Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem mondhatom el senkinek...

Apa ugye látsz engem? Orfeusz megengedi, hogy simogasd? Szeretném, ha látnál, szeretném, ha tudnád ő volt a lovam. Megöltem. Apa miért válik minden rosszá körülöttem? Azelőtt szóltál hozzám. Nagyon régóta hallgatsz. Haragszol? Vagy már téged sem engedlek közel... Igen apa, tudod, senkit se akarok, mert csak bajt okozok a közellel. Jó lenne veled lenni. Csak veled.

Apa láttad a versenyt? Igen apa, győztem. Ezt vártad mindig tőlem. Kincsek voltak a kezemben, Cézár és Orfeusz. Egyikkel nyertem, a másikat elvesztettem, ahogy téged. Míg Cézár elbűvölt, magától is nyert volna, kegyesen elfogadott csak lovasnak, nem figyeltem Orfra. Apa annyira bánt, azt hitte már nem fontos. Mondják figyelmet akart csupán, nem halált, de belehalt mire figyeltem rá. Nem! Nem akarom ezeket a hangokat hallani, a gyötrődését... Apa kérlek, segíts! Sose kérek ilyet senkitől. A te hangod akarom.

Mesélek még neked. El kellett jönnöm Onnan, Ide haza. Ha haza ez egyáltalán és nekem van olyan. El, mert túl sokak hittek bennem, vártak tőlem és már nincs erőm a hitükre.
Sétálok itt a parton, ahol felnőttem. Minden ugyanaz, mégis idegen. Hideg a tenger és a szél. A nap melegítette homok is inkább mar, mint simogat, mint rég. Az olasz szavakat alig értem olykor. Apa lesz még otthonom? Tesó sír a telefonba, erős vagyok, hidegen nyugtatom, haragudjon csak és hagyjon. Apa mondd, hogy jól teszem. És képzeld apa, egy férfival éltem és egy fiút szerettem, tudod? Test meg a lélek. Emlékszem, amiket mondtál. Bárcsak most is szólnál. Ha akartam valamit elértem. Te tanítottál meg így élnem. De nem mondtad, igenis van, ami fölött nincs hatalmam és ez dühített. Mostmár hagyom. Megadom magam a világnak, ha másnak nem is, mert megváltani nem tudom. Az egyensúly szabálya, igen, innen elveszek, oda adok, valahol valami akkor is hiányozni fog.
Egyedül vagyok, magamnak is teher. Megértem és nem haragszom, ha nem felelsz. Csak fáj. A sok mindenben ez a legjobban. Talán szégyelled, hogy a lányod voltam... nem, nem sírok, az a győztesek privilégiuma. Nem sírok.
Apa...
Hasonló történetek
10194
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Arikon, elolvastam, hidd el. Mindent elolvastam. De nem hozzád szóltam:)
DREAMER ·
Amin keresztül teflonálni lehet, meg szöveges üziket küldözgetni. Ákost gyakorta látom Skype-n, ezért kérdeztem, neked nincs?
DREAMER ·
Default face: /Arikon bambán bámul/

:-)))
Arikon ·
Jaaaaaaaaaa
Nem nincs.
Mostmár eszembe jutott.
Fel akarta az én gépemre is rakni.
Szerencsére nem hagytam.

Tűzmadár ·
Nagyon jó. Kár hogy a hozzászólók közül senki nem vette észre, vagy nem akarta észrevenni. Engem nagyon megfogott…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: