Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nem gondoltam volna... 1.

Nem gondoltam volna soha, hogy lehetek ennyire hiszékeny, kis naiv, aki bárkiben csak megbízik az hátba szúrja... bár igaz már megtanulhattam volna, de én valahogy mindig akarok adni egy újabb és újabb esélyt...
Történetem talán ott kezdődik, hogy középiskolás lettem. Igen ez nem éppen újdonság, de valahol csak el kell kezdeni. Szóval elkezdem a gimnáziumot és azt hitem minden rendben megy, míg az egyik tanárom (tudatosan vagy véletlenül itt most nem számít) össze nem ugrasztott engem a szüleimmel. Már akkor nem stimmelt vele valami, de valahogy mégis elkezdtünk idővel kibékülni és egész jóba kerülni, mígnem már olyan jóba voltam vele, hogy bármiféle titkot meg mertem vele osztani... aztán már vele jártunk szórakozni, koncertekre, de nem volt semmi különös csak olyan volt, mint valami legjobb barát, nekem és a barátnőimnek April-nel és Liz-nek. A lányok és én mindig együtt mentünk/megyünk mindig mindenhova.


Ez egészen addig így folyt, amíg meg nem tudtunk egy érdekes dolgot róla. Tudni kell, hogy ő már egy nős férfi, aki nem boldog a felségével, és egyszer elmondta nekünk, hogy megcsalta, az egyik diáklánnyal a suliban, aki akkor érettségizett, de a lány még szűz volt, és nem volt hajlandó semmit se csinálni, szó szerint csak azt engedte meg, hogy túlessenek a dolgon és kész, holott ő erőltette.
Na, itt volt a hiba. Ugyanis mi megsajnáltuk, hogy szegény otthon a párjával sem boldog, és még a házasságtörés se okoz neki túl sok örömet. Ezért aztán elhatároztuk, hogy egy kicsit boldogabbá tesszük a minden napjait, mint barátok. Így az utána következő találkozásunknál elkezdtük a tervünket... először csak a fülével kezdtünk el játszani, majd a hímtagját simogattuk a farmerján keresztül. Majd amikor újra és újra találkoztunk mindig egy picivel többet csináltunk... lassan benyúlunk a nadrágjába és már ruha nélkül kényeztettük a falloszát, aztán a nyelvünkkel és a szánkkal kezdtünk vele foglalkozni... hozzáteszem nem eredménytelenül, mert az mindig szemmel láthatóan látszódott, illetve érződött... azért furcsa volt a tanárunk vágyát így kielégíteni, hiszen ő mégis csak az volt aki, de ugyanakkor nem volt rossz...  felelsz vagy merszeztünk meztelenül, sztriptízünk egymásnak csak a poén kedvéért, és mindig kipróbáltunk többet és többet, kísérletezgettünk. Egyesével szánkba vettünk a már készen álló farkát, és mindenki a saját módján kényeztette azt, miközben a másik kettő vagy éppen smárolt vele, vagy a fülét harapdálta gyengéden, vagy éppen karmolásztuk, mint valami kis macska. Már csak a lefekvés hiányzott, de azt hozzáteszem nem miattunk nem történt meg, hanem azért mert félt.. mondjuk nem tudom mitől, hiszen April elég bevállalós, Liz mondjuk lehet egy kicsit nehezebb esett lett volna, de ha látja, hogy egyikünk már megcsinálta volna, akkor ő is simán benne lett volna, én pedig már nem voltam szűz. De valamiért mégis félt, pedig időközben már nem is tanított bennünket, mert egy másik tanárt kaptunk helyette. Tehát még az se lehetett kifogás. Mindegy mi megpróbáltunk elejteni mindig ilyen kis apró megjegyzéseket, hogy egy kicsit bátorítsuk, de sohasem vagy csak egyszerűen nem akarta venni a célzást. Végül is az ő baja, nem?  Hiszen ott volt neki 3 lány...
Aztán egyszer kiderült, hogy nem csak velünk játszotta ezt el az iskola tanulói közül, ráadásul ki is beszélt minket a hátunk mögött. Először úgy tettünk mintha nem tudnánk semmiről, se aztán megelégeltük a dolgot, így úgy tettünk mintha nem lenne többé közünk egymáshoz... csak én voltam a hülye, hogy megbíztam egy ilyen alakban, amikor már az elején nem stimmelt vele valami... ismét pofára estem mint egy vajas kenyér...
Kezdésnek csak ennyit...


Folyt. köv.

Hasonló történetek
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Kissé zavarosnak tűnik - úgy a főhős gondolatmenete, mint a társaság cselekedetei, sőt a megfogalmazás is -, talán ki lehetne valahogy bogozni az értelmet, de ahhoz meg túl rövid. Ha elsőre nem sikerült, nem fogom mégegyszer elolvasni, mert megtanulni nem akarom.

Omba_ ·
"Kezdésnek csak ennyit..." - elég is. kösz!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: