Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nudizás a Tiszánál - hogy is kezdődött....

Robcsy írt nekem egy E-mailt, amiben leírta, milyen furcsák vagyunk. Arra is kíváncsi volt, hogy hogy jutott eszünkbe nudizni, nem vagyunk-e félősek? Ez egy fura sztori. Itt szeretnék Robcsynak válaszolni. Szégyenlősek nem vagyunk, én az voltam, de Gabi nem. Ezt szeretném elmesélni.

A szituáció úgy nézett ki, hogy egy vasárnapi kikapcsolódásra indultunk 4-esben Gabiék nyaralójába a Velencei-tóhoz. Mi ketten voltunk, illetve Gabi barátnője, Csilla és Csilla fickója, nem tudjuk, hogy hívták. Vasárnap délelőtt odaértünk, fürdés helyett gyorsan ebédeltünk. Nem is igazából fürdeni mentünk, inkább pihenni egyet. Ebéd után - iszonytató melegben - készülődtünk a fürdéshez. A nyaralóhoz tartozott egy kis napozóhely az út túloldalán a nyaralóval majdnem szemben, illetve körülötte nádas. Ide szabadon kivihettünk bármit, az a hely csak a miénk volt. Készülődéskor jöttek a bonyodalmak.

Gabi lemondóan konstatálta, hogy a fürdőruha a kapkodásban otthon maradt. Csilla is csak egyet hozott. Gabi - valószínűleg a hazai légkörnek köszönhetően - gyors elhatározásra jutott, amiről ekkor én még nem tudtam. Kerített egy pólót, de mást nem talált, mivel csak egy napra mentünk. Magunkra tekertük a törölközőinket, majd a nyaraló előtt gyülekezve elindultunk a vízpartra. Közben érdeklődtem afelől, hogy megtalálta-e a fürdőruhát.

Döbbentem hallgattam, hogy nem, de majd csak lesz valahogy. Leértünk a napozóra. Gabi itt hirtelen bejelentette mindenkinek, hogy rajta most nem lesz bugyi, csak az a póló. A póló szerinte mindent takarni fog, de ha a vízbe megy, azt is le szeretné vetni. Kérte a srácot, hogy amíg a vízbe nem ér, forduljon el. A srác zavarában nem tudott, mit mondani. Egy percnyi pakolás után indultunk is a vízbe. A srác elfordult, Gabi letekerte magáról a törölközőt, leterítette a földre, a pólót is villámi gyorsan ledobta, majd ment be a vízbe. Mikor derékig beért, szólt a srácnak, hogy megfordulhat és türelmét természetesen megköszönte.

Vittünk labdát is. Kicsit zavart, hogy Gabi mellei szabadon ugrálnak labdázás közben. Mikor ezt szóvá tettem, azt mondta, nincs más lehetősége. Igaza volt. Csodálatos mellei voltak. Labdáztunk a tűző napon, amíg szét nem áztunk. Ekkor ki kellett menni. Gabi maradt a végére. Kilépkedett, kezébe adtam a törölközőjét, amit magára tekert. Ez nem sokat takart, de egyik kezével a melleinél tartotta a törölközőt, másikkal a lábai közé gyűrte.

A két lány megvitatta, mi legyen a napozással. A közös vélemény alapján Gabi kénytelen volt anyaszült meztelenül napozni a hasára feküdve. Nagyon óvatos kis terpeszben feküdt a törölközőjén. Borotvált szeméremajkai kicsit kilátszottak a popsija bejárata alatt, de sokkal inkább meg voltunk szeppenve a helyzet kapcsán. Miután Gabi észrevette, hogy Csilla barátja nagyon nézegeti, mosolyogva kikelt magából. A mondat valahogy így hangozhatott: "Nem szeretem, ha így bámulnak. Én nőnek születtem és büszke is vagyok erre. Nekem nincs fütyim, hanem puncim van, ami nem feláll, hanem nedves lesz. Ennyi az eltérés! Ez biológia!"

Ekkor a srác is - talán bosszúból vagy kivagyiságból - elfordulva letolta a nadrágját, majd kezével takarózva megfordult. Csilla és én elszörnyülködve néztük őket. Miután Gabi és a srác végigmérték egymást, a srác leült Gabival szemben, aki még mindig hason feküdt. A srác hátul a kezére támaszkodott, lábait felhúzta, szerszáma ott "lógott" a lába között. Gabi is felült és hasonló pozícióban leült a sráccal szemben. Lábait Ő is felhúzta, de lábai még össze voltak zárva. Gabi arcáról valami olyasmit tudtam leolvasni, hogy Ő nem az a szégyenlős fajta, nem ijed meg a kihívástól.

Miután Gabi így kitárulkozott a srácon is valami megváltozott. Kicsit (?) fölállt neki. Gabi külön kérésére elmondjuk, hogy nem akárhogy állt ám fel! A bőr egy kicsit hátracsúszott, majd mikor a srác hiába húzta előre, nem akart ott maradni. Gabi mondta neki nevetve, hogy húzza inkább hátra. Óvatosan hátrahúzta és csupasz makkja ott meredezett az ég felé. És ami Gabinak már akkor is feltűnt, iszonyatosan kemény lett a zacskója is, szemmel láthatóan. Zavart, hogy az én barátnőmre izgult fel, de már kíváncsi voltam, mi fog belőle kisülni.

Gabi is elkezdte bámulni a srácot, akin látszott, hogy már ideges. Gabi a háta mögött a könyökére támaszkodott, majdnem teljesen le is ért a háta. Bokáját közelebb húzta a popsijához. Mi, Csillával oldalról néztük őket. Innen pont lehetett látni Gabi popsiján a lyukat. A srác már nagyon izgatott lehetett, mert furcsa arcot vágott. Gabi ekkor egyik kezével a naptejből egy nagyobb foltot a köldökére nyomott. Ez a folt lassan elindult lefelé. Mikor a naptej patak már a popsiján keresztül a stégre is ráfolyt, hirtelen a kezét a lába közé csúsztatta. Lassan ujjai között is megjelent a naptej. Ekkor lábait kissé szétrakva elkezdte a popsi lyukát masszírozni egyik ujjával, és közben tenyerével a punciját eltakarta.

A srác Gabi szeme láttára, megmerevedett fütyijét megfogta, a makkja alatt megmarkolva azt. Gabi ismét hátra tette kezét és két kezére és lábaira támaszkodva megemelte popsiját a stégről. Mikor láttuk, hogy Gabi popsijáról csöpög lefelé a fehér naptej, a srác nem bírta tovább és fehér folyadék jelent meg a a makkján. Ekkor Gabi popsiját visszatéve eddig is használt kezével ajkait széthúzta és a csiklóját kezdte egyre erőteljesebben masszírozni. Amikor egyik ujjával a hüvelyébe nyúlt, a srácnál elszakadt a cérna.

Mikor markoló kezével a bőrt visszahúzta a makkjára, Gabi kisujját nézte, ami a csiklók között a punciban végződött, majd újra hátra húzta a bőrt és egy sokkal nagyobb spriccelésbe kezdett. A spriccelés végén már csak úgy folyt kifelé a dolog, oda a stégre és a stég deszkái között bele a vízbe. Ekkor néztem rá csak Csillára, ő mit szól ehhez? Nem tetszett neki a dolog, nagyon morcosan nézett. Gabi ekkor nyögdécselni kezdett és pár másodperc múlva egy kis sikoly is kijött a száján. Ekkor döbbent rá, mit is csinált az elmúlt 3-4 percben.

Gabi a nadrágon keresztül látva, hogy nekem is feláll, mosolygott egy kedveset, majd ment a víz felé, lemosni magát. Sejthette, hogy utána fogok menni, mert nem sietett. Amire odaértem, letoltam a nadrágomat. Amikor pedig éppen a vízhez hajolt volna le (leguggolni eszébe sem jutott), hátulról belehatoltam. Nagyon elcsodálkozott, mikor "észrevette", hogy a popsiját céloztam meg. Nem kellett túl sok, hamar beleélveztem Gabiba.

Ezután már csak Csilla maradt ruhában. Ő nem is akart ezen változtatni...
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Dhomen ·
kurvák vagytok! te meg hímringyó! én nem hagynám hogy a barátnőm nyíltan kurválkodjon!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: