Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyelvek játéka

Észre sem vettük, ahogy pörögtek a percek... Már a nyelveink izgága játéka is ösztönös volt, teljességgel szabálytalan, önfeledt játékká gerjedt, ami minden csapásával különböző érzékünket borzolta, és ostromolta, mindig másként, fokozatosan újabbat és újabbat.
Először csak az arcunkat csiklandozta, miként egy kezdődő, bújkáló mosoly, aztán egyre hullámzott le-föl az egész testünkön. Fájdalmas-élesen belénk nyilalva itt-ott.
A szívünk táján, mintha kicsordulna... A gyomrunk helyén pillangók szálltak, talán izgulunk? Mi ez a forróság a hasamban, ami egyre törekszik az ölem felé? És mi történik ha oda ér, lehet, hogy felgyulladok?
Ám a természet mily bölcs, természetesen termeli az "oltóanyagot". Kinél hogy...
Neki lassan a combján csordogál... Próbált felszínre törni az a józan gondolatcsíra, hogy honnan tudom ezt, a csókon már régen túlhaladtunk, de nem törődtünk vele. Semmi nem érdekelt jobban, mint, hogy kiderítsem, hogy máshol milyen íze van... Ott az a lüktető ér a nyakán, és ha fínoman megharapom? Összerándul-e sikoltva?
Mélyről feltörő elnyújtott nyögés volt a válasz... És haladtam tovább, egyre egészen a hasáig. Mindenhol fínom illat várt, és puha bőr fogadta a szám...
Remegő hangja térített magamhoz.
- Azt hiszem készen állok... Szeretném ha.... szeretném tudni... szeretnék magamba fogadni....
Ajjaj, erre eddig nem gondoltunk. Hirtelen úgy éreztem, nagyon nem készültünk fel... De nem lehet, hogy ez tönkre tegye...?!
Lassan, kicsit magunkhoz tértünk, rátaláltunk a gondolkodásunkra. Ebből adódóan elővarázsolódott az optimista kreativitás. Kánonban mondtuk; nincs lehetetlen, csak tehetetlen!
Küldtünk mellé egymásnak egy-egy bíztató mosolyvarázst...
Ez utááááán a következő tárgyak kerültek elő: 1 gumióvszer (ezt nem kerestük, de ha már belebotlottunk.... ne kallódjon tovább),
1 fakanál(túl vékony), két fakanál(még mindig), 3 fakanál(alakul), 4 fakanál(őőőőő, és nincsen belőle több).
Oké! Akkor; 1 dezodor(túl vastag)
Másik dezodor (jó a kerület, de háromszögűűűűűűűűű, nem jó....), és végül a jó öreg
színesceruza készlet....
Kötegre-marokra fogtam...., hmmmm, ez?
Nézte, és a kezembe adta az óvszert...
Megígértem, hogy óvatos leszek, ő pedig azt, hogy, ha valami kellemetlen, azonnal jelez...
Egy jó idő múlva, izzadságtól gyöngyöző testtel feküdtünk egymás mellett, ajkunkon a mindenttudó mosollyal, csillogó szemekkel ábrándozva, repeső lélekkel, mert a fiúk nem hiába várnak. A szex jó, és, ami jó, azt be kell ugye engedni az életünkbe.
Azt hiszem azon az éjjelen mindketten a Szerelmünkről álmodtunk, s arról, hogy Vele, milyen is lesz majd...
De előtte szent esküvel fogadtuk egymásnak, hogy ez az éjjel, amíg mindketten másként nem döntünk, a mi titkunk marad....
Hozzászólások
Kovacsevics ·
Nem akarod kiadatni? Nagyon jó!

fannyka ·
Bevallom nem szoktam történet és felvezetés nélküli írásokat olvasni, de most kivételt tettem. A műved érdekes. Ennél jobb szót nem tudok rá. A stílusod tetszik, a szex leírása különös, kicsit irreális, de alapjában véve jó. Ha valami története is lenne, akkor azt mondanám, hogy kifejezetten tetszik az írás, így viszont csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy jó a stílusod, de ennél valami bővebb műre lenne szükség tőled. Azért nyomtam egy bíztató tetsziket :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: