Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem történt semmi említésre méltó...

Ugyan úgy indult ez is mint mindegyik másik nap. Csörög az óra, nyitod a szemed lendül a karod, majd csend. Csak bámulsz magad elé nem akarod hogy folytatódjon a nap, de fog. El kell indulnod, erőt veszel magadon és pillanatok múlva már várod a buszt, tudod azt a buszt ami tele van, gyerekekkel akik visítoznak, öregekkel akiknek át kell adnod a helyed, a buszmegálló mindig tele, szóval a te buszod. Tudod.
De ma nincs tele a megálló, ámdebár a busz késik a mindig pontos buszod ma késik, nemsokat de késik.
3 percel nem tud elszámolni a buszsofőr, eddig.
Most megérkezik, a száma stimmel de ma valamiért teljesen fekete, az ablakok sötétek, a kereke sötét, motorhangot nem hallasz. Nyílik az ajtó a sofőr üdvözöl.
Vékony őszhajú idős ember szerény borostával, és egy kissebb vágással a nyakán, feltehetően a reggeli borotválkozáskor vágta meg magát.
Mutatod a bérleted, minden rendben, de valahogy más. Nincs senki a buszon, se gyerekek, se idősek, csak te és a sofőr. 
Mégis inkább elengeded a furcsaságot és kiválasztod a kedvenc ülőhelyed, amit mikor odaülsz úgy érzed neked teremtettek.
Pár perc csöndes utazás után gyermek hangokat hallasz a busz hátuljából, megfordulsz de nincs ott senki. Majd csönd.
Hirtelen a tiszta üres busz illatát megtöri a vér frissen folyó illata. Egyre furcsább minden kétségbeesetten odamész a sofőrhöz és megkérdezed mi folyik itt, mi ez a busz, hol vagyok? 
A sofőr csak egy szót mond.: SEHOL.
mikor pislognál, a szemed kinyitása utáni pillanatban újra érzed a vért és hirtelen újra a helyeden ülsz. Tapintható a csend majdhogynem fájó, de akkor megtöri a csendet a sziréna hangja egybekötve gyermek sikítással.
Odarohansz a szélvédőhöz de nem látsz rajta semmit, besötétedett, mikor távolodsz tőle újra látod az utat pontosabban fényes fehér világítást mintha egy reflektor lenne.
Ekkor a busz gyorsít, gyorsít, gyorsít, egyre hangosabb a sziréna és a gyermek visítás, hasít a fejedben. És akkor rájössz hogy 
Meghaltál. 
Utolsó pillanatban látod magad a fürdőszobában vér a padlón melletted, vágás a torkodnál borotva a kezed közelében.
Látod a rendőröket és hallod a kislányod sikolyát mikor rád talál.
És rájössz hogy számodra már nem történik semmi említésre méltó.
Hasonló történetek
2436
Neked...
2555
Neked hagyom itt ezt emlékbe, amíg feledésbe nem merül, de mint tudjuk, mindketten, ezeket a dolgokat ugyanúgy hordozzuk magunkban. )
Hozzászólások
annam26 ·
Ez nagyon sötét, bárki is vagy, ne add fel!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: