Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári nap

Régóta olvasgatom az oldalon lévő történeteket és mindig is szerettem volna megosztani veletek pár történetem, csak hol időm hol kedvem nem volt megírni. Ez a történet 100%-ig igaz és megtörtént velem tehát nem kitaláltam, persze azért a helyszíneket és neveket megváltoztattam benne. Első írásom lesz, ezért kérlek úgy kritizálj. :)

Egy kis településen élek, a népesség száma alig haladja meg a 3000-et így mondhatni, hogy majdnem mindenki ismer mindenkit. Nyár volt, az iskolások élvezték a nyári szünetet, a szabadságot. Délutánonként, amikor már kicsit hűvösödött az idő mindig kimentünk a haverokkal, barátokkal bandázni a faluba, volt hogy húszan is összegyűltünk fiatalok (15-től 23 évesig)

Az egyik nap viszont egy idegenre figyeltem fel a tömegben. Rögtön megakadt rajta a szemem. Kb 170 cm magas, barna szemei, fekete vállig érő egyenes haja és nagyon szép arca volt. Vékony testalkatú volt, de nem az a csontváz típus, hanem olyan formás, nagyon jó segge és isteni, viszonylag nagy mellei voltak. Először arra gondoltam, biztos valami nyaraló, mert nyáron elég sok idegent látni a településen, rokonok, barátok, túrázók, külföldiek... Gyorsan kiderítettem a nevét, korát a többiektől, legyen az ő neve Anett, 19 éves volt és ami a legmeglepőbb, hogy nem nyaraló volt, hanem nagy meglepetésemre, itt lakott, ahol én. Nekem ekkor nem volt barátnőm, és hamar kiderítettem azt is, hogy már neki sem volt barátja. Nemrég szakítottak 4 éves kapcsolat után. Fel is csillant a szemem ennek hallatán. Nagyon megtetszett és eldöntöttem magamban hogy megszerzem. Nem vagyok egy nyomulós típus, inkább szeretem szépen lassan meghódítani a csajokat... és persze most is így láttam neki a dolognak. A beszélgetések során mindig az alkalmat vártam, hogy hozzá tudjak szólni, vagy viccesen be-beszólni neki, hogy észrevegyen (bár később kiderült, hogy felesleges volt, mert azonnal észrevett e nélkül is) Persze ezek után már nagy izgalommal vártam a délutánokat, hogy gyűljön a banda és végre láthassam őt!

Minden egyes nappal egyre közelebb kerültünk egymáshoz, kölcsönösen kerestük egymás társaságát, egyre többet beszélgettünk, megtörtént a telefonszám csere is, és így már nem csak délutánonként tudtunk egymással kapcsolatba lépni. Esténként sokat sms-eztünk egymással, eleinte burkoltan később aztán egyre nyíltabban adva egymás tudomására, hogy nem vagyunk közömbösek egymás számára. A délutáni bandázások alatt már egyre többet ültünk egymás mellett, egymáshoz érve. Majd megőrültem érte... egyre tovább és tovább maradtunk kint, sokszor ránk is sötétedett és persze ilyenkor már alig-alig voltunk páran. Az egyik ilyen estén végre megtörtént az amire már nagyon vágytam. Egy gyengéd ölelés következtében egyre jobban közeledtem a szájához. Perceknek tűnt az egész, pedig alig volt pár másodperc mire elértem a szájához és végre összeért az ajkunk. Nagyon finom szája volt. Gyengéden kezdtünk smárolni aztán egyre hevesebben folytattuk. Közben belemarkoltam a seggébe és húztam magamhoz szorosan. Isteni volt, azonnal éreztem, hogy szűkül a nadrágom. De több nem történt ezen az estén.

Ezek után egyre közelebbi lett a kapcsolatunk, többet értünk egymáshoz, sokszor nem bírtam magammal és simogattam a seggét vagy belemarkoltam finoman a mellébe. Egyik alkalommal elhívtam hozzám, amire persze rögtön igent mondott. Nagyon izgatott voltam, amikor végre kettesbe voltunk. Itt már nem kellett figyelni másokra, hogy néznek, vagy vicces megjegyzéseket tesznek ránk, ha egymáshoz értünk. Csak mi voltunk. Egy szűkös farmer volt rajta, amiben nagyon jól lehetett látni a vonalait, és egy kivágott vékonyka kis felső. Nem akartam, hogy tolakodónak nézzen, ezért nem másztam azonnal rá, csak egy kis idő múlva, pedig majd megőrültem, hogy végre érezhessem a testét (utólag kiderült felesleges volt ennek a látszatát keltenem, mert majd megőrült, hogy végre rámásszak) Bekapcsoltam a tévét, meg a számítógépet is, hogy ne legyen csend, amolyan feszültségoldásképp. Leült mellém a kanapéra és csendben nézte a tévét, persze sokszor rám-rám nézve türelmetlenül.

Ekkor jött el az a pont, hogy nem bírtam tovább magammal, és rámásztam. Vadul kezdtünk el smárolni, átölelve egymást, közben nem tudtam, hol simogassam. Mindenhol egyszerre akartam. Kezdve a nyakától, haladtam le a formás melléhez, amit erősen megmarkolásztam, aztán haladtam le gyorsan az oldalán keresztül a seggére. Szinte felfaltuk egymást. A farkam ekkor már úgy állt, hogy szinte fájt. Hogy jobban hozzáférjek, felálltam a kanapéról és a kezénél fogva felhúztam és egy nyelves csókkal fogadva, és a csípőjét markolva húztam magamhoz minél szorosabban. Ahogy megéreztem a combját a farkamhoz nyomódni, már magamon kívül voltam. Ő is szorosan ölelt, simogatta a hátam, a nyakam, közben finoman dugdosta át a nyelvét a számba, amit én érzékien nyalogattam, szívogattam. Gyorsan lefektettem a szőnyegre, és a nadrágján keresztül érzékien, beleharaptam a puncijába. Éreztem a puncija finom illatát és a forróságát amit árasztott magából. Simogattam a lábát, a combjait minél közelebb a puncijához, majd picit felhúztam a karjánál fogva ülő helyzetbe, hogy a felsőjét le tudjam venni. Elég nehezen jött, de segített benne. A melltartóját inkább már leszaggattam róla, mint levettem. Ahogy lekerült róla, visszafeküdt és mélyen a szemembe nézett... könyörgést láttam a szemébe, hogy basszam már meg végre! Az előjátékra nincs szükség, csak rögtön a lényegre! Bár majd megőrültem, hogy végre érezhessem, ahogy körbeöleli a kőkemény farkam a forró puncija, mégsem akartam rögtön a lényegre térni. Még nem! A combjait kicsit szétnyitottam, és befeküdtem közéjük úgy, hogy a farkam pont a puncijához nyomódjon. Közben kegyetlenül markolásztam a melleit, majd felváltva kezdtem el nyaldosni, szívni. Majd megőrültem, ahogy éreztem a finom puha meleg bőrét, és ahogy hallottam a halk sóhajait. A melleiről újra a szájára csúsztam vissza és vadul csókolgattam, szívtam a nyelvét, a kezemmel pedig kigomboltam a farmerját, majd felálltam és felsegítettem. Adtam még egy csókot a szájára, és a bugyival együtt lehúztam a nadrágját, majd a kanapéhoz húztam, amire elég érdekesen helyezkedett el. Félig ülő és félig az oldalán fekvő pozícióban helyezkedett el az egyik lábát lelógatva a kanapéról. Szinte csak álltam és bámultam. Hirtelen meg sem tudtam mozdulni, csak néztem. Ahogy észhez tértem, villámgyorsan levettem a nadrágom, a boxeremmel egyetemben, ami már szinte teljesen elázott az előnedveimtől. Amilyen fura pózba várt, én is olyan furán helyezkedtem el úgy, hogy a farkam a puncijához érjen és csókolgatni kezdtem a nyakát, majd a szájára tévedtem, eközben pedig finoman mozogtam. Őrjítő volt érezni a forró punciját ahogy a szeméremajkai között voltam és minden egyes mozgásra csak egyre jobban benedvesítette a farkam. Viszont ekkor egy gondolat nem hagyott nyugodni. Nagyon útálom a gumit, és szinte fohászkodtam istenhez, hogy ne kelljen használni semmit! Nem akartam, hogy ilyen elrontsa az egészet. Őt akartam érezni! A forróságát, a nedveit. Egyre jobban mozogtam, ha esetleg még nem tudatosult volna benne, hogy a csupasz farkam csúszkál a puncijánál és ha talán mégis fel kellene vennem valamit, szóljon. Óráknak tűnt ez az egész... pedig nem lehetett több tíz másodpercnél, amikor megéreztem a kezét a farkamon, ahogy finoman ráfogott. Nem markolt rá, csak pár ujjával fogta meg. A mozgást nem hagytam abba, csak lelassítottam. És ekkor éreztem ahogy a puncija bejáratához irányítja a farkam végét és finoman húzza magába. Ahogy a makkom eltűnt a forró puncijába már magamon kívül voltam. Azonnal el tudtam volna élvezni. Nagyon nedves volt, akadálytalanul csúsztam belé, szexi szája azonnal szétnyílt és visszatartotta a levegőt, majd csak akkor sóhajtott egy hatalmasat, amikor a farkam már tövig benne volt. Hatalmasat sóhajtottam én is vele egyszerre. A szívem majd kiugrott a helyéről. Mozdulatlanul voltunk, mindketten a fellegekbe jártunk. Ahogy magamhoz tértem, megfogtam Anett csípőjét, ebből azonnal tudta, hogy mit akarok és teljesen a hátára fordult. Így már sokkal jobban hozzáfértem, belemarkoltam erősen a csípőjébe és azonnal erős mozgásba kezdtem. Ekkor már tudtam, hogy nem az a hangosan ordibálós hanem inkább a csendesebb nyögdécselős típus. Vadul basztam a finom pináját, amit szemmel láthatóan nagyon élvezett. Minden egyes lökésnél majdnem teljesen kicsúsztam, hogy aztán erősen újra tövig hatolhassak a nedves puncijába. Egy pár lökés után azt éreztem, hogy azonnal el is megyek ha így folytatom. Szívem szerint ezt akartam! Még erősebben baszni és mélyen azonnal teleélvezni ezt a nagyon forró nedves puncit. De nem akartam hogy elsőre ilyen benyomást keltsek, hogy kb 1 percig bírom a kiképzést. Ahogy ezt végiggondoltam magamban, azonnal eltűnt a mindjárt elélvezek érzés, és nem is jött vissza. Ugyan így folytattam tovább az iramot, erősen, gyorsan, mélyen. Anett magán kívül volt. Minden döfésemre finoman ellentétesen mozgott hogy még erősebben még mélyebben érezhessen magába. A nyakára raktam a kezem és magamhoz húztam. Vad csókolózásba kezdtünk, miközben a mozgással egy pillanatra sem álltunk meg. Más esetben ilyen tempóban tuti hogy 1-2 percen belül végem lesz de most nem. Az orgazmus halvány jeleit sem éreztem. Nagyon jó volt a tudat, hogy én irányítok. Legalább 8-10 percig ebben a pózba voltunk és egyszer sem álltunk le a mozgással de még csak nem is lassítottam. Csak folyamatosan dugtam mint egy gép.

De már nagyon kívántam, hogy végre Anett legyen felül. Tudni akartam, milyen az amikor ő irányít. Lassan szálltam ki belőle, nem akartam szabadulni a finom puncijából. A farkam csillogott a nedveinktől. Leültem, és finoman húztam magamra. Anett rámarkolt a farkamra és azonnal tövig ült bele és olyan vadsággal mozgott rajta amilyennel én tettem. Bár nem is vártam tőle mást. Vad csajnak látszott és az is volt. Imádta ha a punciját teljesen kitölti a farkam és nem szerette ha csak 1 másodpercre is kicsúszott belőle. Miközben vadul lovagolt rajtam, a melleit markoltam és össze-vissza nyalogattam. Nagyon vágytam a szájára is, de nem hajolt hozzám, hogy megcsókoljon. Úgy láttam, hogy magán kívül van és nem érdekli semmi más, csak a pinájában lévő farkam, ahogy keményen mozog benne és minden egyes mozgás után amikor felemelkedik róla pár centire, azonnal újra tövig érezhesse magában. Néztem a gyönyörű kéjes arcát, markoltam a kemény feszes melleit, a seggét... ez már sok volt nekem. Éreztem hogy nemsoká `kivégez`. Egyre gyorsabban vettem a levegőt, a szívem majd kiugrott a helyéről. A kezeim Anett combjaira tettem és ahogy éreztem, hogy lassan törnek rám az orgazmus jelei úgy markoltam egyre erősebben és erősebben a combját ezzel is tudatára adva, hogy hamarosan elmegyek, ha esetleg mégiscsak kellett volna gumi, hogy le tudjon ugrani időbe... Éreztem a bizsergést, ami átjárja ez egész testem, azt a finoman csiklandozó érzést amikor beindul az orgazmus amikor még meg lehet állni, de ő nem állt meg. Sőt, csak még erősebben húzta magát vissza a farkamra. Éreztem h már nincs visszaút. Már nagyon erősen szorítottam a combjait, talán fájhatott is neki, és egyre hangosodó nyögések hagyták el a szám. Ahogy látta rajtam az egyre erősödő jeleket, és ahogy észrevette az ellentétes mozgásom a lehető legerősebben mozgott rajtam. Ekkor már tudtam hogy nem fog leszállni rólam és ez még jobban felizgatott. Amint éreztem hogy a farkamban végigfut a kitörni készülő sperma egy hatalmas nyögés után nagyon erősen belemarkoltam a combjaiba, megfeszült a farkam és hatalmas adagokba lőttem mélyen a puncijába. Ekkor már leállt a mozgással és teljesen tövig ráülve nagyokat sóhajtozva, inkább csak mozgott körbe a farkamon, néha egy-egy centire felemelkedett róla, de azonnal vissza is ült teljesen, hogy minél tovább elhúzza az orgazmusom. Azt hittem soha nem fog alábbhagyni... elvesztettem az időérzékem. Amikor megfeszült a farkam úgy éreztem, hogy folyamatosan 1-2 másodpercig is csak lőttem a forró puncijába a meleg spermát. Aztán éreztem, hogy lassan alábbhagy, már csak kisebbeket rándult a farkam benne. Ahogy kezdtem magamhoz térni, át akartam fordítani a hátára úgy, hogy ne csússzak ki belőle, de ő azonnal leszállt, és az összes sperma kiömlött a puncijából egyenesen rám. Olyan volt, mintha egy pohár tejjel öntöttek volna le.

Azért a kíváncsiság nem hagyott nyugodni és megkérdeztem, hogy szed e valamit amire a válasza egy `nem` volt. Az orgazmus okozta kábulatból azonnal felébredtem, de másnap egy esemény utáni tablettával letudtuk a problémát. Azóta is vele járok, volt még sok emlékezetes pillanat vele is és mellette is, ha lesz rá igény, elmesélem szívesen :) Az esetleges elírásokért bocsánatot kérek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
ascona ·
Nem olyan rossz első írásra

Marokfegyver ·
Az előttem szólóval értek egyet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: