elindulok.

Hasonló történetek
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
6600
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: