Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel IV.

Nem is olyan szörnyű hétfő reggel 4. rész

Előzmény

Mikor odaértem az irodaház elé a szokásos kép fogadott. Miután köszöntöttem a portást, lifttel felmentem a 23. - ra és ott is köszöntöttem a kollegákat. Judy szokás szerint már a helyén volt és mosolyogva fogadott.
- Jó reggelt Judy!
- Jó reggelt Mr. Foster! - köszönt vissza.
- Van valami újság? – kérdeztem.
- Semmi különös eddig. - jött a megnyugtató válasz.
- Nagyszerű - válaszoltam - ha keresne valaki... - nem tudtam befejezni, mert Ő folytatta helyettem.
- Tudom uram, az irodájában lesz - mosolygott rám negédesen.
- Úgy van - mondtam mosolyogva és elindultam az említett helység felé és beérkezvén lehuppantam a székembe. Szokás szerint a postám átnézésével kezdtem a napot.

Majd szóltam Judynak, hogy jöjjön be.
- Milyen feladatok szerepelnek az előjegyzési naptáramban? – kérdeztem.
- 9:30 - kor értekezlet az osztályvezetők között, 11:00 - kor Mr. Durell jön önhöz az új reklám kampányuk részleteinek megbeszélése miatt. 12:00 - kor Miss Scott kért időpontot, tudja az új lány. - sorolta, de amikor Melinda nevét említette, felkaptam a fejem.
- További időpontok nincsenek bejegyezve mára uram. - fejezte be a beszámolót.
- Köszönöm Judy - mondtam - hozna nekem egy teát?
- Persze uram - mondta és kiment. Mikor hozta a teát, oda adtam neki a hétvégi munkámat, hogy leadja, aztán beletemetkeztem a jelentések, közvélemény kutatások és statisztikák átnyálazásába. Nem mondhatnám, hogy a kedvenc tevékenységeim közé tartozott. Repült az idő, már mehettem is az értekezletre.

Ott semmi érdekes nem történt, csak a szokásos beszámolók az előző hétről. Egy óra múlva vége is lett. Visszamentem az irodámba és felkészültem a Mr. Durell - lel való találkozásra. Pontosan 11 órakor szólt Judy a házi telefonon, hogy a kedves ügyfél megérkezett. Mikor belépett az ajtón üdvözöltem és hellyel kínáltam. Szerencsére nem volt problémás kuncsaft és hamar megegyeztünk a részletekről. Mikor mindezzel megvoltunk, felhívtam a jogi osztályt és már csak a szerződés meg - és aláírása volt hátra. Közben megjött Melinda is, de sajnos "első az üzlet" alapon meg kellett várakoztatnom. Fél egykor végeztünk, és ami a legjobb, mindenki elégedett volt a végeredménnyel. Végre valahára kiszólhattam Judynak, hogy engedje be Miss Scottot. Amikor belépett majdnem elállt a lélegzetem.
- Szia kicsim - köszöntöttem mosolyogva - egyszerűen gyönyörű vagy!
- Köszönöm - mondta mosolyogva - te is remekül festesz! Aztán odalépett az asztalomhoz áthajolt az íróasztalom fölött és csókra nyújtotta az édes kis száját.

Miután szétváltunk, leült velem szemben és keresztbe tette a lábát, ami önmagában nem jelent semmit, de hihetetlenül erotikusnak hatott, még a híres díva, Sharon Stone sem csinálta erotikusabban!
- Mit szólnál, ha elmennénk ebédelni és ott folytatnánk tovább? - kérdeztem
- Jó ok. - egyezett bele. Kimentünk az irodából és szóltam Judynak, hogy házon kívül ebédelek. Nem szólt semmit csak mosolygott, amiből tudtam, hogy tudja és ezen nekem is mosolyognom kellett. Lesétáltunk az irodaház melletti kis étterembe, ahol természetesen várnunk kellett az asztalunkra ebédidő lévén. Addig is a bárpulthoz ültünk és rendeltünk egy - egy üdítőt. Amíg az asztalunkra vártunk nagyon kellemesen beszélgettünk. Elmondta, hogy mindenki nagyon rendes volt vele a cégnél és nagyon örül, hogy velem fog dolgozni. Miután megkaptuk az asztalunkat leültünk és megebédeltünk. Visszafelé menet beszélgettünk és sokat nevettünk.

Megbeszéltük, hogy este ismét találkozunk, szétváltunk. Mindenki ment a saját dolgára. Szerencsére nem történt semmi említésre méltó a nap további részében és hamar eljött a munkaidő vége. Éppen az autómat nyitottam ki, amikor megláttam amint Melinda a buszra vár. Odafütyültem neki és mikor észrevett felderült az arca. Integettem neki, hogy jöjjön oda hozzám. Mikor odajött megkérdeztem hazavihetem-e, mire természetesen igen volt a válasz. Beültünk az autóba, szinte egyszerre ugrottunk egymásnak és szenvedélyesen csókolózni kezdtünk. Hirtelen elszakadtunk egymástól lihegve nevettünk. Elindultunk és én reflexből hazafelé indultam.
- Hová megyünk? – kérdezte.
- Hozzám - válaszoltam - de ha nem akarsz, akkor természetesen haza is vihetlek!
- Előbb inkább tényleg hazamennék - mondta, ami kicsit meglepett - de csak azért, - folytatta - hogy valami ruhát vegyek magamhoz.
- Ok - mondtam neki felderülve az ötleten - akkor hozzád megyünk először!

Miután összeszedte a holmiját elmentünk hozzám. Beléptünk a lakásba és szinte azonnal csókolózni kezdtünk.
- Várj egy picit - mondta - le kellene zuhanyoznom.
- Ok, de mi lenne, ha együtt mennénk - javasoltam.
- Nagyszerű - mondta mosolyogva. Elindultunk a fürdőszoba felé és megmutattam, mit hol talál. Addig, amíg a vizet elkészítette kimentem a konyhába és felbontottam egy üveg pezsgőt és két poharat vettem magamhoz. Besétáltam a fürdőszobába, ő pedig már nyakig merülve a kör alakú kádban várt. Leraktam a kád szélére a pezsgőt és a poharakat. majd leszórtam magamról a ruháimat és bemásztam mellé a kádba.
- Szia - mondtam, miközben közelebb húzódtam hozzá.
- Szia - köszönt vissza és átkarolta a nyakamat. Szenvedélyes csók következett, ami mondanom sem kell, azonnal meghozta a kívánt hatást.

Ő nevetve vette a kezébe a farkam.
- Nicsak, nicsak - mondta jókedvűen - az én kis barátom felébredt! Erre aztán már nekem is nevetnem kellett. Ezután öntöttem magunknak pezsgőt.
- Ránk - emeltem a poharat.
- Ránk - ismételte mosolyogva, majd koccintottunk és leraktuk a poharakat. Magamhoz húztam és megcsókoltam, majd egyre szenvedélyesebb nyelvcsatába kezdtünk. Egyik kezemmel a mellét simogattam, aminek hatására a mellbimbói megkeményedtek az izgalomtól, és kéjes sóhajok hagyták el az ajkát. A másik kezem a punciját simogatta. Egyik ujjammal a csiklóját masszíroztam, majd becsúsztattam a hüvelyébe, innen visszatértem a csiklójához. Közben ő sem maradt tétlen. Ügyes kis kezei már a farkamon matattak. Egyre jobban vágytunk egymásra, én azonban még késleltetni akartam a beteljesülést. Lassan lejjebb csúsztam és a nyelvemmel az érzékeny nyakát izgattam.

Hálás sóhajok jelezték, hogy lassan elérem a célomat. Fülcimpáit a számba véve kényeztettem, majd lassan a mellei felé vettem az irányt. Egyik kezem a bal mellét simogatta, míg a másik, az egyre jobban előbújó csiklóját masszírozta. Körbe nyalogattam a mellbimbóját vigyázva arra, hogy még véletlenül se érjek hozzá. A mellét simogató kezem áthelyeztem a gyönyörű popójára, a számmal pedig a másik mellét vettem birtokba. Szinte könyörgött, hogy nyaljam meg végre a mellbimbóját, amit nevetve meg is tettem. Kéjes nyögések, sóhajok hagyták el a száját, amikor felváltva aprókat haraptam a mellbimbóiba. Mindeközben ő sem maradt tétlen, vékony ujjaival szorosan körülölelte a farkam, és saját élvezetének megfelelően, hol gyorsan és erősen, hol pedig lassan és gyengéden verte a farkamat. Közel kerültem a végső ponthoz ezért lefogtam a kezét. A saját kis játékomat természetesen nem hagytam abba. A mellei becézgetését a kezeimmel folytattam tovább. A szemébe néztem mosolyogva, majd vettem egy nagy levegőt és alámerültem.

Nyelvemmel a hasát és a köldökét becézgettem, amíg bírtam szusszal. Egy újabb levegővételnyi szünet után ott folytattam, ahol abbahagytam. Kicsit lejjebb vándoroltam és már a csupasz vénuszdombját halmoztam el csókokkal. Éreztem, hogy igencsak elkélne némi oxigén, ezért feljöttem a felszínre, ahol a szenvedélytől kipirultan mosolyogva nézett rám az a csodálatos lány. Az oxigén hiánytól zihálva csókoltam meg, majd kiemeltem a kádból és annak szélére ültettem. Ő azonnal széttárta a combjait én pedig, mint szomjas vándor az éltető vizet adó kútbak, úgy estem neki a gyönyörű puncinak. Ujjaimmal széthúztam a szemérem ajkait és lágyan belenyaltam a gyönyörök barlangjába. A testén apró remegés futott végig. Testéről apró gyöngyökben pergett le a víz a puncijáig, ahol összekeveredett a puncijából szinte folydogáló nedveivel. Ez a keverék pedig az én olthatatlan szomjamat csillapította.

Ajkaim közé vettem kis csiklóját és finoman szopogatni kezdtem, aminek hatására a remegések a testén már szünet nélkül versenyt futottam egymással. Fenekének két tökéletes félgömbjét a kezeimbe vettem és kissé megemelve máris teljesen hozzá fértem az ánuszához. Nyelvemmel előbb gyengéden majd egyre erősebben kényeztettem a fenekét, ami egyáltalán nem volt ellenére. Ujjaimmal közben a csiklóját dörzsölgettem, hüvelykujjammal néha a szűk puncijába merültem, miközben a tenyeremmel a vénuszdombját masszíroztam. Ekkor éreztem meg az első orgazmus hullámot, ami végig futott a puncijából kiindulva az egész testén. Az elsőt követte a második, majd többi. Hangosan nyögve, hörögve, sikítozva élvezett. Levezetésképpen még mindig masszíroztam a tenyeremmel az egész punciját. Felhúzott magához és megcsókolt. Körben lenyalogatta a nedveit a számról, majd mosolyogva a kádba csúszott, engem pedig felállásra késztetett.

Ott álltam a kádban, a farkam kőkeményen meredt előre. Lenéztem és már szinte a látványtól elélveztem. Az a gyönyörű lány ott guggolt előttem a kádban és a nyelvével a makkom alsó részét megérintve nézett rám. Nem mozgott, nem nyalogatott, csak ott tartotta a nyelvét és nézett rám, mintha tudta volna, mire gondolok abban pillanatban. Mintha tudta volna, hogy ezt a képet örökre az emlékezetembe akarom égetni. Gyengéden megfogta a farkam és az arcán körözött vele nagyon lassan. Minden egyes pontot megérintett az arcán a farkammal. A homlokát, a szemhéját, az orrát. Amikor végre a szájához ért, nem az történt amire számítottam. Ahelyett, hogy a szájába vette volna, úgy tett mintha rúzs lenne. Körbe kente a száját az addigra már előbújt elő nedveimmel. Lágyan, szinte alig érintve végig csókolta péniszem, egészen a heréimig, majd onnan vissza egészen a makkomig. Ez az édes kínzás, már - már az őrületbe kergetett, mégsem akartam megszakítani.

A csókok után ismét az arcát simogatta vele, lehunyt szemmel, szinte átszellemülten tette mindezt. Aztán hirtelen szinte tövig bekapta, ami annyira meglepett mintha legalábbis pofon vágott volna. De nem volt időm sokat gondolkodni ezen, mert robbanásszerűen kezdtem el élvezni. Csillagok szikráztak a szemem előtt, artikulálatlan hangok törtek elő a torkomból. Minden egyes lövellésnél szinte az egész lényem görcsbe rándult, ahogy pumpáltam ki magamból a gyönyöröm magvát. Nem tudom meddig élveztem, de nekem óráknak tűnt. Mikor végre ki tudtam nyitni a szemem, őt láttam magam előtt, ahogy térdel a vízben, a mosolygós szája szélén az ondóm csorog lefelé. Keze továbbra is a farkamon volt. Gonosz mosoly villant az arcán.
- Ne tedd! - mondtam neki mosolyogva.
- De! - mondta és elkezdte verni a farkam, ami nagyon érzékeny volt még az előző orgazmustól.

Mint akit kígyó mart meg, úgy ugrottam arrébb, ő pedig gyöngyözően kacagott a reakciómon.
- Na meg állj te kis boszorka! - mondtam és elkaptam, majd magamhoz vontam. Bosszú helyett, szenvedélyes csók lett a vége. A közben lelankadt férfiasságomba , lassan kezdett visszatérni az élet. Az ölembe ült, és a farkam pont a csiklóját dörzsölte.
- Nem bírom tovább! - nyögte, és egy a mozdulattal átkulcsolta a lábaival a csípőmet. Megfogta a farkam és lassan bevezette a puncijába. Ez volt az első alkalom, hogy benne voltam és igencsak meglepődtem, hogy milyen szűk a puncija. Nagyon lassan, fokozatosan ereszkedett a farkamra, közben átvillant az agyamon, hogy talán szűz, de gyorsan el is vetettem a gondolatot, hiszen olyan tapasztaltnak tűnt. Ekkor egy hirtelen mozdulattal beleült és fájdalmasan fölsikoltott, én pedig éreztem amint átszakítom az ártatlanságát.

Tudtam, hogy elsápadok és szinte még levegőt is alig mertem venni. Ő a mellkasomra borult és a vállamba harapott a fájdalomtól. Nem mozdultam amíg nem csitultak a fájdalom hullámai, de pár perc múlva rám nézett könnyes szemekkel.
- Miért nem mondtad el? - kérdeztem, miközben a farkam még mindig a puncijában volt.
- Mert féltem, hogy akkor elküldesz! - felelte szipogva - de most már mindegy, nem igaz?
- Azt hiszem erről beszélnünk kéne! – mondtam.
- Jó - válaszolta - csak előbb ezt fejezzük be! - mondta mosolyogva és elkezdett a farkamon mozogni. Először csak nagyon lassan és kicsiket mozdult, majd egyre jobban belejött. Kezdtem én is egyre jobban élvezni a dolgot. Átöleltem és magamhoz húztam, így teljesen egybeforrt a testünk és tökéletes összhangban mozogtunk, mintha már több éve együtt éltünk volna.

Ez nagyon meglepett és megszólalt bennem a vészcsengő, hogy ez a lány még veszélyes lehet rám, már ami a függetlenségemet illeti, ám ez most nem tudott érdekelni. A csípőjével köröket írt le amivel szinte az őrületbe kergetett. Nagyon vágytam már a kielégülésre és láttam rajta is, hogy nagyon küzd az orgazmusért. Egyre nagyobb hullámokat kavartunk a víz felszínére. Ahogy a farkamon mozgott le - föl, a mellei édesen ugráltak előttem én pedig nem bírtam ki, hogy ne vegyem a számba őket. Felváltva nyalogattam a mellbimbóit, ő pedig hátra vetette a fejét és sikoltozott a gyönyörtől. Egyre hevesebben szeretkeztünk. Fantasztikus érzés volt, ahogy a szűk puncija siklott a farkamon. Éreztem, hogy nem sok van neki hátra... Egyre vadabbul lovagolt rajtam. Hirtelen magához húzott és megcsókolt, akkora szenvedéllyel tette, hogy elakadt a lélegzetem. Harapta a számat, szívta a nyelvemet. Én is próbáltam hasonlóan viszonozni a csókját. Egyszer csak abbamaradt a csók és hátravetett fejjel, sikítva kezdett élvezni.
- Szeretlek – sikította.

Ahogy a puncija ütemesen összehúzódott a farkamon, éreztem, hogy nekem sem kell sok. Sikítozásába az én nyögésem vegyült. Ekkor kezdtem én is élvezni. Lövelltem bele a magomat, hosszan, sűrű sugarakban. Szinte leírhatatlan volt az érzés. Utána egyikünk sem tudott megszólalni. A vállaimra borult és csak pihegett.
- Egyszerűen fantasztikus volt, ilyennek képzeltem el az elsőt! – mondta. mosolyogva, ami igencsak legyezgette a férfiúi büszkeségemet.
- Ennek igazán örülök - mondtam neki bárgyú vigyorral az arcomon. Aztán lassan megfürdettük egymást. Kisegítettem a kádból és megtörölgettem. Egymást átölelve mentünk a hálószobába. Mindketten lefeküdtünk és én ránéztem, ő pedig lesütötte a szemét.
- Most kellene megmagyaráznom a dolgot, ugye? - kérdezte félénken.
- Hát igen - mondtam.
- Tudod - kezdte félénken - nem akartam magam odaadni akárkinek.
- Aha - mondtam, de még nem tudtam meg mindent, amire kíváncsi voltam, de azért úgy döntöttem nem szólok, megvárom míg befejezi.

Kérdő tekintetemre félénken folytatni kezdte.
- 14 éves voltam... amikor... ne haragudj Chris, de nem megy! - zokogott fel
- Semmi baj kicsim, nyugodj meg - próbáltam megnyugtatni. A fejemben a gondolatok fénysebességgel cikáztak. Mikor ránéztem, láttam, hogy a reakciómat figyeli.
- Ne aggódj, az hogy te voltál az első férfi az életemben - mondta az arckifejezésemet látva - téged nem kötelez semmire! Erre nem tudtam mit mondani. Nem tudtam igazán megfogalmazni, mit érzek, még magamnak sem. Mellkasomra vontam a fejét és homlokon csókoltam. Csak néztem a plafont és közben a haját simogattam. Nem tudom mikor aludhattam el, de reggel igencsak nehezen tudtam felébredni. Önkéntelenül is őt kerestem magam mellett, ám a kezem csupán az üres ágyat találta a helyén...
Hasonló történetek
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
myrtill ·
Köszi Carrie, végre nem én vagyok az elsö, akinek fenntartásai vannak ezzel a történettel kapcsolatban!

Usy ·
Lutyo, viszont utána ki tudja, hogy fog vélekedni az egészröl?! Happy End-es a story? Valahogy én vmi hasonlóra számítok, egy ki buktatóval... Lehet hogy nagyon alapstory az egész, de rossznak nem mondanám. Max átlagosnak. De a fürdös jelenetet eccer majd ki akarom próbálni...:)

Zanzi ·
Az tuti,hogy nem saját sztori,de marha jó!!!!



Így tovább!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: