Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nelli és az anyatej

Egy diszkót bérelt ki a barátnőnk, huszonharmadik szülinapja alkalmából. Nem volt drága, mert egy Szerdai napra esett, megkaptuk a kis termet és a fényeket is felkapcsolták. Húszan lehettünk, nem ismertem mindenkit, nagyjából a társaság feléről tudtam kicsoda. Három jó barátnőm is ott volt és Nelli a volt osztálytársam, aki közben már férjhez ment és gyereket is szült. A kis Lindát, gyönyörű szőke kislány, fényképeket is hozott a lánypartira. Sokan dícsértük milyen szép a gyerek és ő is miylen fitt maradt a szülés után.
A mosdókban veszélyes a szex, ezt már régen megtanultam, de amikor Nellikét megláttam elkapott a vágyakozás. Nellike rózsaszín melltartója a melle alá volt húzva, telt melleit fejte egy textilpelenkára. Lecövekeltem, nagyon szép látványos volt.
- Tudtam korai még buliba jönnöm a szoptatás miatt - szabadkozott. De ezt nem hagytam ki, mégiscsak Marika születésnapja van és régi barátnőm nekem is.
- Jól tetted hogy eljöttél, szívesen segítek, csak menjünk be egy fülkébe. Még félreértené, ha valaki bejönne.
Nelli szeme kitágult, de bejött velem. Amikor forró melléhez értem elkapott a remegés, elkezdtem finom masszírozó mozdulatokkal fejni a tejét. Méregettem is, hány deka lehet, egy melle volt vagy fél kiló, a fehérbőrű labda. Valahogy olyan szexi volt, megbabonázott, az történt, hogy lehajtottam a fejemet és elkezdtem szopni az anyatejet.Anyai vágyakozás kapott el, csecsemőnek lenni biztos nagyon jó lehet, csak nem emlékszik rá az ember. Végig vágott rajtunk a fincsike vágy. A meleg ital a torkomba folyt, nagyon ízlett a furcsa cukorkás íze, kicsit kefírre hasonlított vagy joghurtra.
Nelli fölemelte fejemet és csókolózni kezdtünk, vadul csókolóztunk. Lejött a rúzsom, de nem bántam meg, hogy megcsókolt. Megszoptam utána még mindkét mellét, erősen szívtam, majd gyengéden. Közben egymás bugyijába kalandozott a kezünk. Kisajkak nagyajkak simogatva lettek és elélveztünk, újra csókban forrtunk össze.
- Találkozzunk még, imádom a tejedet - köszöntem el tőle.
Ekkor az egyik lány, akit nem ismertem odajött hozzám.
- Beszélni akarok veled, Barbara a nevem. - Furcsálltam, nem is ismertem, kíváncsi voltam mit akar.
- Láttalak titeket a Nellivel, szeretném, ha kinyalnál, vagy elkürtölöm, mit láttam.
Beleegyeztem, a szőrös barna pina, ott várt rám. Barbii lehajtotta a WC deszkát, ráguggolt én alá másztam és úgy nyalakodtam le a nedveit. Ő rugózott közben pedig a mellét markolászta, igencsak megcsöcsörészte magát. Amikor elélvezett, cserét kért, ő nyalt ki engem, isteni élményekkel tértem haza. Azóta kedvenc italom a tej.
Hozzászólások
További hozzászólások »
mellimádó ·
Nagyon szép történet. Igazán. Érzéki, és szeretetteljes.
Kérlek írjál , még ilyen és ehez hasonló történeteket.
Lelkünk mélyén tudattalanul visszaemlékszünk, a csodálatos érzésre,
Édesanyánk melleinek mennyei illatára, és tejének édes ízére.
A tökéletes boldogító nyugalomra , tejének semmihet sem hasonliható
mennyei édességére. Bővítsd ki a történeted , apró finom részleteségell
szépen és jól írsz, folytasd, én várom. Gratulálok neked!

neccharisnya ·
Ez valami vicc akar lenni?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: