Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyaralás

Ennek a történetnek nem szabadott volna megtörténnie, de én még sem bántam meg.

Szüleim még kis koromban elváltak. Azóta édesanyámmal élek. Én 18 éves vagyok. Rólam tudni kell, hogy szűz vagyok és nem igazán voltak kapcsolataim. Elégé csendes, visszahúzódó srác vagyok, de már túlságosan is túltengtek bennem a szexuális hormonok. Anyám 38 éves és mióta elvált nem volt semmilyen kapcsolata. Ő egyébként elég alacsony, kicsit zömök testalkatú,(a mellei hatalmasok, a feneke testéhez képest elég formás, a pináját nem borotválja).

Egy nyáron elmentünk nyaralni kettesben egy ismerősünk nyaralójába. Első nap délelőtt lent voltunk a strandon. Délután mikor haza mentünk anyám megkért hogy kenjem be a hátát napolajjal. Ebben nem volt semmi különös. Leült és én meg lehúztam az egyrészes fürdőruha vállpántjait. Ekkor azonban valami furcsa érzés kerített hatalmába, a farkam merevedésnek indult. Nem gondoltam, hogy saját anyám ilyen hatást gyakorol rám. Nem tudtam mit csináljak izgatottságomban. Elég ciki lett volna, ha rám néz és én meg ott állok álló farokkal. De ekkor egy hirtelen gondolat futott át az agyamon, végül is ketten vagyunk a házban mi történhet, legrosszabb estben kapok egy pofont. Gondoltam egy merészet, lesz ami lesz alapon. Ahogy kentem anyám hátát lejjebb húztam a fürdőruhát, hogy ne kenjem össze. A mellei teljesen szabaddá váltak.

Ekkor óvatosan előre nyúltam végig remegő késszel és megsimogattam őket és egy sóhaj hagyta el a számat. Ő nagyon meglepődött, felugrott magára húzta a fürdőruhát és szó nélkül kiment a szobából. Na most mi lesz? -kérdeztem magamtól. Ezek után egész délután nem láttam anyámat. Este TV néztem. Hallottam, hogy kijött a szobájából. Mikor oda néztem nagyon meglepődtem. Egy fehér átlátszó hálóing volt rajta, kebleit nem fedte semmi, de alul egy fehér bugyi volt rajta. Leült mellém, én nagyon meglepődtem azon amit mondott:
- Átgondoltam ami délután történt és nagyon meglepődtem, de viszont kicsit felizgatott az eset, ha te is akarod akkor megmutatok egykét dolgot. Közben a hangja remeget, én a meglepetéstől nem tudtam megszólalni csak bólintottam. Felálltunk és elindultunk a szobája felé.

A szívem a torkomban dobogott. A szobába érve csak szó nélkül álltunk egymás előtt, egyikünk se tudta zavarában, hogy mit csináljunk (mint említettem én még szűz voltam csak hasonló történetekből olvastam, hogy végül is mit kellene ill. kell csinálni, anyámnak meg több éve nem volt már kapcsolata) csókolózni kezdtünk. Utána én levetkőztem meztelenre. Ő elfeküdt az ágyon, magára húzott. Én benyúltam a hálóing alá és lassan lehúztam a bugyiját, a hálóingből is kibujtattam. Majd elkezdtem végig csókolni a testét. Először a nyakát majd haladtam lefelé, a melleinél sokáig elidőztem, utána csókolgattam a köldökét végül elértem a pinájáig. - A gyomrom végig remegett az izgalomtól. Már nem éreztem, hogy ennek nem szabadna megtörténnie. Kicsit felhúzta a lábait én meg elkezdtem kinyalni a szőrős pinát.

Leírhatatlan érzés volt, anyám dobálta magát az ágyban és nagyokat nyögött. -Egyre jobban élveztük a dolgot. Nem sok kellet neki és egy hatalmasat élvezett. Mikor kicsit lecsillapodott hátamra feküdtem és most ő csókolta végig a testem. -Televoltunk szenvedéllyel, nem úgy tekintetünk egymásra, mint anya és fia. Elért a farkamhoz, először csak csókolgatta, majd elkezdte szopni. Fantasztikusan csinálta, nekem se kellet sok és teleélveztem a száját. Ezek után ismét ő feküdt alulra, én ráfeküdtem és csókolóztunk. Megfogta a faszom és oda helyezte a pinája bejáratához. Tövig behatoltam neki majd fokozatosan elkezdtem megdugni. Mindketten hangosan nyögtünk. Majd pózt váltottunk, anyám egy hatalmas lovaglásba kezdett, én meg a melleit gyűrtem. Ő ekkor már több orgazmuson átesett, nekem se sok volt hátra. Nem akartam a pinájába élvezni, ezért benyomtam a faszom a szájába és beleélveztem. Ő teljesen letisztogatta, majd amikor látta, hogy újra akcióképes vagyok négykézlábra állt és én hátulról is megbasztam.

Az egész éjszakát átszeretkeztük. Reggel furcsa volt, hogy ott feküdtem az anyám mellet meztelenül, kicsit elszégyeltem magam, tudtam, hogy vétkeztünk, de ez a gondolatom délutánra megszűnt.

folyt.köv.
Hasonló történetek
29453
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20906
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

sleepylady ·
TE ANYAHOMORÍTÓ :angry:
No0oB ·
Köszi!

Tudod, hogy én vagyok ezeknek a régi sztorik felhozásának specialistája.

:smile:

A történet fasza!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: