Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem tudom, mit hoz a holnap....

Van egy srác, aki a pasim.
Nem is tudom. Az egész az interneten, a chaten kezdődött. Minden szépen és jól alakult. Egy darabig. Aztán jöttek a folytonos veszekedések, dühkitörések, balhék.
Múlt péntek este ő 150 km - re volt tőlem, de nem csak aznap, hanem már 3 hete egyfolytában.

Hirtelen a semmiből felhívott az elődje. Az az aranyos, bájos, helyes barna srác, akit oly nagyon szerettem éveken át, és még együtt is éltem vele, csupán az anyukájával nem jöttünk ki. Most a vonal másik végében ott volt Ő. Ugyanolyan érzékien, csendesen, szomorúan kezdte mondandóját: "este megyünk a többiekkel bulizni. jössz velünk?" Hirtelen szóhoz sem jutottam. Előttem volt a barátom képe, hogy most Ő is bulizik tőlem 150 km-re, és vajon gondol - e rám? Kivel, kikkel van? Aztán a kérdésre egyértelmű választ adtam: "igen."

Ez volt a baj és a végzet. Eljött elém autóval. Ugyanolyan türelmesen várt az autóban, mint oly sok éven át. Szemei szomorúnak látszottak, de valami mégis csillogott bennük. Benne élt a vágy, a közelség, az új kezdet reménye.
Elindultunk szórakozni. Végig kimért és szinte szótlan volt. Maga a buli nem szólt semmiről. Olyan semmitmondó volt.
Éjjel hazavitt. Az autót leállította a házam előtt, és a kezét hirtelen rácsúsztatta a combomra. Éreztem, vagy azonnal leállítom a történést, vagy nincs visszaút. Szó nélkül ültem mellette és testem valami ismerős forróság öntötte el, amit oly nagyon szeretek. Csak ültem mellette és minden mozdulatát figyeltem. Egy váratlan pillanatban a fülembe súgta, felkísér és szeretne nálam aludni. Szó nélkül sétáltunk el az ajtóig és mentünk be a lakásba.

Mellém feküdt. Lassan, óvatosan, minden mozdulatomra figyelve ölelt, át és egyre közelebb jött hozzám. Érzékien simogatta és csókolta testem minden egyes részét, majd hosszasan kényeztetett. Olyan csodás érzés volt bennem, amit hosszú ideje nem éreztem (lévén a jelenlegi párommal még nem történt meg az aktus). Azon az éjjel egymáséi lettünk.

Reggel, ébredés után hazament és én elmentem azonnal zuhanyozni. Azóta eltelt néhány nap és úgy érzem, azt az éjszakát nem tudom lemosni magamról és mérhetetlenül "piszkosnak" érzem magam. Nem fair a barátommal szemben, aki ugyan messze van tőlem, sokat veszekszünk, de ugyanakkor nagyon szeretem Őt! Azóta sem találkoztam vele, de nagyon félek a találkozástól, hiszen nem tudom, képes leszek - e belenézni a szemébe.

Ez életem legnagyobb titka, ami miatt szívem szerint a Föld színe alá süllyednék, de sajnos nem tehetem meg. Elsodort magával egy pillanatnyi érzés, ami mocskossá tett és folyamatos lelkiismeret furdalást okoz nekem...:-(

De ugyanakkor csodálatos volt az a péntek éjszaka a szobámban...
Hasonló történetek
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
cszsofa ·
Hmmm. Hát igen. Ez a történet nem igazán ebbe a kategóriába tartozik. Inkább a "segítsetek megoldani a problémámat"-ba.

Véleményem szerint egy hirtelen jött fellángolásból ne csinálj problémát, mert akkor abba bele fogsz őrülni. Tisztázd le magadban. Ha tényleg jó volt, akkor ez egy emlék. Őrizd meg magadnak legbelül és az új kapcsolatod ne dobd fel emiatt!

De ez csak a saját véleményem!

Rouge_forum ·
Nem hiszem hogy piszkos lennél. Sokan gondolkodnak másképpen mint én, de szerintem nem cselekedtél rosszul. Ennek meg kelett történnie... bár ez inkább olyan mint egy vallomás... nem pedig mint egy erotikus történet. Ugyértem.... azér tirtad csak le hogy rásegits a zuhany tisztitó hatására nem? Nem adok pontot... nemhiszem hogy azért irtad meg.

Encsi ·
Sziasztok! Én írtam ezt a történetet, és azt hiszem, azóta sok minden megváltozott. A hően szeretett barátom azóta a vőlegényem, a titkomat pedig mélyen őrzöm. :heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: