Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nőnap

Ismét egy nőnap.
Aztán holnapután a születésnapom.
Vajon hogy leszek képes elfedni magam előtt a mérhetetlen magányt? Amikor 11 órakor sem akaródzik felkelni az ágyból, mert ott legalább álmodhatok arról, hogy van valakim. Valaki gondol rám, hazavárhatom, kényeztethetem és szerethetem. Hogy tagadom majd le magam előtt, hogy a virágot az asztalomon saját magamnak vásároltam, hogy némi szépséget és finomságot varázsoljak az ürességbe. Hogy fogok majd a szüleimmel jókedvűen és vidáman beszélgetni, ha felhívnak, mi van velem azért, hogy ne bántsam őket a tudattal mennyire rosszul érzem magam.

Hogy mosolygok majd az ügyfelekre, s dolgozok lendülettel és vidáman tovább a romokból?
Bűntudatom van. Bűntudatom, amiért hegyekben áll a munka én mégis önző módon magammal foglalkozom. Bűntudatom, mert egy cégért vagyok felelős, mindenért, ami benne folyik én mégis csak sírok egész nap. Képtelen vagyok bármi munkával kapcsolatos file-t megnyitni s belemerülni. A gondolataim képtelen vagyok elhessegeti, elnyomni, megerőszakolni hogy ne vágyjak egyetlen szerető simogatásra, egyetlen kedves mosolyra, egyetlen finom csókra. Szeretném, ha valaki ülne velem szemben az ebédnél, csak nézhetném az arcát, ahogy szinte falja a főztömet. Elmerülnék az arcában s mekkora boldogság lenne látni, ízlik neki.
Egy örökkévalóság választ el a boldogságtól.

A hétvégét azzal kell töltenem, hogy további végső erő tartalékokat facsarjak ki megfáradt testemből és lelkemből. Hogy hétfőtől ismét napi 12-14 órát tudjak dolgozni nem gondolva arra mennyi minden hiányzik, mennyi mindenre vágyom s a kilátástalanság közepéből reményt formáljak ami majd tovább visz a következő napokra azzal a tudattal, hogy jön majd egy utolsó ami más lesz mint a többi. Egyszer majd jön valaki, aki rám mosolyog, a szemében pedig benne lesz minden tisztelet és szeretet, amit csak adhat.
Hasonló történetek
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15363
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
toldyanita ·
keresni is lehet. amikor nem várod, akkor jön. egyébként sztori

gyozo58 ·
Igen megtalál és eljön, de kicsit tenni kell érte...
Tudod az igazság néha fáj...
még akkor is ha -- nem tudod miért történik mindez veled......
Mindennek meg van az oka, de a megfejtése a kezedben.
nickole ·
hát, lehet, hogy megvan az oka...
tenni teszek érte de azt hiszem egyre kedvtelenebbül:( sajnos...
2 év az 2 év..
de olvasd el a következő történetemet ami majd megjelenik..

Tűzmadár ·
Minden férfi „egyforma” de mindig akad pár nő, aki számára az egyik „más, mint a többi”.
És előbb-utóbb felbukkan az a „más”. Aztán egy újabb „más”.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: