Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nothing else matters

Éjszaka... Tengerpart... Sötétség... Hideg szél... Rajtam pulóver, kezemben a papucsom. Ki-kihúzódó hullámok simogatják meztelen lábamat. Fázok.
A tenger sötétkék vize... Mintha a lelkivilágomat látnám. . . Zord világomból kiutat keresek. A boldogság, szerelem, gyengédség után kutatok már mióta...
Ez minden vágyam... De hiába... Tudom jól. A tenger kisodor egy gyönyörű kagylót. Lehajolok, hogy felvegyem, de visszahúzza magával, és követem tekintetemmel. Furcsa kép jelenik meg a vízben. Egy zavaros kép... Fiú és kislány. Futkároznak, kergetőznek, játszanak, kézenfogva sétálnak, lányka pirul, fiú odahúzza magához és megcsókolja...
Elkapom a fejem, könnybelábad a szemem... IGAZSÁGTALANSÁG !!! - üvöltöm a síri csendbe... Megindulok ismét az utamra szememben a hajammal.
Itt - ott néhány kődarab hever a homokrengetegben. Egyben sikerül is elesnem... Épp tápászkodnék föl, mikor egy lábat pillantok meg a szemmagasságomban... Nyelek egy nagyot és felülök, felnézek. Egy fiú áll előttem... - IGEN! EZAZ! MEGTALÁLTAM! BOLDOGSÁG! SZERELEM! - De hogy ezeket miért gondoltam akkor. . . Máig se tudom - rámmosolyog... Én csak ámulok és olvadok... HÉ ! Kezd elmosódni. Gyenge ujjaimmal kapkodok utána, hátha egy kis darabkát megtarthatok belőle... De eltűnt, mint a kámfor... Szertefoszlott maradék hitem is...
Arcomat a homokba temetem, és sírni kezdek... Kéz a homokba teljes erővel… - ROHADJ MEG ! - Ordítok teli gyűlölettel, mégis bánatosan...
Eszembe jutott az utolsó barátom... Hogy gyűlölöm még mindig... Még mindig kínzó fájdalom kap el, ha az utolsó összefutásunkra gondolok...
Tisztán emlékszem... " Barátom bulizni ment a haverjaival, nekem meg sétálni támadt kedvem és elindultam. Menet közben egy csapat fiúval találtam szemben magam. Akkor még nem gondoltam semmi rosszra... Azt hittem, áttörökrajtukminekizguljak ? De nem így lett... Nem engedték... Körbekerítettek, felhoz szorítottak... Egy mondatot hallottam: Enyém a kiscsaj ! - és egy csávó tűnt fel előttem... Orromat megcsapta az alkohol undorító szaga… Elfintorodtam... Nem tetszik valami, Édes? - vágta a képembe a büdös leheletével... És hátrafeszítette a fejemet a hajamnál fogva… - SSSSZ - Mondtam halkan... A haverjaira nézett és felémbökött egy gúnyos mosollyal... Ment le a sliccem vele együtt a nadrágom. . . Benyúlt alám... Nem esett jól az érintése... Kifejezetten durva volt. Könnyes szemekkel könyörögtem, hogy engedjen már el menni... De csak jóízűen nevetett... Élvezte.

Le az ő slicce is... És mielőtt benyomta volna... - NA MA KIT DUGOK MEG ? KIT SZEREZTETEK? - kérdésnek hála elfordul tőlem az erőszakos srác, és másik jött helyébe... Ránéztem... a... BARÁTOM VOLT ! ÉRTITEK? A BARÁTOM !... Szótlanul álltam, mintha gyökeret vert volna lábam... Csak néztem őt... Odaléptem... VÉGE ! - toltam ki a számon ezt a szót... Fájt... Félre löktem és futásnak eredtem... Nem tudtam hova megyek... Csak futottam... Kerestem a választ a MIÉRT-re... Úttest... Semmi szétnézés... Dudaszó... És paff... Kocsihorpasztás... Földönfekvés vértócsában... Mentősziréna... " - De most mégis itt vagyok... Még mindig kutatok... Annyit már tudok, hogy hiába... És? Csakazértis keresem... Fuvallattal... - Sose. . . Érted? SOSE ADD FEL ! - felirat repül elém és száll tova amint elolvastam. . . Érzések: erőt kaptam... Kitől? Odafentről... Miért? Hogy újra harcba álljak... És ezt is teszem ! Szökik fel a nap a látóhatáron és vele együtt szállnak el a problémák... Isteni érzés... Leírhatatlan.

A felirat helyettem szőtt terveket zavaros fejemben, hozott nekem életkedvet, és határozta el bennem, hogy keresni fogom az idegent, ha belepusztolok akkor is... minden tervem megvalósulni készül ! - örülök magamban.
De egy szikla... Egy szikla és elesek... Fejem a társába csapódik bele... És láss csodát, az IDEGEN ! De lehunyódik szemem... Mikor újra kinyitom... Megint őt látom... De már egy kórházban... Mosolygok rá... Mert tudom, hogy... BOLDOGSÁG, SZERELEM, GYENGÉDSÉG ! megtaláltam kutatás nélkül ! Azt súgom az idegennek: szeretlek...
Majd lezárom szemeimet örökre... De immáron boldogan...
Hasonló történetek
4137
Jelenleg 13 éves vagyok.
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

libido ·
Nem tehetek róla, próbáltam komolyan olvasni (végül is úgy tűnik, megpróbáltak megerőszakolni, ami valóban borzalmas), de a nicked mindig a szemem elé tolakodott. Ez némiképp megtörte a magas röptet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: