Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyaralásom emlékei

Nyár, tengerpart, szex, erotika, orgia, avagy nyaralásom emlékei

Az elmúlt nyáron Horvátországban nyaraltam. Imádom ezt az országot, mert lenyűgöz a táj szépsége, a tengerpart vadsága, városainak történelmi hangulata, ételeinek változatossága, fantasztikus temperamentumú zenéje és végül, de nem utolsósorban a horvát lányok bűbája. Újdonsült barátnőmnek pedig minél előbb meg akartam mutatni ezt a csodát. Ildit négy napja ismertem meg egy társaságban, s a nagy vonzalom ellenére még nem feküdtünk le egymással. Tudtuk, az ilyen hirtelen megtervezett út kiválóan alkalmas ahhoz, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz, Ildivel abban a gyönyörű országban szerettem volna egy kurva nagyot kefélni.

Ildi 180 centi magas, ápolt, szőke, vékony, intelligens, hosszúlábú, kismellű csajszi. Az ilyen lányok, ha jó partnerükre akadnak – megállás nélkül – órákig tudnak felszabadultan szeretkezni. Bevallom, ebben reménykedtem én is. Ildi ráadásul Mérleg Nő. Tapasztalataim szerint a mérleg nők, nagyon ismerik a szex minden kifinomult formáit, s azokat a fortélyokat, amelyekkel bármikor maguk alá tudják gyűrni a férfiak nagy részét. A Mérleg Nő ugyanis rendkívüli adottságokkal rendelkezik: szinte teljesen hidegen hagyja partnere jelleme, szexuális vonzereje, tökéletesen kihasználja partnerét. Csakis a saját maga felállított erotikus törvényei szerint él. Szereti simogatni és kiverni a szép, hatalmas farkakat, ugyanakkor lelkiismeret nélkül nyugodtan beujjaz magának, s ha beindul; lovagló ülésben sokszor ráül a gyíkra és a legkülönfélébb pózokban hosszasan kényezteti partnerét. Ildivel úgy terveztük, hogy először Dubrovnikba megyünk, majd visszafelé a gyönyörű dalmát tengerparton végigjárjuk a csodás, mesebeli városokat.

A hosszú autóút során jobban megismertük egymást. Vezetés közben néha nadrágomon át megsimogatta farkam, de ilyenkor alaposan leszúrtam, hogy én nem vezetés közben akarok meghalni az országúton egy tök jó nővel. Amikor rátértünk az Adria melletti országútra, hatalmas viharba kerültünk. Az esőfüggönyön keresztül alig lehetett átlátni. Egy felüljáró alatt álltunk meg, majd úgy döntöttünk, hogy abban a motelben keresünk átmenetileg menedéket, amelyet nemrég hagytunk el. A szálláshelyen négy elegáns faház volt, házanként három szobával, közös zuhanyzóval, kerttel, úszómedencével. Lepakoltunk. Az isteni vacsi után visszavonultunk szobánkba. Lefeküdtünk egymás mellé, de a hosszú út után annyira fáradtak voltunk, hogy éjszaka semmi sem történt.

Reggel a zuhanyzóban nagyon jól esett a másodpercenként felváltva érkező hideg-meleg vízsugár. Legnagyobb meglepetésemre azonban bejött két meztelen csaj. Az egyik barna rövid hajú, nagy mellű lány azonnal beállt mellém, megfogta tökeimet, s elkezdte húzogatni a farkam. A másik szőke pipi a szemközti tusolóban terpeszállásban csutakolta fazonra borotvált pináját, ujjaival párszor izgatóan belenyúlt a bozontosba, miközben állandóan mosolygott. Természetesen egyből bedagadtam. Pillanatok alatt olyan kontaktust alakítottunk ki, mintha évek óta kúrogattam volna őket. Mindkettőjüknek alaposan beakasztottam. Amikor elélveztek, dákómat látványos körülmények között verték ki a szőkeség bimbózó dudáira. Az óriási adag geci mennyiségen barátilag megosztoztak, és még csak azt sem tudtam, hogy hívják őket. Ildihez csak félóra elteltével értem vissza, és elmondtam mi történt a zuhanyzóban. Nagyon beizgult; minden átmenet nélkül megfogta farkamat, a szájába vette és nekiálltunk egymásnak. Már javában keféltünk, amikor belépett a két csaj... A huszonöt év körüli lányok elmondták, hogy hollandok és már évek óta járnak ide ebbe a motelbe, ahol a szimpátia és a helyi "alapszabályok" értelmében mindenki, mindenkivel dughat. A szőke lány – a rövid bevezető után – máris Ildi pináját simogatta, míg a barna hajú csajszi ismét a farkamat vette kezelésbe, majd szétdobta lábait és magára húzott.

Barátnőm kifogta szőke lányt, mert a holland pipinek csuklóig bent volt Ildi szűk pinájában a keze, miközben a melleit és a hasát csókolgatta. Ildi is akcióba lépett: a holland csaj pinájában ujjazott. Hát nem így képzeltem el Ildivel az első szeretkezést, de azért nem volt olyan rossz: hiszen mind a három lánnyal nagyot keféltem. Aztán jött egy félórás pihi és kimentünk a kertbe. Az úszómedencében két pár már javában kefélt. Az egyik szakállas fickónak – aki álló farokkal nézte miként basznak a vízben – egyből megakadt a szeme Ildi tökéletes alakján, odament hozzá, s azonnal simogatni kezdte, majd megfogta a kezét és beleugrottak a vízbe. Nem is kellett hozzá sok idő, Ildi már a szakállas farkán volt. Néha kiintett, semmi gond... Én a holland lányokkal voltam elfoglalva, akik először alaposan kinyalatták magukat, majd ők következtek: remekül szoptak, aztán naptejjel érzékien bekentük egymást. Később odajött hozzánk két fekete hajú csaj. A holland lányok belecsobbantak a vízbe. Az egyik Cleopátra hajú kezelésbe vette a dákóm, a másik meg a mellkasomra ült. Egy-két csókot adtam a lábai közé, aztán finoman benyúltam neki. A vállig érő fekete hajú lány is rám ült, s húzogatta a farkam, majd – a helyzethez képest – finoman ráült. Később helyet cseréltek. A medencéből azért dugás közben figyeltek minket, hogy milyen akcióban vagyunk. Mikor az egyik faházból kilépett egy 35 év körüli, fantasztikus alakú vörös hajú nő. Odajött hozzánk és a lányokat helycserére kérte. Az orgia ezt követően még több mint másfél órán keresztül tartott.

Ildivel visszamentünk pihenni a szobánkba, aki elmondta, hogy mind a hat pasi megakasztotta, de én sem panaszkodhatom, hiszen az összes csajszival lefeküdtem. Aztán azon gondolkodtunk, mi legyen. Maradjunk-e ebben az erotikus-orgia-motelben, vagy tovább menjünk. Végül úgy döntöttünk továbbmegyünk Dubrovnik felé. A csodás dalmát városok Ildire nagy hatással voltak. A régi kalóztörténetek, a pazar építészeti stílusok, a remek ételek, csodássá tették azt a felejthetetlen három hetet, amelyet együtt töltöttünk. Visszafelé érintettük Ljubjanát is, mert a várost – ha már arra jár a vándor – nem lehet kihagyni, ráadásul a városról elnevezett húsos-szelet ízét nem lehet egykönnyen elfelejteni. Az egyik étteremben amelyikben étkeztünk, feltűnt egy szőke, szigorú-tekintetű, szemüveges 35 év körüli elegáns nő, aki egy jólöltözött, idősebb úr kíséretében ebédelt. Szinte biztos voltam abban, hogy ő volt a motelben a vörös hajú nő. Odamentem hozzájuk és angolul megkérdeztem tőlük, hogy véletlenül nem tartózkodtak-e három hete Dubrovnik környékén. A férfi elmondta, hogy svédek, nemrég érkeztek és még csak most indulnak le délre. Már csalódottan indultam volna visszafelé, amikor a hölgy utánam szólt, hogy elejtettem egy papírt. Felvettem és eltettem. Egy kis levél volt, amelyben az állt, ha netán Hamburg-Altona felé visz az utunk, érkezésünkről el ne felejtsük őt idejében értesíteni.

Bevallom, itthon az első napokban nehezen ment a munka, ezért Rita barátnőnknek tartottunk egy kis élménybeszámolót, aki annyira felizgult fantasztikus történeteink hallatán, hogy azonnal ledobta ruháit és megkérdezte: – Na, melyikőtök kezdi?
Hasonló történetek
29919
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18035
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
RealMan ·
Nálam 10 pont!!

jojolzsy ·
nagyon jojo, nekem is add meg a motelt, de a receptjét is a sok sok orgazmusnak...:)))

DREAMER ·
Az olcsó akciófilmek jutottak eszembe, az újratöltés nélkül folyamatosan löni képes fegyverekkel.

Egy-egy ilyen történet olvastán, mi is a probléma az én cím választásaimmal?

A történet valószerútlen, de a szóhasználat, az írás minösége igéretes, Próbálkozz még, menni fog!



Üdv!



DREAMER

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: