Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nekem is lehet egy jó napom

Ez a történet tegnap történt meg velem. Londonban töltöm éppen a nyaramat, 18 éves vagyok és tanulni jöttem ide. Mikor megtudtam hogy itt fogom tölteni a nyaramat örültem, mert arra gondoltam nem fogok megpusztulni abban a nagy melegben ami kis hazánkban oly jellemző. Sajnos már az első héten be kellett látnom hogy tévedtem, mert sajnos Londonban is pont ezen a nyáron dőlnek meg az új hőmérsékleti rekordok. Tegnap nem mentem iskolába, mert reggel felkelvén azt tapasztaltam hogy kegyetlen sokat ittam előző nap este, így jobbnak láttam ha az ágyban maradok. Dél körül sikerült felébrednem, egyedül voltam a szobába, hiszen szobatársam nem tapasztalta magán a másnaposság jeleit. Első gondolatom az volt hogy el kéne menni zuhanyozni, amit meg is tettem mert majd megpusztultam abban a rettentő nagy hőségben ami volt, ráadásul a nap is pont szobám falát süti dél után. Utána elmentem nézni magamnak valami harapnivalót, végül a McDonalds-ban kötöttem ki. Hazatérvén elszívtam vagy 3 cigit miközben átkoztam az időjárást, és ittam a hideg ásványvizet amit a boltban vettem. Nagyon unatkoztam és elkezdtem olvasni kedvenc magazinomat amiben meglátva a sok gyönyörű nőt, rögtön elkezdtem fantáziálni az előző estém történtekről.

Iszogattunk a bárban a haverokkal, körülöttünk sok-sok ember a hotelból, rengeteg jó nővel. De mind közül az egyiknek hatalmas sikere volt nálam és férfitársaim körében. Mindenki rajta legeltette a szemét, hiszen alapból már sokszor megbámultam, de aznap valami olyan ördögien öltözött fel, és úgy illegette magát, hogy azt nem lehetett nem észrevenni. Egy iszonyat rövid miniszoknya volt rajta és egy még annál is kisebb bikini felső, szóval szinte mindent látni lehetett, amit egy férfi szem látni akar. Festett szőke haja volt, valami kegyetlenül szép formás mellei, és ami nálam nagyon fontos, gyönyörűen ívelt csípő, és alatta szép feszes kerek fenék. Pontosan olyan, amit jól lehet fogni. De nekem csak a bámulás szerepe jutott, amit nem is bántam annyira mert ő az a tipikusan olyan csaj, akit a magamfajta férfi csak megnéz, megállapítja, hogy hú de megbasznám, és már el is felejti, mert jól tudja hogy nincs nála esélye. Nem ilyen plázacica a csaj, mert nem ken magára 5 kiló festéket, csak természetesen szép, és ami elbátortalanítja a legtöbb férfit, ezt tudja is magáról. Illegeti magát, megengedi, hogy mindenki végig bámulja és élvezi. Az aktuális pasi meg gondolom idegbeteg a féltékenységtől. Miután végeztem önmagam kielégítésével, gondoltam leugrom a bárba, mert ott tudok tévét nézni, meg légkondi is van. Mivel a bár napközben nincs nyitva én meg nagyon szomjas voltam, lementem az ebédlőbe venni egy kólát az automatából. Megvettem a hűsítőt, és kinéztem a teraszon, kik vannak kint a kertben. Nem volt senki ott, csalódottan fordulok vissza mikor a szemem sarkából megláttam a tegnapi csajt napozni a terasz sarkában.

Nem is tudom hogy történt, de valahogy ott ragadt a szemem:). Megbámultam gyönyörű hátsóját, nyugtáztam magamban, hogy nincs rajta felső, és azt kívántam magamban bárcsak ne a hasán feküdne. Nem tudom meddig nézhettem, mikor hirtelen felnézett és odaszólt nekem valamit, amit nem értettem. Részben azért nem, mert nem tudok nagyon jól angolul, másrészt azért mert igyekeztem palástolni mindazt, hogy idáig őt néztem. Aztán mondtam neki, hogy bocsi, nem értettem mit mondott. Elismételte. Mondtam magamban na bazd most miről beszél, nem értem amit mond, aztán megfogta a napolajat és mutatta. Na mondtam így már mindjárt más a dolog. Odamentem hozzá és elkezdtem bekenni a hátát, közben végig azért imádkoztam, hogy ne kérdezzen semmit, mert ciki lesz ha megint nem értem meg. Nem is nagyon szólt semmit, csak csöndben feküdt és élvezte hogy kentem a hátát. Nem csak ő, én is. Olyan szép bőre volt, és a napfény, a meleg elvette az eszemet, és csak arra tudtam gondolni, hogy minnél jobban végezzem a dolgomat. Egyre lejjebb haladtam mire elérkeztem a fenekéhez. Szomorkodtam magamban, hogy máris vége, abbahagytam, felakartam állni mire ő szólt, hogy folytassam. Nem kellett kétszer mondani folytattam ahol abbahagytam, és kentem, masszíroztam tovább. Nagyon élveztem a dolgot, ahogy dörgöltem a seggét, és jó erősen kentem tovább nem hagyva ki egyetlen árva négyzetcentimétert sem. Haladtam egyre lejjebb, végig simogattam formás hosszú lábait, majd visszafele megismételtem az egész műveletet. Örömmel vettem észre, hogy kitartó, gondos munkám nem maradt nyom nélkül, és egész szépen átnedvesedett a bugyija. Dolgommal végezve nem akartam felállni és elsétálni, mivel elég szép merevedésem lett. Gondoltam egyet, leültem mellé, és rágyújtottam. Erre ő felnézett rám, elmosolyodott, és megköszönte. Elővett ő is egy cigit, és tüzet kért.

Örömmel adtam és nagyon igyekeztem nem a melleit bámulni amit sikeresen felfedett ezzel a hadmozdulattal. Végig a szemébe néztem, és megkérdeztem hogy hívják. Ő tartva a szemkontaktust mélyen beleszívott a cigibe, lent tartotta a füstöt, kifújta és válaszolt. Nem emlékeztem mit mondott mi a neve, mert nagyon erősen koncentráltam arra, hogy nehogy a melleit kezdjem el nézni, még csak egy pillantást se vessek rájuk. Megkérdezte mi az én nevem, és száraz hangon válaszoltam. Tovább kérdezgetett, hogy mit csinálok itt, meddig maradok, meg otthon mit csinálok. Minden kérdését megérteni egy kínszenvedés volt, a válaszokról már nem is beszélve. Gyakran mosolygott, ha nem értettem meg, és türelmesen lassabban megismételte. Én persze végig tartottam a szemkontaktust, és egyszer nem néztem az arcán kívül semelyik más testrészére. Azon kezdtem gondolkodni, hogy nagyon is tisztában van azzal amin én éppen keresztül megyek, és már kezdtem arra hajazni, hogy élvezi a dolgot és direkt csak szórakozik velem. Annyira nem bántam a dolgot lévén csajozás terén elég félénk vagyok, de már kezdett minden akaraterőm elfogyni. Úgy húsz perc telhetett el, mikor hirtelen nem bírtam tovább és lenéztem. Hát amit én ott láttam az maga volt a megtestesült tökély. Olyan szépek és kerekek voltak a keblei, hogy én, aki a nagy melleket szeretem, teljesen megbabonázva néztem. Fogalmam sincs mennyi ideig bámulhattam, de hirtelen arra eszméltem hogy hangosan nevet, és mondja nekem hogy erre várt, hogy mikor fogok odanézni. Megkérdezte, tetszik-e, de olyan hangsúllyal, mint aki már tudja a választ. Mondtam neki nem. Most ő volt az, aki zavarba jött, és megkérdezte mért nem. Mondtam szerintem nem feszesek. Direkt próbáltam megragadni a lehetőséget és kihasználni önteltségét. Dühödten nézett rám, majd megtapintotta saját melleit, nézte őket, majd rám nézett olyan tekintettel mintha egy idiótát látna maga előtt. Nem feszesek? Kérdezte. Akkor fogd meg őket.

Ismételten nagyon nagy erőfeszítésembe telt hogy ne látszódjon arcomon a diadal, és úgy tettem mint aki nem érti mit akar. Még idegesebb lett, majd hirtelen megfogta a kezem és rárakta a melleire. Persze én pontosan ezt akartam elérni, és ki is használtam a lehetőséget és leteszteltem gyönyörű kebleinek feszességét. Mit ne mondjak megint hatalmas erőfeszítésembe került palástolni elégedettségemet és egy gyenge vigyorral annyit mondtam hogy nem is olyan rosszak. Arcára volt írva csalódottság és, hogy többet várt ennél a válasznál. Nem tudom mi vezérelhetett, de megint elkezdtem bámulni a melleit, és megfogtam, mintha csak megint tesztelném. Elkezdtem simogatni, kicsit játszottam a mellbimbóival, majd az arcára néztem, és nem dühöt, csak elégedettséget láttam rajta. Felbátorodva ezen, odahajoltam, és elkezdtem csókolgatni halmait, majd szívni kezdtem bimbóit, azután körbenyalogattam, majd elkezdtem harpdálni. és erősebben szívogatni. Teljesen elvoltam foglalva a történtekkel, nem is létezett más csak én meg az a két csoda amivel az úr megáldotta őt. Mikor meghallottam első sikolyát akkor tértem magamhoz, ijedten mint aki biztos benne hogy most fejét veszik. De az a sikoly csak a gyönyör sikolya volt, amit rögtön több is követett. Ezen felbátorodva miközben kényeztettem melleit, elkezdtem simogatni fenekét, combjait, majd az oldalát hátát, majd a melleit. Számmal pedig a nyakát kezdtem kényeztetni, apró csókokkal, majd enyhén szívogattam, és haladtam lejjebb, újra visszatérvén kebleire. Kezeim számmal szinkronban haladtak és visszataláltak jól megérdemelt helyükre, a lány hátsójához. Majd ott is célirányosan simogatva haladtam vénuszdombjai fele, míg el nem értem őket. Mindeközben a lány teljesen megfeledkezett magáról, és olyan hangosan nyögdécselt, hogy félő volt meghallják a konyhások. Nem lévén más megoldás rávetettem magamat és szájon csókoltam.

Meglepődött. Nem is kicsit, mikor megérezte fogszabályzóm ami felső fogsoromat "ékesíti". Abbahagyta a csókot, rámnézett elmosolyodott, és olyan vadul kezdett el csókolni, hogy megéreztem számban vérének ízét aminek okozója én voltam. Teljesen tűzbe jött, szinte rámugrott, letepert a földre, rámült és csókolt tovább vadul, vadabbul mint ahogy bárki is csókolt életemben. Én közben simogattam, mindenhol ahol tudtam módszeresen, de ráérezvén a ritmusra, én is kicsit bedurvultam, és már szabályszerűen markolásztam ahol csak tudtam. Belemarkoltam a fenekébe, erősen megfogdostam, majd melleit részesítettem hasonló élményben, minek hatására már én is kezdtem elveszíteni a fejemet. Egy pillanatra sikerült észhez térnem és mondtam neki, hogy menjünk a szobámba, mert nem lesz jó vége ha ezt így itt folytatjuk. Nem nagyon érdekelte a dolog, még vadabbul esett nekem ennek tudatában, hogy bárki megláthat minket. Mondtam magamban, ha neked ez kell, akkor kapsz mindjárt olyat...

Nem is vártam sokat vele egy egyszerű mozdulattal kiszabadítottam égnek álló farkamat a gatyámból, és kis tuszkolásokkal tudtára adtam hova szándékozom berakni. Erre már ő is kapcsolt. Fel állt összeszedte cuccait, és invitált hogy kövessem a kertbe. Kiválasztotta a kert egy eldugottabb zugát, ahol persze még így is felfedezhettek volna minket, de csak akkor ha hajlandóak lejönni a kertbe. Rábukott férfiasságomra és úgy elkezdte szopni, hogy először nem tértem magamhoz. Egy kis idő magamhoz tértem és biztattam egy kis pozíció váltásra, ami elég könnyen ment. Miután a 180 fokot elfordulta, hozzáfértem végső célom tárgyához, félrehúztam a bugyit és elkezdtem nyalni nagyajkait, majd kis ajkait, majd bedugtam a nyelvemet lyukába, és olyan mélyen benyaltam amilyen mélyen csak tudtam. Csiklójáról szándékosan feledkeztem meg. Mindeközben ő sem volt tétlen. Teljesen tövig leszopta a farkam, majd végignyalta, heréimet nyalta, és magamban azért imádkoztam, hogy kapja be azokat is. Meg is tette. Úgy leszopta a heréimet, hogy megint teljesen elveszítettem a fejemet és róla kicsit megfeledkeztem. Mikor kábulatom véget ért, folytattam a vele való törődést, most már rátérve csiklójára is, és mindenhol ahol csak tudtam, nyaltam faltam punciját.

Vigyáztam, hogy fogszabályzómmal ne sértsem fel testének ezt az érzékeny részét, de ő csak nyomta erősebben az arcomba a hátsóját így nem tudtam elég óvatos lenni. Nagyon élvezte a dolgot, szinte meglovagolta a számat, csak dörzsölte hozzá egyre keményebben formás kis fenekét. Megnyugodva vettem tudomásul, hogy nem kell félnem, nem okozok neki semmi fájdalmat, így újult erővel vetettem bele magam, hogy irányítsam gyönyörbe vezető útján. Nem mondom, hogy hú de finom volt az íze, de valahogy nem is törődtem vele, csak arra figyeltem, hogy neki minél nagyobb örömet okozzak. Ő rólam szinte teljesen megfeledkezett, amit nem is bántam, mert már majdnem elmentem és még várni akartam kicsit azzal, hogy a gyönyör útjára lépjek. Megmártogattam ujjamat puncijában, minek következtében az teljesen nedves lett, majd fenekét elkezdtem ujjazni, minek hatására megújult erővel nyomkodta pinusát arcomba. Teljesen elvesztette a fejét, én még nem láttam nőt ennyire kikelni magából, és ez engem is jócskán feltüzelt. Olyan hangosan élvezkedett meg nyögött, ahogy a végső kéje közeledett, hogy szükségesnek éreztem megfogni testét, megfordítani majd magam alá rakni és újra megcsókolni, minek következménye megint az lett hogy azt hittem már a gyomromban jár nyelve. Közben végig ujjaztam persze, ő neki meg eszébe jutott lankadni kezdő férfiasságom, és elkezdte verni olyan erővel és hévvel, amire a válaszom csak az lehetett, hogy én is irtóztató hévvel kezdtem ujjazni pináját. Már alig bírtam magammal, így arra gondoltam ideje lenne már a lényegre térni, és ezt tudtára is adtam.

Ő fel állt, lehúzta a bugyiját, majd ahogy feküdtem, ő felém helyezkedett és lovagló pózban a szó szoros értelmében rámvetette magát, és én úgy felnyársaltam, hogy a kéjtől megint oly hangosan felnyögött, hogy ismét szükségét láttam elhallgattatni:). Mindeközben eszeveszett tempóban lovagolt rajtam. Nem tartott sokáig hamarosan akkorát élvezett, hogy a nyelvem majdnem leharapta, és úgy vonaglott testemen, mint egy örült. Nem tudom mennyi ideig tarthatott, de nekem nagyon soknak tűnt mire lecsillapodott, és ekkor rátérhettem arra amire annyira vágytam!

Mivel még soha nem volt részem anális szexben ezért megpróbáltam megértetni vele ezen célomat. Sikerült! Megértette, csak nem engedte. Mondta hogy régen mikor próbálta nagyon nem élvezte, így sajnos e szándékomat nem elégítette ki, de azért kezelésbe vett. Megint rábukott farkamra, és megint olyan jól csinálta, hogy éreztem közel a kéj. Mikor heréimet szopta, akkorát élveztem, hogy testének minden részére ráspriccelt forró ondóm, és éreztem elhagyott minden erőm. Ott feküdtem, ő mellettem, és csak pihentünk, élveztük, hogy süt ránk a nap. Majd felállt, felvette bikinijét, és ennyit mondott: Thanks, bye! Egy órával később vacsoránál, már az aktuális barátjával jelent meg, rám se hederítve, de engem ez nem zavart. Nem is vártam többet tőle. Én nem vagyok menő gyerek, fogszabályzóm van, nincs kigyúrt testem, de azért nekem is lehet egy jó napom.
Hasonló történetek
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Phoenix Lee ·
Háááát, rég röhögtem ilyen jót egy történeten. 10p

Hidrox ·
Nem is volt ez olyan rossz.

Winston ·
Hát öregem elég furcsa sztori...Angliában a kertben félmeztelenek a csajok?

Nem hinném,föleg nem szeretkeznek a "prúd" angolok a gardenben.

Mit tanulsz Londonban,ha csak makogsz angolul?

Azért egy erös 6-os.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: