Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyaralás vége

A nyaralás utolsó estéje volt. Természetesen hatalmas bulit rendeztek, még egyszer ki akarták tombolni magukat. Mindenki táncolt, csak az a lány nem. Képtelen volt feloldódni, nyomasztó emlékképek kavarogtak a fejében, a sírás kerülgette. Nem volt elég ereje hozzá, hogy kiürítse az agyát, úgyhogy csak állt az egyik félretolt asztalnak támaszkodva, és örült, hogy a sötétben senki nem látja az arcát, és legalább a vonásai fegyelmezésével nem kell az energiáit pocsékolnia. Időnként hozzá lépett valamelyik barátja, és hívta, hogy álljon be a többiek közé, de ő ilyenkor csak fáradtan, kevéssé meggyőzően rámosolygott, és intett, hogy majd később. Nézte a gondtalanul bulizókat, és mélységes irigységet érzett. Már éppen azon gondolkodott, hogy felmegy a szobájába, amikor előtte termett a srác. Bár az elmúlt egy hétben loppal sokszor pillantgatott felé, sőt, időnként hosszas beszélgetésekbe is bonyolódtak, most nem tudott örülni neki, csak még egy akadályt látott benne, még valakit, aki miatt nem engedheti el magát, aki késlelteti azt a percet, amikor végre egyedül lehet, és kisírhatja magából ezt az értelmetlen feszültséget.

A fiú rámosolygott, azzal a mosollyal, amitől minden egyes alkalommal végigfutott a remegés az izmain, és táncolni hívta. Ő hárító mozdulatot tett, de nem tudta befejezni, mert keze félúton megakadt a másik tenyerében, ujjaik roppantó-szorosan összefonódtak, és a srác ellentmondást nem tűrően derékon kapta, és magával ragadta. Amire az akaraterő nem volt képes, azt most megtette a fiú közelsége, pocsék gondolatai múlni kezdtek. Párja érezte, ahogy oldódik benne a feszültség, és még közelebb húzta magához, kezeivel pedig a hátát simogatta, remélve, hogy így az utolsó görcsök is elmúlnak. A lány arcát a fiú vállába temette, hogy csak az ő illatát érezze, és fullasztó-szorosan rátapadt, egészen addig, amíg a rossz ízű idegesség helyébe valami más, sokkal kellemesebb nem lépett. Ekkor végre belenézett a másik szemébe, és rámosolygott, azzal a tiszta-szép mosolyával, ami úgy elbűvölte.
Megértette, hogy a lány rosszkedvének vége, és örömében percnyi habozás nélkül ráhajolt a szájára. Először csak finoman kóstolgatta az ajkait, de aztán elragadta a szenvedély, amit párja készséges válasza váltott ki belőle, és egyre vadabbul csókolta, harapta a másik száját, nyelvét. Közben kezei is felfedezőútra indultak, élvezettel tapogatta a pont tenyérbe illő méretű hátsót, és borzongva vette tudomásul, hogy a lány is legalább ugyanakkora lelkesedéssel simogatja őt.

Egy percre még visszatért a józan esze, érzékelte maguk körül a tömeget, úgyhogy gyorsan kézen fogta, felrohantak a szobájába, és utolsó értelmes cselekedetével bezárta az ajtót. Innentől az ösztöneik teljesen átvették az irányítást. Ledobálták a ruháikat, majd az ágyra döntötte a lányt, ráfeküdt, teljes súlyával ránehezedett, és addig csókolta, amíg az már nem bírta tovább, és teljes testében remegni kezdett. Ekkor szája tovább kalandozott, bejárta a karcsú nyakat, a sima vállakat, majd a kicsiny, kerek kebleket, a lapos hasat, a gömbölyű csípőt és a formás combokat. Dübörgött a fejében a vér, csak arra tudott gondolni, hogy teljesen a magáénak akarja ezt a karcsú, törékeny testet, akarja az ízét, az illatát, a tapintását. Keze és szája tovább simogatott, nem tudott rendszert tartani, mindent egyszerre akart érezni, de a lány pont ettől a kiszámíthatatlanságtól érezte úgy, hogy perceken belül felrobban, sosem tudta, hogy a következő pillanatban testének melyik pontján érez egy őrjítő csókot, harapást, simogatást, karmolást. Amikor a fiú ujjai végre elértek a lány lábai közé, forró nedvesség, és halk nyögés lett a jutalom. De ő még tovább akarta fokozni a kéjt, ujjával a szűk lyukba hatolt, szájával pedig a csiklót kezdte szívni, egészen addig, amíg a lány most már hangos sikollyal el nem élvezett. Még soha nem érzett ilyet, mintha újjászületett volna, csodálkozó, hitetlen mosollyal nézett a fiúra, aki ezt adta neki.

Ettől a mosolytól, amiből hihetetlen ártatlanság sugárzott, majdnem elvesztette a fejét. Arcát párja mellei közé fúrta, és mélyeket lélegezve próbált úrrá lenni magán. Nem volt könnyű dolga, mert ahogy a lány felocsúdott az élményből, természetes kíváncsiság vett erőt rajta, és simogatni kezdte. Könnyű ujjakkal mintát vett a fiú arcáról, megkóstolta szempilláit, járomcsontját, fülcimpáját, állát, gyengéden beleharapott a nyakába. Élvezettel simogatta a mellkasát, vállát, csókokkal borította egész felsőtestét. A feszes hasnál kicsit hosszasabban időzött, nyelvével belekóstolt a köldökébe. Csodálkozva vette észre, hogy visszatér a nem is olyan régen csillapult izgalom, és ismét egyre nedvesebb lesz. Végigtapogatta az izmos feneket, a combokat, és már éppen az alsónadrág alá próbált bejutni, amikor a fiú elkapta a kezét. Túlságosan fel volt ajzva, többre volt már szüksége egy kis játéknál, de nem akart fájdalmat okozni. Látta a lány szemében a vágyat, de félt, hogy ha most engedi tovább kutakodni, akkor még nem lesz kész, mikor ő elveszíti a fejét. Ismét csókolózni kezdtek, végigsimogatta a másik testének minden milliméterét, majd mikor már mindketten fulladoztak a vágytól, benyúlt a lábai közé, mire a lány széttárta a combjait, hogy jobban hozzáférjen.

Egymás szemébe néztek, a fiú még habozott, de a lány rámosolygott, és magára húzta. Képtelen volt tovább gondolkodni, már csak az számított, hogy minél hamarabb összeolvadjanak. Összetámasztották a homlokukat, és a fiú minden erejét összeszedve próbált nagyon lassan behatolni. A lány szeme tágra nyílt az új érzéstől, keze lecsúszott párja erőlködéstől verejtékes hátáról. Mikor már teljes hosszában benne volt, egy kicsit megállt, hogy a másiknak legyen ideje hozzászokni a helyzethez. Minden porcikáját megremegtette a megkönnyebbülés, amikor látta, hogy kedvese először bizonytalan, majd mind ragyogóbb mosollyal tekint fel rá, és érezte, ahogy szorosan átkarolja a derekát. Hatalmasat sóhajtott, becsukta a szemét, és lassan, ritmikusan mozogni kezdett. Simogatta a lány melleit, csókolta a száját, és közben minden érzékét lekötötte az a selymesen sima, forró, szűk érzés, amely körülvette. Egyre gyorsabban mozgott, hallotta, ahogy a lány is mind sebesebben és felszínesebben veszi a levegőt, míg végül már semmi mást nem érzékelt, csak az elképesztően erős kéjt, amely egész testét áthatotta. Még eljutott a füléhez a lány sikolya, de már csak nagyon távolinak hallotta, és kedvesével a karjaiban elaludt.
Hasonló történetek
29936
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20921
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: