Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nézhetem?

Karen tisztán emlékezett az első alkalomra, amikor a fiát maszturbálni látta. Egy hónappal korábban történt a fiú születésnapjának előestéjén. Karen meg akarta lepni egy ajándékkal, miközben Tom a nappaliban ülve TV-t nézett. Csendesen lopakodott a szoba felé az ajándékkal a kezében. Megdöbbentette amit odaérve meglátott: a fia valami szoftpornót nézett és közben maszturbált. El sem hitte, hogy a nagyfia ilyen arcátlan módon ilyesmit csinál a nappali közepén. Még akkor is, ha tudta hogy az ilyen korú fiúk esze állandóan a szexen jár és Tom feltételezhette, hogy az anyja már alszik. De legfőképpen az az érzés lepte meg, amit a leplezetlen kéjelgés látványa okozott benne. Egyértelműen felizgult. Lábujjhegyen visszaosont a hálószobájába és valami olyasmit csinált, amit addig még sohasem: a fiáról fantáziált.


 


*******


 


-Jól néz ki - mondta Tom, ahogy belépett a konyhába reggelizni.


 


-Köszönom! Reggel megbeszélésem lett volna néhány ügyféllel, de tegnap este törölték a találkozót. A főnököm azt mondta, hogy a jelentést itthon is meg tudom írni, úgyhogy a felszabaduló időben egy kicsit szakácskodtam.


 


-Az én szerencsémre. De te tényleg pihenhetnél egy kicsit, ha alkalmad van rá - mondta Tom evés közben.


 


Felkapta az étel maradékát és búcsúpuszit készülve adni azt mondta:


 


-Sajnálom hogy nem tudok itt maradni nyugodtan enni, de muszáj mennem. Készülnöm kell a vizsgáimra, különben soha nem leszek olyan okos, mint te.


 


-Ebben egyetértünk- felelte Karen.


 


A mosogatás és a porszívózás után Karen a fia szobájába ment, hogy összegyűjtse a szennyest. Felrázta a párnát, majd amikor megemelte a paplant, meglátott valamit, amitől pont úgy megdöbbent, mint egy hónapja, amikor véletlenül rajtakapta a fiát. A takaró alatt az ő egyik fényképe volt.


 


“Mit keres ez itt?”- töprengett. A kép két évvel korábban készült a nyaralásukkor és egy egyrészes fürdőruhában volt rajta. Eredetileg egy folyosói szekrényben levő albumban kellett volna lennie. A felismerés hirtelen tört rá. Porszívózáskor egy-két használt zsebkendőre is akadt az ágy alatt. “Istenem! Csak nem rám gondolt közben?” -gondolta.


 


Karent kettős érzelem emésztette. Egyrészt taszította, hogy a saját fia ilyesmire képes a fotójával. Másrészt úgy érezte, hogy nem haragudhat rá, hiszen ő is fantáziált Tom-ról azután, hogy meglátta a nappaliban. Még egy kis büszkeséget is érzett amiatt, hogy a fia az ő képét választotta. Szinte gondolkodás nélkül ment a saját szobájába és egy merészebb fotót vett elő a fiókjából. A képen egy kis bikini volt rajta, amit néhány közeli barátja medencepartiján viselt. Visszament a fia szobájába és a képet “későbbi használatra” gondosan a paplan alá tette.


 


A nap többi része a szokott módon telt. Elvégezte a munkáját, vacsorát készített, amit a fiával együtt fogyasztottak el, majd egy kicsit TV-t nézett, mielőtt eltette volna magát másnapra. Lefekvés előtt ahogy szokta előbb tusolt, majd felvette flanel pizsamáját. A fürdőszobából kilépve a folyosón Tom-ot látta, aki az ő hálószobája felé tartott és az arcáról ítélve valami fontos mondanivalója volt.


 


-Anya...voltál...takarítottál ma a szobámban? - kérdezte a fiú kényelmetlenül.


 


-Természetesen, ha már a szobád nem takarítja ki magát - felelete Karen könnyedén, mintha semmi rendkívüli nem történt volna.


 


-Persze...de az ágyam…


 


-Ha a paplanod alatt talált képre gondolsz, ne aggódj, nem egy kísértet tette oda, hanem én - mondta Karen kis mosollyal.


 


-Valamiről lemaradtam? Úgy értem...nem kellene dühösnek lenned rám? Nem vagy ideges?


 


-Egy feltétellel válaszolok.


 


-Mi lenne az?


 


-Hallani akarom, hogy mire használtad a képemet. És őszinte választ akarok.


 


-Ez tényleg szükséges?


 


-Szükséges, ha választ szeretnél a kérdésedre.


 


A fiú eltöprengett egy darabig, majd azt mondta:


 


-Hát jó. Őszintén szólva mindig is az ideális nőként gondoltam rád. Okos, stílusos, gondoskodó és nagyon-nagyon szexi vagy. Tudom, hogy az édesanyám vagy, de akkor is így érzem.


 


-Ez nagyon kedves - felelte Karen őszintén meghatódva a szavaktól.


 


-Most te jössz. Miért hagytad a bikinis képedet a szobámban?


 


Karen felsóhajtott és azt mondta:


 


-Tudod, abban bíztam, hogy ködös választ adsz, mert én is ködösen akartam neked válaszolni. De mivel őszinte voltál, hát legyen: mindig is izgatott annak gondolata, hogy egy férfi kielégíti magát. Ne kérdezd, hogy miért. Csak. Ilyen vagyok. Mielőtt apád elhagyott, ritkán ment bele és egyrészt csak rövid ideig csinálta másrészt többnyire ezeket az alkalmakat is elnevette, mert viccesnek tartotta a saját látványát. Azután egy hónappal ezelőtt megláttalak a nappaliban….ahogy…


 


-Megláttál közben?


 


-Igen..késő este..láttalak maszturbálni és az igazat megvallva felizgultam. Amikor pedig megtaláltam a képemet ma az ágyadban, hízelgőnek találtam a dolgot és újra felizgultam.


 


-Nem is tudom mit mondjak...huhhh… Mindig is belevaló anya voltál, de ha a mágikus SZ betűs szó került elő, igazi prűdnek tartottalak a konzervatív reakcióid miatt.


 


Karen elmosolyodott és azt mondta:


 


-Késő van már és holnap korán kell kelnem. Jobb ha most lefekszünk.


 


-Rendben. De...gondolod, hogy folytathatnánk valamikor ezt a beszélgetést? Ha engem kérdezel elég fontos témának tűnik.


 


-Semmi akadálya. De csak ha megengedsz még egy utolsó személyes kérdést.


 


-Bármit kérdezhetsz.


 


-Úgy tervezted, hogy használod a képet lefekvés előtt? Tudod...úgy tervezted hogy maszturbálni fogsz rá? - kérdezte könnyedén Karen.


 


-Jézusom anya, te aztán nem kímélsz engem…


 


-Azt hiszem ezt igennek vehetem. Szóval...a képet szeretnéd, vagy inkább az igazit?


 


-Te most azt kérdezed, amire gondolok? - kérdezte hitetlenkedve a fiú.


 


Karen bólintott.


 


-Pontosan. De csak akkor, ha megígéred, hogy senkinek nem beszélsz róla. Csak az hiányozna, hogy valaki megtudja mi a titkos fétisem. Abba meg bele sem merek gondolni, hogy mit mondanának rólam az emberek, mint szülőről. Az egész város rólam beszélne és nem hízelgően.


 


-Anya tudod, hogy egyrészt nem vagyok olyan bolond, hogy tönkretegyem azt, amit most felajánlasz, másrészt soha nem okoznék neked bánatot vagy kellemetlenséget.


 


Karen elvigyorodott és azt mondta:


 


-Ezt örömmel hallom. Akkor le is veheted az alsónadrágodat és helyet foglalhatsz az ágyamon.


 


-Én? De...azt hittem hogy te fogsz bemutatót tartani - mondta Tom zavart arckifejezéssel.


 


-Fogok is. Szeretném látni, ahogy előttem maszturbálsz. Cserébe megmutatom a melleimet. Ez az ajánlatom. Mindketten megkapjuk, amit akarunk. Áll az alku?


 


A fiú keze lassan az alsónadrágjához nyúlt és elkezdte letolni a ruhadarabot, miközben azt felelte:


 


-Áll az alku. Jézusom, ez egy kicsit kínos lesz. De megéri a melleid látványáért.


 


Egy mozdulattal levette magáról az alsónadrágot és ott állt deréktól lefelé meztelenül.


 


-Ejha...te aztán tényleg megnőttél - mondta az anyja elismerően.


 


-Kösz. Hol szeretnéd, hogy csináljam?


 


-Az ágyamon ülve a falnak támaszkodva. Biztos vagyok benne hogy kényelmes lesz.


 


A fiú úgy helyezkedett el, ahogy kérték tőle. Karen tekintetében tűz gyúlt, ahogy látta a fia péniszét megmerevedni.


 


-Úgy látszik megvagy anélkül is, hogy mutatnom kellene valamit. Az is eléggé felizgat, hogy az édesanyádnak mutogatod magad - mondta a nő évődve.


 


-Nos..el kell ismernem, hogy tényleg izgató meztelennek lenni előtted és még izgatóbb annak tudata, hogy te ezt élvezed. De természetesen látnom kell valamit. Az alku az alku, emlékszel?


 


-Igazad van. Az üzlet az üzlet - mondta Karen és könnyedén kezdte kigombolni a pizsamafelsőjét.


 


Amikor végzett, széthúzta a kebleit borító ruhadarabot és megmutatta magát a fiának. A szíve kalapált, ahogy látta, hogy a fia szeme kitágul és férfiassága még jobban megmerevedik. A mellei teljesen ki voltak tárva a fiú felé. Bűnös izgalmat érzett, miközben nézte a fiát, ahogy az lassan maszturbálni kezdett előtte, miközben a szeme a keblekre és a merev rózsaszín bimbókra tapadt.


 


-Úgy látom, jól érzed magad - mondta Karen megtörve a szoba furcsa csendjét.


 


-De még mennyire. Csodálatos tested van anya! - mondta a fiú miközben keze fel-le járt.


 


-Köszönöm. Én is élvezem a dolgot. Szükséged van valami extra izgatásra?


 


Nem várta meg a fiú válaszát, hanem megfogta a saját melleit és az ujjaival a mellbimbókat kezdte simogatni. Ő maga is egyre jobban felizgult, mert a keblei és a mellbimbói mindig is érzékenyek voltak.


 


-Istenem! Folytasd! El sem hiszem hogy ez történik - nyögte a fiú miközben kezének mozgása egyre gyorsult.


 


Egy férfi maszturbálásának közelről nézése egy dolog volt, de az, hogy a saját fiáról van szó teljesen megvadította Karen-t. A régi titkos fantáziálása végre megvalósult és még hozzá adódott a vérfertőzés tabu ténye. Próbált magán uralkodni, miközben tovább simogatta magát a fia kedvéért. Nem kellett sok idő, hogy felismerje a fiún a közeledő orgazmus jeleit.


 


-Élvezz el a kedvemért! Látni szeretném ahogy elmégy! - mondta ártatlan hangon.


 


Tom keze még gyorsabban kezdett mozogni és nyögései még hangosabbak lettek. A háta hirtelen ívbe hajlott, az izmai megfeszültek és spermalöketek fröccsentek a mellkasára és a hasára. A keze nem állt le addig, amíg teljesen ki nem ürült és közben nem vette le a szemét az anyjáról. Amikor nem volt tovább, elernyedt és oldalra dőlt.


 


-Lenyűgöző mennyiséget produkáltál. Úgy látszik apádtól a jóképűségen kívül mást is örököltél - mondta Karen mosolyogva.


 


Tom nem felelt, csak feküdt erőt gyűjtve. Karen visszagombolta a pizsamáját, majd néhány zsebkendőt vett fel az ágya melletti éjjeli asztalról és a fiúnak nyújtotta őket.


 


-Köszönöm! - mondta Tom és tisztogatni kezdve magát folytatta:


 


-Ilyet még sohasem éreztem...előtted csinálni és nézni ahogy magad simogatod...ezzel nem veszi fel a versenyt semelyik korombeli lány...ez...tudod…


 


-Pontosan tudom, hogy mire gondolsz. Az anya-fia kapcsolat tiltott bűnössége sok embert felizgat és úgy látszik mi is közéjük tartozunk. Csak ne kérd, hogy még egyszer csináljuk! Ez egy egyszeri alkalom volt, rendben? Nem akarom, hogy elszabaduljanak a dolgok.


 


-Rendben. Mindenesetre örülök, hogy megtapasztalhattam ezt -mondta a fiú.


 


Ezután jó éjszakát kívántak egymásnak és mindketten a saját ágyukba mentek.


 


 


Másnap reggel a konyhaasztalnál ülve Karen a régi önmaga volt. A haja és a sminkje tökéletes volt és az egyik legdrágább kosztüme volt rajta egy fontos találkozóra készülve.


 


-Jó reggelt édesem! -köszöntötte mosolyogva a fiát, amikor az megjelent.


 


Tom visszamosolygott és puszit adott anyja homlokára, mielőtt leült volna.


 


-Jó reggelt anya! Csodálatosan nézel ki ma reggel. És köszönöm ezt a remek reggelit! Mondtam már, hogy te vagy a kedvencem az egész világon?


 


-De lelkes vagy ma reggel! Nem is emlékszem, hogy valaha is megköszöntél volna nekem valamit. Kérlek ne mondd, hogy megszállt valami! - jegyezte meg szkeptikusan Karen.


 


-Nem tehetek semmit a jókedvem ellen. Különösen a tegnap este után -mondta mosolyogva a fiú mielőtt nekilátott volna az ételének.


 


-Hát persze. El kell ismernem, hogy meglehetősen szokatlan volt. Mindketten megkaptuk amire vágytunk, bármennyire is tiltott volt.


 


-Ez azt jelenti, hogy utána kényeztetted magad? - kérdezte a fiú.


 


-Azt hiszem felesleges lenne tagadnom. Igen. Maszturbáltam miután elmentél és nagyszerű volt. Tudom, hogy ez olyasmi amit egy anyának nem kellene a fiával csinálnia, de ez a mi kis titkunk ugye?


 


-De még mennyire. És ha már szóba jött: nem csinálhatnánk újra most gyorsan? Egész éjjel és most ébredés után is rád gondoltam. A tanulás előtt tényleg jó lenne megkönnyebbülni.


 


-Nem azt mondtam, hogy többet ne kérd? - kérdezte bosszankodva Karen, majd folytatta:


 


-Ezenkívül annyit kiengedtél magadból tegnap este, hogy nem hiszem hogy ilyen hamar megkönnyebbülésre lenne szükséged.


 


Tom komoly pillantással nézett a nőre és azt mondta:


 


-Anya, az a mennyiség nálam normálnak számít. És az után, amit tegnap este csináltunk, fel vagyok pörögve. Nem fogok tudni koncentrálni, ha nem kapom meg, amire szükségem van.


 


-Akkor csináld úgy, ahogy egyébként is szoktad!


 


-A melleid megmutatásával emelted a szintet. Régóta szerettem volna látni őket és innentől kevés szimplán a képzeletemre hagyatkozni, vagy elővenni egy fotót.


 


Karen felsóhajtott és vidám mosolyt küldve a fiú felé azt mondta:


 


-Rendben. Ezzel nem tudok vitatkozni, ezenkívül részben az én hibám, hogy elkezdtem ezt az egészet. De tényleg gyors legyen, mert hamarosan megbeszélésen kell lennem.


 


Karen ezután felállt és megfogta a blézerét felkészülve a levételéhez, de hirtelen megállt.


 


-Sok idő lenne levenni magamról mindent ami felül van, azután visszavenni. És nem is akarom összegyűrni őket. Nem bánnád, ha inkább az alsó területeimet mutatnám meg? -kérdezte.


 


Tom szeme felragyogott az ajánlat hallatán.


 


-Hmm..nem rossz ötlet. Biztos vagyok benne, hogy így is meglenne a hatás.


 


Karen kigombolta a nadrágját, majd hagyta hogy a bokájára csússzon. Azután lerántotta a bugyiját és a nadrág után hagyta esni feltárva a csupasz, borotvált punciját.


 


-Tetszik? - kérdezte büszkén a fiútól.


 


-Ohh anya...imádom! Izgatóbb vagy, mint bármelyik lány évfolyamtársam.


 


-Köszönöm a bókot. Most pedig láss hozzá. Nem maradhatok itt egész nap.


 


Tom kiszabadította ágaskodó hímtagját. Hátradőlt a székben és kezét fel-le kezdte húzogatni a farkán mind a saját, mind az anyja gyönyörűségére. Karen nekidőlt az asztalnak és kicsit szétnyitotta szeméremajkait hogy a fia többet lásson. Tetszett neki, hogy képes felizgatni és hatalma van felette. A mozdulat bevált. Tom tekintete a nedves nőiességre tapadt és gyorsabban kezdte verni a farkát.


 


-Úgy látom élvezed. - mondta Karen és megnyalta az ajkát.


 


-Az nem kifejezés. -válaszolta Tom továbbra is a nyitott puncit bámulva, majd folytatta:


 


-Nincs kedved kipróbálni? Tudod...hogy te csináld…


 


-Nem lehet. Az már túlmenne minden határon. Nézni egy dolog, de tényleg megfogni…


 


-Senkinek nem kell tudnia róla, nem emlékszel? Nem te mondtad ezt nekem? Ez lesz a mi kis titkunk. Bízz bennem! - szakította félbe a fiú.


 


Karen kétkedő és egyben izgatott pillantást vetett rá, majd felsóhajtott:


 


-Rendben. Végül is csak egyszer élünk, nemde?


 


Lenyúlt és megfogta fia lüktető péniszét. A szíve majd kiugrott a helyéből, miközben átlépte az emlegetett határt. Tom hasonlóan érzett.


 


-Istenem, ez nagyon jó...csináld gyorsabban és erősebben anya! - nyögte.


 


A nő pontosan azt tette, amit kértek tőle. Tetszett neki ahogy látta, hogy az eddig a puncijára meredő szemek becsukódnak a tiltott gyönyört élvezve. És legfőképpen tetszett neki a fia teljes szexuális kontrollálása.


 


-Istenem...elélvezek...gyorsabban…


 


Karen kegyetlen dolgot tett: lassított.


 


-Mit csinálsz anya? Nagyon szeretnék elmenni! - zihálta a fiú.


 


A nő mosolygott és még jobban lassítva azt felelte:


 


-Olyan mintha kínoználak. Jó nézni, ahogy szenvedsz.


 


-Kérlek! Egy hétig mosogatok! Kimosom a ruháidat! Csak hadd élvezzek el! - esdekelt Tom.


 


-Nem rossz ajánlat. Elfogadom. -mondta Karen és keze vad mozgásba kezdett.


 


Hamarosan rájött, hogy Tom tényleg nem lódított amikor azt mondta, hogy megkönnyebbülésre van szüksége. A fiú óriási adagokat lőtt a levegőbe, az anyja kezére és a saját ruhájára.


 


-Jézusom! - kiáltotta.


 


Karen nem állt meg, amíg minden cseppet ki nem fejt.


 


-Most jobban érzed magad? - tette fel utána a szónoki kérdést.


 


-Mintha más ember lennék. Vagy átúsztam volna az óceánt- - zihálta a fiú.


 


Az anyja felnevetett és felhúzta a nadrágját.


 


-Hát...valamiben úszol, de nem vízben - mondta.


 


-Huhh..tényleg - mondta a fiú, miután lenézett magára. Azután megkérdezte:


 


-Legalább élvezted hogy te csináltad?


 


-Nem rossz kezdése egy napnak. És ez az én fantáziám is, nem emlékszel?


 


Karen egyenesen a fia szemébe nézett és tisztára nyalta az ujjait. Gondosan kiélvezte az ízt a szájában, miközben Tom kéjesen nézte ahogy az édesanyja a spermáját eszi.


 


-Hmm.. nagyon finom vagy. De ha most megbocsátasz… Nekem mennem kell. Legyen jó napod! - mondta a nő vigyorogva, majd távozott.


 


 


A fantáziája végre valóra vált. Nem csak látott egy férfit kétszer maszturbálni, miközben az a testét csodálja, hanem a saját kezével elégíthette ki. És mindezeken felül a saját fiáról volt szó. Karen egész munkaidejében csak erre tudott gondolni. Miután hazatért, megkönnyebülten lerúgta a cipőit és éppen egy hosszabb szünetre készült volna, amikor kissé mohó fia jött mosolyogva üdvözölni:


 


-Helló anya! Jó napod volt a munkahelyen?


 


-Hmmm...üdvözlés az ajtóban és érdeklődés a napomról. Azt hiszem gyakrabban kellene rajtad kézimunkáznom és a végén még rendszeresen segítenél a házi munkákban is. -viccelődött a nő.


 


-Remélem komolyan gondoltad, mert tetszene ez a megegyezés- mondta a fiú és újabb mosolyt villantva hozzátette:


 


-Akár most is kezdhetnénk. Egy kicsit feszültnek érzem magam.


 


Karen döbbenten nézett.


 


-Már megint? Miután tegnap este és ma reggel is elélveztél?


 


-Ahogy említettem, ez nálam a normál helyzet. Tényleg örülnék a kezednek egy újabb megkönnyebbülés során.


 


Tom nem várt a válaszra, hanem letolta magáról a nadrágját és az alsónadrágját és felfedte félig merev farkát a szobába beszűrődő késő délutáni napsütésben.


 


-Jézusom Tom, tedd el mielőtt valaki kívülről meglátja!


 


-Nem kell aggódni. Behúzzuk a függönyöket és senki nem fogja tudni.


 


-Mit teremtettem? El sem tudtam volna képzelni, hogy valaki ilyen aktív szexuálisan. Apád határozottan nem ilyen volt. -mondta Karen viccelődve.


 


-Nem teremtettél semmit. Mindig is egy kanos gazember voltam. De amit te tegnap csináltál, az olyan volt, mintha szeszt adtál volna egy alkoholizmusra hajlamosnak. Szóval ha úgy tetszik technikailag a te hibád, hogy elszabadultam. - jött a játékos válasz.


 


Karen felsóhajtott:


 


-Ez a hátulütője a drága oktatásodnak. Túl okos vagy, ha az érdekeidről van szó.


 


-Én inkább úgy látom, hogy ugyanaz a közös maszturbálós fétisünk van. Tehát mi a gond?


 


Karen komoly anyai pillantást vetett a fiára és azt mondta:


 


-Azt hiszem a további érvelés felesleges, és úgy gondolom nem rossz módja a lazításnak egy stresszes nap után. Húzd be a függönyöket és kezelésbe veszlek.


 


Mielőtt az utolsó szó elhagyta volna az ajkát, Tom már rohant is függönyt behúzni.


 


-Ez gyors volt - jegyezte meg Karen.


 


Tom teljesen meztelenre vetkőzött és leült a kanapéra.


 


-Ez jobb mint a karácsonyi ajándékozás. Miért ne lennék gyors? - kérdezte.


 


-Az ifjú lelkesedés sohasem változik...tudod, nem terveztem hogy a dolgok így alakulnak, vagy ha már így alakulnak, akkor ilyen gyakran történik meg, de azt hiszem senkinek nem ártunk vele. -mondta Karen szerető mosollyal.


 


A nő az egyik kezét a blézerének legfelső gombjára, a másikat a nadrágja zipzárjára tette és megkérdezte:


 


-Mellek vagy punci? Te döntesz, de csak egyet választhatsz.


 


-Mindkettőt nem láthatom egyszerre?


 


-Nem. Ne feledd, hogy még mindig az anyád vagyok és nem a barátnőd vagy a játékszered. Vannak határok.


 


-Akkor a puncidat kérem. De ha már csak egy dolgot mutatsz, nem tudnál egy kis bónuszt bedobni? Ma reggel megint emelted a szintet.


 


-Rendben. Használni fogom a kezemet.


 


-Ennél kicsit többre gondoltam...talán...belülre engednél?


 


-Micsoda? Fiatalember nem fogok veled szeretkezni. Bármit is csináltunk, még mindig…


 


-Tudom, tudom...az anyám vagy. De nem kell szeretkezésnek lennie. Azt is gondolhatod, hogy kézimunkázol mint ma reggel, csak nem a kezedet használod, hanem a hüvelyedet. Gondold meg! Kézimunka a hüvelyeddel!


 


-Kézimunka a hüvelyemmel, mi? Ez új. És én még azt hittem, hogy mindent hallottam…


 


-Bármit, amitől csak az anyukám jól érzi magát. Te jobban járnál vele, mint én - mondta Tom a lehető legcsábítóbb hangon, ami telt tőle.


 


Karen felvonta a szemöldökét majd elmosolyodott és azt felelte:


 


-Tényleg? Jobban járok? Hát akkor remélem olyan orgazmusom lesz a végén, amitől szétrobbanok. Ha így lesz, egy kis jutalmat is kaphatsz utána.


 


Ezzel levette majd összehajtogatva egy székre tette a drága nadrágját. Egy sóhaj után a bugyija is követte a nadrágot. Mielőtt a fiához lépett volna, egy kicsit pózolt neki. Tom tekintetén látta, hogy még vonzóbb és kívánatosabb lett a fiú számára.


 


-Gyönyörű vagy anya! - mondta a fiú lelkesen.


 


-Köszönöm édesem! - mondta Karen és a fiúhoz lépve folytatta:


 


-Nem akartam eddig mondani, de nagyobb vagy mint az apád volt és ő volt az egyetlen férfi, akivel lefeküdtem életemben. Szóval kérlek légy velem gyengéd!


 


Ezzel a fiú fölé térdelt és lassan a masszív hímtagra engedte magát. A hüvelye tágra nyílva fogadta be a fiát, miközben Tom a derekát fogva irányította.


 


-Ohhhhh...ez már annyira hiányzott… -nyögte a nő.


 


A fiú megmarkolta az anyja hátsóját és előrehúzva a nőt azt mondta:


 


-Ezt én is érzem...nagyon szoros és nedves vagy anya.


 


Karen még jobban benedvesedett, amikor meghallotta a “szoros”, “nedves” és “anya” szavakat egymás után fűzve. Felismerte, hogy bárhogy is próbálták átnevezni, végül csak szeretkezni kezdtek. A fia pénisze benne volt és a hüvelye falát feszítette szét. De nem érdekelte, hogy ez mennyire helytelen. Az érzés jó volt. Sőt. Csodálatos.


 


Lassan mozgatni kezdte a csípőjét, miközben egymás szemébe néztek a fiával. Ahogy a csöpögő puncija kezdett ellazulni, egyre gyorsabban mozgott. A karjaik szorosan ölelték egymást és érezték egymás leheletét az ajkaikon.


 


-Anya….ez olyan jó….imádom!


 


-Csak engedd el magad! Élvezd a pillanatot! Azt akarom, hogy emlékezz erre egész hátralevő életedben!  -mondta Karen.


 


A tiltott anya-fia közösülés egyre forróbbá és intenzívebbé vált. Karen visszaemlékezett, hogy hol kezdődött az egész. Ott, amikor meglátta a fiát maszturbálni. Most pedig itt szeretkeznek. Annak látványa, hogy Tom teljesen a szexuális irányítása alatt van, úgy felizgatta, mint korábban még semmi sem. A combjai közt utoljára régen átélt érzés kezdett jelentkezni.


 


-Anya...el fogok élvezni…


 


-Tudom kicsim….tudom. Csak hagyd, hogy megtörténjen. Nincs mitől félned. Azt szeretném, ha belém élveznél.


 


Nézte ahogy a fiú szeme becsukódik és teste hátrafeszül. A punciját hatalmas, forró  spermalöketek töltötték meg. Az ő teste is reagált. Az izmai megfeszültek, a hüvelye összerándult. A legnagyobb orgazmusát élte át. Legszívesebben felsikoltott volna, de helyette hatalmas, nedves csókot nyomott a fia ajkára. Ez a vérfertőző csók minden korábbi homlokra vagy arcra adott anyai csókot átadott a feledésnek.


 


-Ez fantasztikus volt. Még sohasem éreztem ilyet. - mondta Karen a csókjaik szünetében, mikor kissé lenyugodtak.


 


-Én ugyanezt akartam mondani. Azt hiszem már mondtam korábban, de te vagy a legjobb anya a világon.


 


A nő újra megcsókolta a fiút, majd felállt és hagyta, hogy az ernyedt pénisz kicsússzon belőle és nedves nyomot hagyjon a combján.


 


-Köszönöm! Aranyos vagy. De most tényleg le kell zuhanyoznom...ohhh...majd elfelejtettem.. mondta Karen, majd lehajolt és a fia péniszét a szájába véve gyorsan lenyalta róla a nedveket.


 


-Jézusom! - nyögte Tom.


 


-Így ni. Most már nem kell vesződnöd a letörlésével. -mondta Karen egy kacsintás kíséretében miután végzett.


 


-Amikor legközelebb együtt csinálunk valamit, ezt akarom! A szád legalább olyan jó érzés volt, mint a puncid. - mondta a fiú.


 


Karen elmosolyodott.


 


-Nos...hamarosan sor fog rá kerülni. Szedd össze amire szükséged van és hozd a hálószobámba! Innentől velem fogsz aludni.


 


Tom nézte, ahogy a kifinomult édesanyja még mindig mosolyogva hátat fordít neki, kézbe veszi a nadrágját  és távozik. Deréktól lefelé még mindig meztelen volt. A fiú szeme a csábos popsira tapadt, ahogy az ide-oda mozgott, miközben anyja felfelé haladt a lépcsőn.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

feri1231 ·
Jó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: