Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári éjszaka

Ez a történet nyáron esett meg, egy fülledt augusztusi éjen. Barátnőmnél házibuli volt 18.születésnapja alkalmából. Persze mindenki ott volt aki számított a suliból, és a bandából is. Szandráéknak gyönyörű házuk volt, hatalmas kerttel és egy csábító medencével.
Péntek délután volt, a bulikezdést úgy 6körülre tettük. Én 4-kor átmentem segíteni a készülődésbe Ágival és Anettel. Betettünk egy Cd-t, és elkezdtük készíteni a szendvicseket, feltölteni a hűtőt, a medence köré törölközőket, büféaszatalokat állítottunk. Fokoztuk a hangulatot, arról beszéltünk, vajon hány helyes pasi jön. Egyszer csak Ági megszólalt:
- Lányok! Ti már gondoltatok arra, milyen lehet egy másik lánnyal?
Erre a kérdésre felkacagtunk.
- Ugyan Ági! Dehogy
- Hogy képzeled? Nem vagyok leszbi!

Nevettünk, és folytattuk a pakolást. A téma el is terelődött.
- Heni, felmennél a szobámba, és lehoznád a kikészített törölközőket? - kérdezte Szandra
- Persze, hol vannak?
-Ági tudja, menj vele, légyszi!
Elindultunk fölfele. Szandra szobája olyan volt, mint egy átlagos tinilányé. Brad Pitt poszterek, szépségtippek kivágott cikkei voltak a falon, az ágyon plüss állatok, néhány puha párna, a polcon tankönyvek, az íróasztalon tinimagazinok hevertek.
Ági úgy döntött, ha már itt van, át is veszi a fürdőruháját. Ahogy elkezdett vetkőzni, feltűnt formás alakja. Testalkatra nem volt vékony, de épp kövér se. Amolyan megfelelő. Sose láttam még ruha nélkül, eddig fel se tűnt milyen csinos. Kicsit elbambultam, szemem elidőzött testén.
- Heni! - kiabált rám
- Jaj, ne haragudj, elgondolkoztam. - mondtam pironkodva
- Akkor végre bekapcsolod a fölsőmet?

Hirtelen nem tudtam mit csinálok, ahogy megérintettem a fürdőruhát, elkezdtem kezemmel simogatni a hátát, majd egyre inkább melle felé vettem az irányt. Erre Ági megfordult, és csókkal válaszolt érintésemre. Ott álltunk, hosszan csókoltuk egymást, majd éreztem, hogy keze a fenekemet markolássza. Nem bírtam tovább, hozzáértem puncijához. Nedves volt, és hihetetlenül izgató. Lefeküdtünk az ágyra. Fölé kerültem... fogtam egy párnát, s odaillesztettem csiklójához, majd úgy feküdtem rá, hogy az én csiklómat is érje. Lassan elkezdtem mozogni rajta. Ekkor felnyögött a kéjtől. Néhány percig így élveztük egymást, majd megfordított, és simogatni kezdte addigra már a vágytól lüktető nedves puncimat. Körkörösen masszírozta a csiklómat, majd behatolt hüvelyembe.

Ritmusosan mozgatta ujjait, mire én melleit nyalogattam. Egyszer csak félretoltam kezét, és hasát, majd köldökét kényeztettem nyelvemmel, míg eljutottam lucskos csiklójához. Belenyaltam. Isteni íze volt, mohon faltam punciját, mire ő erőteljes nyögdécselésekkel válaszolt. Izgatott a hangja, ezért míg vele foglalkoztam, újra elővettem a párnát, és vele szeretkeztem. Egyszerre éltük át az orgazmust, mely hihetetlenül kielégítő érzést nyújtott. Kipirult arccal mentünk vissza a többiekhez, akik azóta se tudják mi történt ott és akkor kettőnk között.
Ágival azóta is együtt vagyunk, és élvezzük az egyre nagyobb orgazmusainkat.
Hasonló történetek
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26057
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Tényleg rövid is kevéssé részletekbe menő. Pedifg egy erotikus műnek az lenne a szerepe, hogy felhúzzon, feltüzeljen. Stílustanulmánynak hadd ajánljam Zilla műveit.

Panther ·
"újra elővettem a párnát, és vele szeretkeztem."

Mármint a párnával??? :smile:

Noémi16 ·
Nem volt valami izgi!
Legalább a másik csaj is bejöhetett volna... :angry: :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: