Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Noémivel 2

Jelentkezzen az, aki már csinálta vízben a pettinget! :) Ez a történet a 'Noémivel' sorozat második része, ami azt írja le, hogy miután hazajöttünk a táborból mi is történt... ÍME:

A balatoni akció után hazamentem és csak két hét múlva, a barátnőmék velencei weekendházánál voltunk. Augusztus közepe felé még mindig döglesztő hőség volt. A ház egy parton állt, és szépen karban volt tartva. Noémi ősei négy nappal hamarabb mentek haza Velencéről. És mi ezt a négy napot ki is használtuk. Sok-sok puszi, smaci befigyelt. Nagyon jól éreztem magamat. A harmadik este, amit együtt töltöttünk, lementünk a partra. Már sötét volt így senki nem láthatott meg minket, még a fent lévő autóútról sem, egyszóval keresve se találhattunk volna jobb helyet. Lefeküdtünk a fűre és csókolóztunk. Ő bikiniben volt (tangás:) ) én pedig egy rövidnadrágban. A heves smárolás közepette féligmeddig ráfeküdtem, és punciját simogattam. Lassan teljesen merev lettem. Ekkor a csaj a hátamra fektetett, lehúzta rólam a nadrágot, feltérdelt, és óvatosan elkezdett szopni. A kipucsított picsáját megcéloztam; félretoltam a pináján a tangát, és beledugtam jobb kezem középső- és mutatóujját.

Belülről masszíroztam, ő meg elkezdte szívni a faszomat. Egyre erősebben szívott így közeledtem az orgazmushoz. Az utolsó pillanatokban hagyta abba szopást, elkezdte verni, hogy a faszom vége végig a szájában volt. Hirtelen értem el a csúcsra. Óriási erővel lövellt belőlem a geci. Noémi hagyta, hogy mellére és arcára fröcsköljem. Kiszedtem belőle a két ujjamat és térdéig lehúztam a tangáját. Ő felállt, és megszabadult a bugyitól. Ráült a hasamra és elkezdett csípőjével liftezni, nedves puncijával simogatott. Egyre feljebb csúszott miközben én leszedtem a melltartóját, és mellét izgattam. Lassan elérte az arcomat és megállt. A földön térdelt és derekam mellett hátradőlve támaszkodott. Punciját gyakorlatilag belenyomta a számba. Szépen kezdtem nyalogatni a forró, teljesen borotvál punciját, miközben seggét és hasát simogattam. Már nagyon nedvedzett a csaj pinája mikor már egész nyelvemet beledugtam.

Egyre intenzívebben nyaltam a csajt és ő elkezdett rámozogni, mintha lovagolna rajtam. Amennyire tudtam, belenyomtam a nyelvemet, és belülről nyalogattam. Ezek után elkezdtem nyelvemmel úgy mozogni, mintha egy fasz lenne. Végig súrolta szeméremajkait, minden mozdulatnál. Másodperceken belül elélvezett. Arcomat beterítette puncinedve, és a maradékot felnyaltam. Még kb. fél percig ott ült rajtam és még mindig rámozgott egy kicsit, mire lassan hátradőlt és kezemet fogva fejét rátette a hasamra. Pár percig pihentünk így, mire felálltunk - még mindig kézenfogva - és elindultam a víz felé (izgi... :) ). Majd Noémi elengedte a kezemet, mivel elkezdett futni. Amikor már bentvoltunk, újra smároltunk. Még alacsony volt a vízszint, ahol én lefeküdtem. Noémi is lefeküdt, csakhogy rám :). Úgy feküdt, hogy tudjon szopni, én meg elérjem a punciját. Iszonyatosan fel voltam izgulva, álltam mint egy árboc. A csaj teketória nélkül rábukott a farkamra.

Először óvatosabban játszadozott velem, nyelvével farkam hegyét izgatta, majd erőteljesen szopni kezdett. Én combját simogattam, és csiklójától egészen a segglyukáig végignyaltam. Ekkor valami egészen egzotikus dolgot talált ki: azt mondta, hogy tegyem a nyakába a lábamat. Először eléggé furcsán gondoltam erre, de végül is: miért ne? Noémi hihetetlenül kihasználta ezt a pózt. Ahol ért, izgatott. Amikor szabad volt a farkam, annak alsó részét simogatta. Bal kezében végig a heréim voltak, azokat simogatta, morzsolta. Mindenemet körbenyalta, szívta (tök muris: kiszívta a farkamat :)). Ezek hatására én többször felszisszentem, és pinusával sem tudtam igazán foglalkozni. Érdekesen játszott az ujjaival a farkamon és akörül. Ez már több volt a sokknál: egyre jobban összeszorítottam minden izmomat, az orgazmusom kihatott minden egyes porcikámra: hatalmasat élveztem. Több másodpercig sebzett vadként remegtem, de Noémi nem hagyta abba: tovább izgatott és szinte könyörögtem neki egy halvány nyögéssel, hogy fejezze be, mert kikészít a szűnni nem akaró orgazmus.

Még mindig csinálta: nyelvét többször végigsimította a faszom oldalán és ujjaival zongorázott rajta, enyhén ütögette. A következő nyögésemre már abbahagyta. Kimerülten fekdüdtem, heves lihegések közepette. Felültem és tovább pihentem. A barátnőm ekkor mosolyogva az ölembe ült. Én átkaroltam őt de még mindig nem tudtam semmit csinálni. Egy csendes pillanatban elkezdtem csókolgatni a nyakát, kezemmel melleit izgattam. Jobb kezemet lecsúsztattam a puncihoz és a középső ujjammal simogattam azt. (Igazából egész tenyeremet használtam.) A punci eleve nedves volt, így nemigazán kellett a tó vize, hogy síkos legyen a csajsza. Úgy masszíroztam az pinusát és környékét, hogy a nedvességnek köszönhetően mindig besiklott az ujjam. Noémi erre előrenyomta csípőjét és fejét a vállamra tette. Halkan nyögött néhányat és mikor farkammal elkezdtem análisan is dolgozni, felsikoltott, és egy nagy nyüszítéssel nyugtázta tetszését. A puncinál lévő kezemmel mintegy rányomtam a farkamra Noémi csípőjét. Egyre gyorsabb ritmusban elégítettem ki farkammal és ezt a ritmust a kezem is felvette. Noémi egyre hangosabbakat nyögött és mikor már majdnem a csúcson volt, három ujjamat nyomtam a csajba.

Erősebben és erősebben dörzsöltem belülről a pinusát, és ő egyre nagyobbakat mozgott a farkamon. Végül egy hosszú nyögést az orgazmus követte. Kezemet az összeszorított punci kebelezte be. Egészen a könyökömig végigfolyt Noémi pinájának nedve. A csaj pihent pár másodpercet és előredőlt. Ott volt kutyapózban, farkammal a picsájában, miközben én térdeltem. Elkezdtem mozogni, zacskóm a barátnőm csilóját ütögette, mindig, amikor tövig benyomtam a faszomat a lyukába. Ő ekkor ujjazta magát, hogy még véletlenül se maradjon ki egy pillanat izgatás nélkül. Néha - néha megszorítottam a combját, hogy egy kis brutalitás is kerüljön a palettára. Noémi néha sziszegett egy-két szót, izgalmának köszönhetően. Egy pillanatban hátra dobta a csípőjét és így homorított. Ott tátongott előttem a picsája. Hatalmas izgalmat váltott ki belőlem ez a látvány. Egyszerre élveztünk el. Farkam minden egyes rándulásával az orgazmus újabb és újabb lépcsőfokra hágott. Miután pihentünk egy kicsit adtam a barátnőm puncijára egy puszit és mentünk kifelé a vízből. Rendesen elfáradtunk, így zuhanyozás közben már csak smároltunk (Noémiről tudni kell, hogy eléggé szarul smárolt!).

Ezeknek az eseményeknek igazából már nem volt folytatása, mert kezdődött a suli és időhiány miatt, no meg egyéb okokból szakítottunk. Októberben jöttem össze nagy szerelmemmel, egy pesti csajjal, de az már megint egy másik történet...
Hasonló történetek
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Szerintem is hiteles, de nem muszáj ilyen durván fogalmazni.

Dzsoni ·
""szarul smárolt"" - micsoda állatalaku lehet, aki érzelem nélkül ilyen véleményt mond a kedvesérol...

Schild-krötin ·
Szerintem is eleg gaz volt ez a "szarul smarolt" kifejezes.

A "pesti csaj" is jo nagy szerelem lehet, izgatottan varom a sztorit.



Ami meg feltünt:

Jo hosszu zacsid lehet, hogy mikor analisan szexelsz, izgatja a lany "csilojat".



Abszolut nem hatott ram erotikusan.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: