Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyaralás 2

Sziasztok!

Újra egy nyaralásunk alkalmával történt eseményt osztanánk meg veletek.
A Tiszatónál nyaraltunk, van ott egy hajónk, nem nagy, 6 személyes kis sportcsónak. Lent nyaralt az egész család. Egy lakókocsiban aludtunk, szóval gondoljátok milyen rossz volt már pár nap után. Egyik délután sikerült elvinni a hajót, úgy hogy senki nem akart velünk kijönni a tóra. Szombat révén sok nyaraló is volt lent a tavon. Tele vízibiciklissel, spothajóssal, meg miegymással, amit csak el lehet képzelni. A forróság már perzselte a bőrünket, hát csobbantunk egyet a vízben. Nem tudjuk már melyikünk ötlete volt, de ha már "kettesben" vagyunk, akkor miért ne nudiznánk címszóval a fürdőruháink pillanatok alatt a hajón kötöttek ki. Kis úszkálással lehűtöttük szervezetünk, majd irány vissza a hajóra napozni.

Barátnőm előttem mászott vissza a hajóra, így hátulról teljes rálátásom volt a finom telt nunijára. Nekem se kellett több, hamar jelentkeztek rajtam a jelei. Napozni is csak a hátamon tudtam. Körülöttünk meg csónakáztak az emberek, de valahogy akkor (és azóta sem) nem zavartak minket. A nap melegétől, már átmelegedett testünk elkezdte kívánni a másikét. Hátunkon fekve elkezdtek mászkálni kezeink, s hamar rátaláltak a hőn áhított "játékszerekre". Lassan elkezdte simogatni"pic-Úromat", cirógatta aranyos kis ujjacskáival. Közben én a melleit masszíroztam, majd lassan elkezdtem vándorolni, a tüzes kis vágat felé.

Mire odaértem már érezni lehetett rajta, hogy nem csak a nap melegítette fel. Felajánlkozva széttárultak combjai, s így szabad utat engedélyezve kezemnek, hogy bensőségesebben is tapintást nyerhessen. Puha szeméremajkait kezdtem el simogatni, majd mikor már erőssebben kezdte szorongatni férfiasságom, széjjelebb húztam dombocskáit, hogy megtapinthassam a forróság nyílását.

Mire odaértem, már nedves volt, így könnyedén játszadozhattam vele, és csiklójával. Ő már egyre hevesebben játszott velem, kezdte elveszteni érzékeit. Hogy hátráltassa magát a csúcs elérésében, felült, fölémhajolt, és érzéki csókokat lehelt "pic-Úrra". Szépen nyalogatta, mintha csak egy jégkrémmel lenne dolga. Óvatosan A egyénél kezdte, majd egy hirtelen mozdulattal az egész eltűnt a szájában. Istenien csinálja.

Nem engedte, szorított, s elkezdte masszírozni a golyóimat. Nem érdekelt minket a külvilág. Ő térdepelt meztelenül, hátulról minden belátást engedélyezve félreérthetetlen pozícióban. Mikor már én se bírtam tovább a "kínzást", hanyatt fektettem, eléálltam, s végre bent tudhattam magam a forró nunijában. Szeretkeztünk így egy darabig, majd megfordult a kedvenc pózába(kutya). Isteni volt így hátulról. Körülöttünk a végeláthatatlan víz, meg az emberek. Nagyot élveztünk mind a ketten. Cirógattuk még egy picit egymást, majd lehűtöttük magunkat a vízben. Visszafeküdtünk napozni, és elaludtunk.
Szépen leégtünk!

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
BeePee ·
Hi.
Ha oly fontos nektek, akkor a Sarudi rétről van szó. Ott pedig a tisza többi részéhez képest elég nagy a vízmennyiség területre. Nem csak a kiskörei meg az abádszalóki rész létezik. Rendőr ide nem jár! Az emberek meg azt csináltak amit akartak, nem velük voltunk elfoglalva! :)))

BURGONYA ·
REMÉLEM AZÓTA IS JÓKAT KÚRTOK HISZ MEGINT NYÁR VAN ÉS REMÉLEM LEÍROD NEKÜNK HOGY MILYENEKET KÚRTOK DÖFIBE ALÁSAN!!! :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: