Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Németországi kalandom

15 voltam, amikor osztálykirándulásra Németországba mentünk az osztállyal. Egy hetes kiruccanás volt, élő nyelvi közegben... Pár embert családoknál helyeztek el -főként lányokat-, miket fiúkat pedig egy koliban helyeztek el. Hárman voltunk egy szobában. Már az első nap belevetettük magunkat az éjszakába. Szerencsére egy jó fej nevelőtanár volt velünk, aki maga is kb. vagy 28 lehetett, úgyhogy tudott egy jó pár helyet. Jani, Feri meg én is úgy döntöttünk, hogy mi is elmegyünk München mellé egy discoba...
Délután el is kezdtünk készülődni... Jani járatos volt benne, hogy mire is mennek a német csajok, úgyhogy adott pár tippet, hogy közelítsük meg őket. Hárman elmentünk zuhanyozni, mert a koli nem volt éppen a legjobb, csak akkor jött melegvíz, ha többen voltak.

Szóval irány a tusoló! - mondtuk... Nem voltunk szégyenlősek egymás előtt, dumáltunk meg minden zuhanyozás közben. Aztán Feri rámnézett, és kérdezte: Mi van Öcsém, nem borotválod a lompost??? Ezen változtatni kell! Feri egy pillanatra kiment, majd visszajött egy egyszerhasználatos borotvával és némi habbal... Használd - mondta. Aztán lekaptam a szőrt, közben fantáziáltam a német csajokról, meghogy milyen lesz majd, ha egy ugyanilyen csupasz puncihoz hozzáér a farkam. Természetesen azonnal merevedésem lett, a skacok is észrevették, de mondták, hogy ne aggódjak, mert velük is ugyanez a helyzet, de mondták, hogy semmiképpen se verjem ki!
A zuhanyzás után épp öltözködtünk, mikor bejött Michael a nevelőtanár... Gondolta, hogy mire ez a nagy segítség, úgyhogy hozott nekünk egy csomag kotont. Mondta, hogy reméli, tudjuk használni... Mi mondtuk nevetve, hogy már volt vele dolgunk. Aztán felöltöztünk, fehér atléta, boxer - bár Feri nem vett fel alsógatyát -, ing, zselé, koton zsebben... Szíverősítőként megittunk egy kis unarisch szilvapálesz, majd belevetettük magunkat a müncheni éjszakába.

Egy discoba mentünk, ahol rögtön kiszúrtuk a csajokat... Én Sandra-t szúrtam ki... Középmagas, szőke hajú kék szemű csaj volt. Igazi német bige. Hátulról közelítettem, elkaptam a derekát, majd érzékien táncoltunk... Éreztem, hogy a csaj tudja mire, megyek, nem ellenkezett... Smárolni kezdtünk. Egy pillanat alatt a kezem már a tangájában volt, a másik kezemmel pedig a melleit markolásztam. Hirtelen bekövetkezett, ami minden férfitársamnál bekövetkezett volna, merevedésem lett... Sandra pedig csak ingerelt, finom ujjacskái a boxeremben landoltak... Nem sok kellett, hogy el ne süljek. Kimentünk a disco elé, ahol tovább smároltunk, majd mondta, hogy menjünk fel a koliba hozzám, és folytassuk ott...
- Ja - mondtam, hiszen abban a pillanatban a német szókincsem nem terjedt többre.

Pár saroknyira volt a koli, hamar odaértünk. Kinyitottam a szobát, majd rögtön egymásnak estünk... Levettem róla felsőt, a szoknyát maga húzta le, közben smároltunk. Egy pillanat múlva már éreztem, hogy teljesen átnedvesedett a puncija. Elkezdtem ujjazni egy, két, majd három ujjal, halkan nyögdécselt, majd valamit magyarázott, de azt nem igazán értettem. Lassan végigcsókoltam a melleit, a hasát végül a punciját kezdtem el nyalni. Élvezte, ahogyan a csiklóját ingereltem. Hamarosan az ágyon kötöttünk ki, ahol átvette az irányítást. Szabályosan beindult, egy igazi vadmacska lett... Elkezdte markolászni a farkam, és lehúzta rólam a nadrágot... A boxerem már jókora sátor volt. Ekkor a pénztárcámhoz nyúltam, amiben a koton volt és mutattam neki... Megszabadított a boxertől, majd óvatosan felgörgette a meredező lomposomra a fekete óvszert. Szájába vette a farkam és elkezdett játszadozni vele... Nyelvével a makkom, a fitymám ingerelte, majd a heréimet vette a szájába, és elkezdte őket szívni.

Már majdnem elsültem, de tudta, hogy hol kellett megállnia. Ekkor hátradöntött, és rámült és elkezdett lovagolni... Nyögött és én is nyögtem. Úgy mozgott rajtam, hogy még nagyobb kéjt éljen át. Két kezemmel a fenekét és a melleit markolásztam. Pár perc után pózt váltottunk, később megtudtam a híres 69-et csináltuk. Lucskos fazonra igazított kis puciját a nyelvemmel ingereltem, ő pedig kőkeményre szopta a farkam. Majd elkezdett kézimunkázni, és lehúzta a fekete cotont a farkamról. Elkezdet verni és mikor már nem bírtam a melleire élveztem... Ezután még egy kicsit ujjaztam és ő is elment egy hatalmas nyögéssel...

Bevallom, hogy nem volt azóta sem ilyen élményben részem. Bár Sandra 16 körülinek nézett ki, később megtudtam, hogy 22 éves egyetemista volt, és akkor szakított a barátjával. A srácok, Feri és Jani elképedve hallgatták a sztorit, kicsit pipák is voltak, mert nekik aznap este semmi nem jött össze. Ez hát a Németországi beavatásom története. Ekkor lettem néhány petting után igazi férfi...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Janagu ·
Szerintem megtörtént, mert elég silány... Kevés kiábrándítóbb van a szexben szerintem, mint amikor gumiban rántanak le... Sajnállak, hogy ilyen gyenge volt az első...

ILÁJ. ·
....na úgy látszik ez nem más, mint a hisztis tinik mesemondó klubja..... Megyek is innen, mert már a hideg borzong a testemen. Katasztrófák vagytok, kölykök! :frowning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: