Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

..nem kicsit...nagyon.

Nő (egy szobában, valahol a főváros szélén, egyedül.)
„A fenébe, hogy lehet egyáltalán így szeretni valakit, amikor tudom, hogy nem is lenne szabad. Két napja nem találkoztunk, s mintha egy éve lenne, úgy hiányzik.”

Férfi (valahol nagyon messze a fővárostól, nagyjából ugyanekkor.)
„Vajon mi lehet vele… olyan régen nem láttam. Furcsa érzés.”

Egyszerre hívják egymást, a telefon besípol, foglaltat jelez. Vigyor mind a két oldalon. Újabb próbálkozás.

- Szia! - igyekszik nyugodt hangot megütni a lány.
- Szia! - mosolyog telefonon keresztül a férfi.
Csönd. Kicsi, gyorsanhaló varázslat.
- Őőő...csak arra voltam kíváncsi, hogy sikerült a vizsgád.. - veszi fel a társalgás fonalát nem a legjobb témával a teremtés koronája.
- Megbuktam- . Vallja a nőnemű, és halványan elgondolkodik, miért vette fel a telefont...
- Sajnálom… - így a válasz – mikor jössz dolgozni?
- Pénteken... talán... - a hang még nyugodt, de a pumpa az egekben, s valami szomorú fájdalomillat lengi körül a nőt.
- A barátnőm szeretne íratni veled majd valami kérvényt, azt hiszem...
- Jó, de hát, tudja a számom nem? - fájdalomillat hullaszagra vált.
- Igen csak szólni akartam....
- Hát szóltál. - a telefon kinyomódik, mintegy véletlenül..
Újabb csörgés. S hiába minden nem veszem fel, azért mégiscsak Ő hív, s ezt érzi a nő is, hiába blokkolná érzékeit a fent említett hullaillattal.
- Mondd. - a hang beletörődő, és nyugodt- már.
- Tudod, hogy csak azért hívtalak, mert rég nem beszéltünk, és érdekelt, mi van veled...
- Aha. Kösz. - inkább morgás már, mint szavak.
- Tudod, hogy hiányzol.
- Aha, kösz. - a nő újabb telefonkinyomáson, sőt kikapcsoláson vagy ablakon kidobáson gondolkodik, belehalás elkerülése végett.
- Nézd, én nem tudom meg nem történtté tenni, ami köztünk van...és nem tudok semlegesen állni hozzád...
Csönd. - sajnállak, nagyon- gondolja az oldalborda, ha ugyan még gondolkodásnak lehet nevezni, amit csinál.
- Tudod, hogy szeretlek.
- Én is szeretlek. - hangzik a megadó és feladó válasz.
- Pénteken akkor majd beszélgetünk. - marja a megkönnyebbült hang a lélekbe.
- Rendben – válaszol némi szünet után a másik.
- Akkor: szia.
- Szia.

Férfi:
„Fenébe nem is ezt akartam mondani, hogy én mekkora hülye vagyok.”

Nő:
„Most akkor szép csendben meghalunk.”
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mária de la Cruz ·
Nos, Tölem a politika nagyon messze puffant, mivel...
Nem értem, hogy egy nép , ami NAGY neveket rakott a történelem svédasztalára, ilyesmin köszörüli pallérozott nyelvét...
Az egyik oldalon egy EMBER áll, aki nem restellett az asztalra csapni, és saját hibáit bevallva felrázta a koktélt.
A másik oldalon szintén egy EMBER áll, aki nagycsaládos, jövőképest akart realizálni. Mindkettönek igaza van. A szomorú az, hogy kettéosztott egy értelmes nemzetet. Holott mindkettönél van egy szupi hasonlóság: nagycsaládosok, EMBERből van mindkettö és mosolygó intelligens feleség aszisztál a háttérben.
Miért nem dominál a pozitívum? Miért jön le, hogy engem csak átvertek? Na ezért nem szeretek politizálni, de most kivételt tettem.
Mellesleg reggel 8:00-kor példabeszédet hallgattam Máté evangéliumából. Nagyon figyelemreméltó volt...
Mindenkinek szép vasárnapot :)

Whym ·
Kevéssel sokat ábrázolni nagyon ügyes dolog. Ezek a rövid szöszkeneteid pedig legalább annyi képet adnak az emberi kapcsolatokról mint másnak egy húsz oldalas.

Szerinted amúgy ebben a történetben, minden valóságalaptól, amit nem ismerek, elvonatkoztatva, mi hibádzik és melyik szereplőnél?

:flushed:
szöszke ·
Hmhm...hát hogy úgy értődjön, ahogy szeretném, talán a férfiról hiányzik valami, ami mutatja, hogy valószinűleg szereti a nőt, csak retteg ezt vállalni....
a nő meg pont az ellentettje ebben....

miért, szerinted?
Whym ·
Ez egy elég gyakori felállás, mikor a férfi nem érzi meg mit vár tőle a pillanat, a nő pedig saját magában már messze tovább építette a kapcsolatot, és olyan elvárásai vannak ezért aminek a másik még nem tud megfelelni. Néha a csalódása a magában dédelgetett kép széttörésének szól. Meg akármilyen élethelyzetben, szerintem fontos az hogy a lelki egyensúlyunk, vagy jókedvünk nevezzük akárminek, ne csak egy oszlopon álljon. Mert az az oszlopnak is túl nagy teher és szükségeszerűen beleroppan.
Lefordítva: itt a lány kedve attól függ, hogy a férfi mit ad neki, ez a rugalmatlanság pedig feszélyez és megilyeszt.

Én így gondolom, most, innen.

:flushed:



szöszke ·
Ez igaz. sőt teljesen. erre.

Tűzmadár ·
Hmmm…
Biztos, hogy jól érzed a férfi gondolatait? Tartok tőle, hogy nem, de mindegy. Neked így is, úgy is fáj.
Sajnos. :-(

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: