Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem tündérmese

Amikor beléptünk a szobába, majdnem visszafordultam. A megvetett ágy és az asztalra készített Martinis üveg láttán valahogy elment a kedvem az egész dologtól. Eddig sem éreztem késztetést arra, hogy elveszítsem a szüzességem és a látvány egy kissé elbizonytalanított. Zavartan ültem le az ágyra és amíg barátom felszeletelte a citromot, idegesen kapcsolgattam a tévét. Szemem sarkából figyeltem a srácot, aki tizennyolc éves kora ellenére jóval idősebbnek nézett ki markáns arca miatt. Öt hónapja jártunk együtt és éreztem is valami szerelem félét, bár, ez inkább csak valakihez tartozni vágyás volt. Tizenhat voltam, tapasztalatlan kislány, aki megrémülve ült az ágy szélén… A felém nyújtott italt egy könnyed mozdulattal lehajtottam, de csak még rosszabbul éreztem magam az alkohol maró íze miatt. Kényszeredetten elmosolyodtam, amikor Krisztián leült mellém és belecsókolt a nyakamba. Hirtelen az jutott az eszembe, hogy mi lenne, ha most egyszerűen faképnél hagynám, vagy, csak megkérném, hogy inkább halasszuk az egészet más alkalomra, de a srác csókja belém folytotta a gondolatot.

Vadul csókolóztunk, harapdáltuk egymás száját és már majdnem el is tudtam volna engedni magam, amikor a fiú egy hirtelen mozdulattal megszabadította magát a nadrágjától. Oda sem mertem nézni, lehunyt szemmel vártam, hogy mi fog következni, egész testemben remegtem a félelemtől. Apránként rólam is lekerült a ruha és teljesen kiszolgáltatva feküdtem Krisztián alatt, aki hirtelen, minden bevezetés nélkül megujjazott. Illetve csak belém tette az ujját.
- Ez tök érdekes!- szólalt meg.- Olyan… érdes a tapintása. Ledöbbentem. Nem elég, hogy a sok romantikus regény olvasgatása után olyan helyzetbe kerülök, amit ezek szerint még senki nem élt át, de ez a pasi még a hüvelyemet is elemezni fogja?! Sikítani szerettem volna, de csak bepárásodott szemmel belekezdtem életem színjátékába, azaz, megpróbáltam úgy tenni, mint aki élvezi a dolgot. Krisztián szája ekkor lassan elkezdett lefelé vándorolni, majd, amikor már majdnem célhoz ért, felültem és rémülten eltoltam a fejét.
- Ne!- kiáltottam, mert el sem tudtam képzelni, hogy kinyaljon. Zavartan nézett rám.
- Miért ne? Hisz mindenki így csinálja…„Na, te aztán tudhatod”- gondoltam magamban és az érthetőség kedvéért mégegyszer lassan, tagoltan megismételtem:
- Ne, mert nem akarom.

Megrántotta a vállát és folytatta játékát, most a melleimet vette kezelésbe és hol az egyiket, hol a másikat cirógatta, harapdálta, holott reménykedtem benne, hogy dühösen faképnél hagy… Pár pillanat után már éreztem, hogy ágaskodó szerszámjával tolakszik a hüvelyem felé. Mozdulatlanná merevedtem. Ő is megállt és idegesen nézett rám.
- Na, most meg, mi a baj?
- Van nálad valami?- suttogtam.
- Gumira gondolsz? Nincs, de nem vagyok beteg. Pánikba estem.
- Nem azért, te hülye! Csak, nem akarok terhes lenni!
- Majd kiszállok, jó? És már tuszkolta is befelé a farkát. Undorítónak és megalázónak éreztem a helyzetet, ráadásul, minden mozdulata leírhatatlanul fájt. Megpróbáltam finom, nőies sóhajokat kipréselni magamból, sikertelenül.

Hogy ne bőgjem el magam, még a levegőt is visszatartottam. Imádkozni kezdtem, hogy hagyja abba, haza akarok menni, pedig, még csak pár perce lehetett bennem. Aztán hirtelen, mintha végig futott volna rajta a hideg, megrázkódott, gyorsan kipattant belőlem és a következő pillanatban a hasamon is éreztem a meleg löttyöt. „Nem szeretem ezt a fiút.”- futott át az agyamon és megpróbáltam összeszedni magam. Krisztián az órájára nézett és sietősen öltözködni kezdett.
- Mindjárt itthon van anyám. El kell tűnnünk innen. Na, tessék. Hab a tortán… Zuhanyzás helyett kaptam egy törölközőt, amivel meg tudtam szabadítani magam ragadós nyavajájától, majd gyors rendrakás után rohantunk a buszhoz.
Hasonló történetek
15350
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20911
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy ·
Amit leírtál... azt hiszem (sajnos) nem egyedi eset. Manapság divat hamar (14-15 évesen) túlleni az elsö alkalmon....hisz már a többi lány is csinálja az osztályban. Csak azért lefeleküdni bárkivel is... szerelem nélkül... hogy beállhass a bégetö nyájba... szörnyú. Megjátszani nem valós, nem tapasztalt érzelmeket: butaság.

Ha ez tényleg megtörtént, és így történt... évek múlva valszínes szégyenkezni fogsz emiatt a szegényes kis numera miatt, mert visszaadhatatlan élménytöl fosztottad meg magad: életed elsö szerelmezésétöl.

Ha meg nem igaz a történet: akkor is így gondolom... érzelem és testi kapcsolat csakis együttesen adja meg a teljes kielégülést.



A fogalmazás jó, hisz elhihetö az olvasat alapján, megtörtént eseményt ír le.

játékos ·
No igen...

Nehéz mit írni.



Szegényke...

Nem érdemeltél ilyet.



És hogy mi késztethet erre valakit: Szeretet éhség; a vágy, hogy tartozzon valakihez; a viszonzás vágya, egyfajta hála, hogy a másik foglalkozik vele, törödik vele.

Persze mindegyik indok álságos, de most már ezt igazán pontosan tudja Nefelejcs is.

De ha az ember egyedül van, és végre akad valaki, aki megbecsüli, aki törödik vele, akkor sok hülyeségre képes.



Még azt sem állítanám feltétlenül, hogy a fiú ki akarta használni, vagy hogy "hártyavadász" lenne. Sokkal valószínúbb, hogy egy tapasztalatlan valaki.

Tapasztalatlan a szexualitásban: Nem érzékeli a másik testének jeleit, a lány ellenkezését, felkészületlenségét, szexuális vágyának teljes hiányát.

És tapasztalatlan az érzelmekben: Nem fogékony a lány által küldött érzelmi jelekre, a ki nem mondott tiltakozásra, és a ki mondottra sem, nem tudja, mit szeretne a másik, és hogy mit jelent a viselkedése.



És hogy mennyi ilyen pár jön össze?! Szerintem minimum minden második.

PanniP ·
Hát, nem tudom, de sz@r ha ilyen az elsö! Mennyire nem lesz kedve a másodikhoz!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: