Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel VI.

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel 6. rész

Előzmény

Amikor éreztem, hogy lazul a kezeimen a szorítás, szinte azonnal letámadtam az én kis szőkeségemet, és vadul csókolgatni kezdtem.
- Lassan a testtel nagyfiú! - szólt kacagva és gyengéden az ágy felé terelt, én pedig, egy pillanatnyi habozás után ugyan, de hagytam, hogy tegye amit jónak lát. Az ágyhoz érve lökött rajtam egyet, mire hanyatt estem. Amikor ránéztem, ő intett a fejével, hogy csússzak feljebb. Én hátranéztem, hogy betájoljam magam, de ebből semmi nem lett, mert időközben, az ördög tudja hogyan, Betty már az ágyon állt, széttett lábakkal, és egy határozott mozdulattal jelezte, hogy hová is kell helyezkednem. Most egészen új perspektívából vehettem szemügyre ennek a gyönyörű lánynak, meseszép testét, és már alig vártam, hogy birtokba vegyem. Ahogy csúsztam be alá, a szemeim sebesen cikáztak fel s alá a testén, ő pedig kihívóan még széjjelebb tette a lábát, amitől kissé megnyílt szerelemteste. Combjai még hosszabbnak és izmosabbnak tűntek, mellei peckesen és kereken fölfelé meredtek és még innen is gömbként tündököltek.

Csípőjét kissé előretolta, így csupasz szeméremdombja szinte vonzotta a tekintetet. Vágytól izzó csiklója, fejét kissé kidugva, mágnesként vonzotta a nyelvemet. Ahogy tovább evickéltem följebb a lábai közt, megjelent előttem fenekének csábos gömbje. Ekkor a lábaimon két kezet éreztem, amint fölfelé halad kínzó lassúsággal, ám amikor az érzékeny részekhez ért, azokat épphogy csak, de elkerülte. A lágy simítás nem maradt félbe, lassan folytatódott a hasamon keresztül, egészen a mellkasomig, és ekkor egy váratlan harapás a mellbimbómon tudatta velem, hogy nem álmodom, ez igenis valóság, egy valóra vált álom. A simogató kezek ismét lefelé vették az irányt, majd egyszer csak abbamaradt az érintés, helyette azonban jött egy másik. Betty csípőből lehajolt és végig simított a hasamon, amikor lágy zene hangzott fel, aminek ütemére lassan ringatni kezdte a csípőjét fölöttem, én pedig, mint valami megbabonázott kígyó lassan követtem a mozgást, miközben a szemeim le sem vettem a puncijáról.

Lassan tekeregve ereszkedni kezdett, egyenesen a szám felé, egyre lejjebb és lejjebb. Éreztem az illatát és szinte révülten vártam a pillanatot, amikor végre nyelvemmel érinthetem a punciját, de ez a pillanat még váratott magára, mert amint elértem volna a kinyújtott nyelvemmel, ő már indult is fölfelé, ugyanolyan izgató csípőmozgással, miközben melleit gyűrte és csukott szemmel élvezte a lágy sejtelmes dallamokat. Melinda és simogató kezei visszatértek, ám ezúttal kegyesebbek voltak. Finoman végig simított a farkamon, én pedig kerekedő szemekkel bámultam ténykedését. Mosolyogva rám nézett és teljes hosszúságában végig nyalta a férfiasságom a heréimtől a makkomig, majd a tetejéhez érve a torkáig bevette. Ekkor egy hangos nyögés hagyta volna el a számat, ha Betty rá nem ereszkedik lucskos puncijával a számra. Ujjaimmal széthúztam a szeméremajkait, így könnyedén hozzáférhettem a remegő kis csiklóhoz. Lágyan nyalogatni, majd szopogatni kezdtem, egyre erősödő és gyorsuló ritmusban, amiért Betty heves csípőmozgással és mélyről jövő sóhajokkal díjazott.

Közben Melinda sem tétlenkedett, szájával egyre közelebb juttatott ahhoz a ponthoz, ahonnan már nincs visszaút és ezt finoman a tudomására is hoztam. Ő kicsit lassított a tempón, de nem hagyta abba, közben pedig, hogy ő se maradjon ki a jóból, jócskán benedvesedett punciját a sípcsontomhoz dörzsölte. Eközben a heréimet vette kezelésbe. Finoman masszírozta és nyalogatta, én pedig szinte egyfolytában nyögtem a fölöttem, nedveit a számba csorgató szűk punciba. Ekkor Melinda kijelentette, hogy ő is igényt tart a pergő nyelvemre. Nekem nem volt közben más dolgom, mint figyelni a két szexistennő helycseréjét figyelemmel kísérni. Most Melinda puncija közeledett a számhoz és amint megéreztem az ismerős, csábító illatot, rávetettem magam a lucskos kéjbarlangra és szívni, nyalni kezdtem. A hevességem meglepte, de érezhetően nem volt ellenére. Erősebben kezdte odaszorítani magát a számra és előre - hátra kezdett csúszkálni rajta.

Mivel félő volt, hogy rövid időn belül megfojt, kissé megemeltem a csípőjét és úgy nyaltam tovább a csiklójától feneke rózsájáig. Nyelvemmel olyan mélyre hatoltam a hüvelyébe, amilyen mélyen csak tudtam, ő pedig le - föl mozogva szeretkezett vele. Amikor kihúztam, kissé csalódottan nyomult utána, de amikor a nyelvem hátrább vándorolt, megértette mit akarok. Két kézzel széthúzta kerek seggének félgömbjeit, én pedig ánuszát kezdtem el ostromolni, ami rövid idő alatt megadta magát én pedig a nyelvemmel behatoltam, ő pedig aprókat sikoltva vette fel a nyelvem ritmusát. Betty a farkamat a kezébe véve fölém térdelt és lassan masszírozni kezdte a csiklóját a makkommal, majd óvatosan beleült. Mire teljesen eltüntette barlangjában a farkamat, Melinda átélte első orgazmusát és hangosat sikoltva borult barátnője karjaiba én pedig éreztem, ahogy ritmusosan összehúzódik az ánusza a nyelvemen, míg a puncija az ujjamat szorongatja ugyanabban a ritmusban. Csókolózni kezdtek, és elemelte a csípőjét az arcomról én pedig kissé megmasszíroztam zsibbadó állkapcsomat.

Betty nem hagyta abba izgató táncát a farkamon. Melinda leszállt rólam, én pedig magam alá fordítottam a feketehajú lányt és misszionárius pózban dugtam tovább. Melinda hátulról masszírozni kezdte a heréimet a másik kezével pedig az ütemet diktálva nyomkodta a seggem. Aztán hátra húzott, kivette a farkam a lányból, aki a nyakába vette a lábát, majd a farkamat óvatosan a feneke nyílásához illesztette én pedig lassan elkezdtem benyomulni a szűk résbe. Az első pár lökés után Betty remegve és sikítva élvezett el és ez elindította bennem is a lavinát. Amint az alhasamból elindult az ismerős érzés, kirántottam a farkam és a lányok arca elé nyomultam, akik egy másodpercig sem tiltakoztak, hanem azon nyomban kézbe vettek, és két oldalról szinkronban kezdték el nyalogatni, szopni és szívni a farkamat. Meglett az eredménye a ténykedésüknek. Hosszan spriccelve élveztem el, ők pedig mint a gyerekek a finom nyalókát, úgy kapkodták egymás szájából a farkamat én pedig egyre gyérülő sugarakban spricceltem arcukra és szájukba.

Mosolyogva és lihegve figyeltem őket, ahogy egymás arcáról, szájából csókolják le a gyönyöröm nedveit. Mosolyomat látva úgy döntöttek, hogy én se maradjak ki a jóból, és rám vetették magukat és csókolni, nyalogatni kezdték az arcomat, én pedig prüszkölve ellenkeztem. Gyöngyözően kacagtak én pedig velük nevettem. Kimerülten a két oldalamra gördültek és nevetve pihegtünk.
- Köszönöm az ajándékot! - mondtam Melindának és megcsókoltam.
- Neked is köszönöm ajándék! - Betty is kapott egy csókot.
- Szívesen bármikor! - jött a válasz alig hallhatóan.
- Elég a lustálkodásból, irány a zuhany! - utasított Melinda játékos szigorral, mi pedig engedelmesen felkeltünk és követtük a fürdőszoba irányába...
Hasonló történetek
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
myrtill ·
gyak, én már olvastam :) Keresgélj! :)

Censor ·
Mostanában nem látom erre ezt a ... tanárt. Lekoccant, vagy csak álnevez?

phoeniix ·
Nagyon eröletetett.Sokkal jobbnak gondoltam,hogy végre egy sorozata amiben kibontakozik valami ami még nem volt más történetben.Ez az utolsó rész?



Amúgy tetszett.9 pont

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: