Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári úszás

Július volt, a nap már magasan az égen járt mikor eszembe jutott, hogy idén még nem is jártam víz közelében. Gyorsan magamra kaptam egy fürdőnadrágot, magamhoz vettem egy törölközőt és már tekertem is a közeli folyóparthoz, ahova eddig minden évben lejártam. Volt egy kedvelt kis helyem amelyről csak én tudtam. A part két oldalát fák szegélyezték és egy keskeny kis öblöt alakított itt ki a folyó. Mikor odaértem meglepve vettem észre, hogy valaki van ott. Furcsa volt mert ezt a helyet a fáktól nem lehetett észre venni és én még nem mondtam el senkinek. gondoltam magamban én már nem fordulok vissza és ez amúgy is az én helyem, így letámasztottam a kerékpáromat egy fához és elindultam a part felé. Mikor közelebb értem oda, akkor vettem észre, hogy a parton egy fiatal lány feküdt.

Éppen a hasán feküdt és napozott. Szép bronzbarna bőrén hamiskásan csillant meg a napfény és ez ha lehet akkor még jobban kihangsúlyozta testének vonásait. Én csak álltam és meredtem bámultam gömbölyded fenekét és formás combjait és észre sem vettem, hogy a lány engem néz. Egy kis idő múlva a lány megszólalt:
- Szia! - Én elvörösödtem és nem tudtam mit mondjak, zavaromban csak egy elfojtott sziát tudtam kinyögni, mire a lány elmosolyodott.
- Régóta jársz ide mert még nem láttalak? Kérdezte tőlem a lány.
- Igen. Minden évben lejövök egyszer kétszer. Ez a törzshelyem. Zavarna ha úsznék egyet? Kérdeztem még mindig egy kicsit zavarban. A lány csak bólintott és én a vízbe vetettem magam.

Nem sokat tölthettem a vízben mikor láttam, hogy a lány a naptejet próbálja a hátára kenni. Én gyors kiúsztam a partra és felajánlottam a segítségemet, melyet a lány el is fogadott. A bőre nagyon meleg volt és selymes, már az érintésétől merevedésem lett. Finoman kentem szét a hátán a krémet. Ő is élvezte ezt, mert néha fel-fel sóhajtott egyet. Nem tudom mi ütött belém, de egyszer csak azon vettem észre magam, hogy már a gömbölyű fenekén jár a kezem és simogatom azt. A lány nem szólt semmit csak kicsit szét nyitotta lábait mint ha azt mondaná ne csak a fenekem. Kicsi kis kétrészes fürdőruha volt rajta, mely a fenekénél egy kicsit bevágott. Én ezt a vonalat követtem és lecsúsztattam a kezem a puncijára. Meglepve éreztem, hogy milyen meleg és nedves. Teljesen felizgultam simogatni kezdtem és megcsókoltam a nyakát. A lány ekkor megfordult és visszacsókolt.

Kezem már a fürdőruhája alatt járt és hevesen simogattam a már teljesen nedves punciját. Már ő sem volt tétlen. Először hátamat kezdte simogatni majd finoman lecsúsztatta kezét a mellkasomon egészen le a péniszemig. Itt sokáig elidőzött. Kiszabadítottam formás melleit és hevesen csókolgatni kezdtem azokat. Közben a lány letolta fürdőruháját és engem is kiszabadított szűk nadrágomból. Nincs valami nagy péniszem, de a lány megelégedett a méretekkel, mert hevesen masszírozni kezdte. Ekkor magára akart húzni, mert nem bírta már tovább, de én kisiklottam kezei közül és forró punciját kezdtem el csókolgatni. Nyelvem finoman eljátszadoztam szeméremajkaival néha finoman érintve csiklóját. A lány ezt nagyon élvezte, mert a fejem teljesen magához szorította. Finoman nyalogattam tovább és mutató ujjam finoman becsúsztattam hüvelyébe, mire ő egy nagyot sóhajtott. Ekkor fejemet megfogta és teljesen felhúzott az ajkáig és csókolózni kezdtünk.

Ráfeküdtem és péniszem finoman nedves puncijába csúsztattam. Majd finom mozgásba kezdtem először csak lassan. A lány először csak halkan és kicsiket nyögött majd ahogy a péniszem egyre mélyebben és gyorsabban járt benne egyre hangosabban nyögött végül mikor már nem bírta tovább sikított egyet és remegve magához szorítva elélvezett. Ekkor én kihúztam a szerszámom és hasára fordítottam. Ő egyből kitalálta mit akarok és négykézlábra állt. Finoman helyeztem be újra a péniszem és most már erőteljesen mozgattam benne. Ilyen jót még életemben nem szeretkeztem senkivel. A lány benyúlt a lába közé és megfogta a heréim és masszírozta őket. Én péniszem teljes méretével hatoltam be a már teljesen nedves puncijába mikor újra elment. Ekkor nem hagytam abba hanem ebben az iramban folytattam tovább. Éreztem, ahogy nedve már a heréimen folyik és ettől még jobban tűzbe jöttem. A lány kezét visszább húzta és a csiklóját kezdte masszírozni.

Hamarosan megint sikított és lecsúszott a péniszemről. Ott feküdt hason előttem és nézte a még mindig kemény és nedveitől csöpögő péniszem. Kicsit kifújta magát majd a hátamra fektetett. Nedveit finoman lenyalta péniszemről. Majd nyelvével finoman végig nyalogatta a makkomat aztán, pedig a heréimet is. A lány látta, hogy már nem sok van hátra ezért gyorsan bele ült. Vad lovaglásba kezdett közben a mellkasomat masszírozta. Egyre jobban nyögött és sikongott míg végül egy hatalmas sikítás közepette élveztem el. A lány rám borult hevesen csókolóztunk míg teljesen abbamaradt testünk remegése. A lány lecsúszott rólam és mellém feküdt és simogatni kezdtük egymást. A nap közben lejjebb bukott és a lány szedelőzködni kezdett, majd megcsókolt és elment.

Csak ültem ott és bambán bámultam magam elé. Még sosem szeretkeztem ilyen jót.

Remélem elnyerte tetszésüket ez a kis kitalált történet.
Hasonló történetek
29936
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: