Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ne álmodj tovább!

Úgy esett, hogy –bár én nem csináltam semmit- a kolleganőm barátja szerelmes lett belém. Lelkiismeret furdalásom volt miatta, én nem akartam tőle semmit, de egy közös buli alkalmával –ahol önmagamhoz képest kicsit sokat ittam- Ő is felébresztett bennem valamit. Mivel találkozni nem volt alkalmunk, így e-mailben bosszantottuk egymást… Addig játszottam vele, míg azon vettem észre magam, hogy nekem is hiányzik, ha nem ír. Így megadtam magam. Megbeszéltünk egy egész éjszakás randit… kivettünk egy szobát…és innen már ment minden magától.

Az éjszakáról szövögetett terveitől azonban megfosztottam. A liftben egyik kezével a derekam, másikkal a nyakam ragadta meg és vadul csókolni kezdett volna, de én gyengéden a vállaira tettem kezem és finoman eltoltam magamtól. Ő még nem sejtette, hogy ez csak játék. Szemeiben és arcán hatalmas csalódottságot és olyan érzéseket láttam, mintha úgy érezné, megalázták. Én csak ravaszul mosolyogtam rá, míg ő alig mert rám nézni. A szobába érkezve ő nem tudom merre vette az utat, de én megragadtam alkarját és megállítottam: most már szabad!

Szavaim hallatára szemei felcsillantak, boldogság öntötte el, és mintha most próbálná először, olyan lelkesedéssel szorított az ajtónak… olyan vadul csókolt, mint egy éhes vadállat, aki ha nem tehetné, éhen halna. Altestét szorosan az enyémhez nyomta… ajkai olyan szenvedélyesen és egyszerre gyengéden csókoltak, hogy teljesen lázba hozott. Kezét, gyengéden levettem a derekamról és egy „Gyere!” felszólítással az ágyhoz vezettem. És itt kezdődött, hogy tervei meghiúsultak. Átvettem az irányítást. Lassan, egyesével kigomboltam ingét és két kezemmel a hasától erőteljesen végigsimítva mellkasát letoltam róla.

Szerette volna ugyanezt tenni Ő is, de nem hagytam. Leheletfinom csókot adtam ajkára, amitől teljesen elkábult. Ledöntöttem az ágyra, miközben egyre vadabbul csókoltam. Az erre előkészített kendővel, kezeit az ágyhoz kötöztem. Csak nézett rám értetlenül… .aztán hamar megérttettem vele, hogy mi fog történni. Nadrágja övét a számmal kinyitottam, majd kigomboltam a sliccét és levetkőztettem. Persze nem teljesen! A boxert még rajta hagytam egy kicsit. Ráültem a combjára… mivel szoknya volt rajtam, így érezhette forró szeméremdombomat.

Egy gyors mozdulattal levettem a felsőmet, majd kicsatoltam a fehér, csipkés, elölkapcsos melltartómat, a melleimet takarva. Majd kibújtam belőle és mielőtt bármit láthatott volna belőlem rádőltem és finom, apró puszikkal halmoztam el a nyakát, a fülcimpáját, az ajkait. Éreztem, hogy férfiassága kezdi nála átvenni az irányítást… most már nem tud parancsolni neki. Kicsi puszikkal a mellkasán haladtam lefelé… mellbimbóinál elidőztem kicsit… nyelvemmel körkörös mozdulatokat tettem rajta, majd szívni kezdtem.

Éreztem, hogy egyre jobban nem bírja elviselni, hogy meg van kötve a keze. Ezért elindultam férfiassága irányába. Nem érintettem meg, csak tudtam, hogy az alsónacin keresztül érződő forró leheletem nagyon izgatja. Nem kínoztam tovább… levettem a maradék ruhadarabot is róla, majd kis csókokat leheltem a combjaira, nagyon közel legérzékenyebb testrészéhez. Egy pici puszit azért ő is kapott. Mivel ez a játék engem is nagyon felajzott, így levettem szoknyámat és pici, piros tangámat is. Ő csak figyelt némán és tűrt. Mi mást tehetett volna?

Immár meztelenül, ráfeküdtem és mutatóujjamat a szájába helyeztem… hatalmas élvezettel játszott az ujjammal, ami nagyon izgató volt. Majd a már nedves ujjammal a saját mellem kezdtem simogatni… a mellbimbómat simogattam, majd erősebben csipkedtem, azt az érzést keltve, mintha ő szívná a szájával. Aztán éppen csak érintve magam, lassan simítottam végig a mellkasom és a hasam, míg el nem értem a helyet, ami már a vágytól égett. Megkönnyítve dolgát, a feje alá helyeztem egy párnát, hogy mindent láthasson.

A csiklómat kezdtem izgatni… először gyengéd, majd erősebb körkörös mozdulatokkal, majd jobb kezem egyik ujját a hüvelyembe helyeztem, amitől mindketten jól éreztük magunkat. Másik kezemmel a csiklómat simogattam… a két kezem egyszerre, ugyanolyan erőteljesen mozgott kint és bent. Alig bírt magával alattam, férfiassága az égnek meredt és nagyon szenvedett… lélegzetvételén szinte hallottam, hogy könyörög oldozzam el. De nem… mikor már majdnem a csúcson jártam, kezeimmel őt kezdtem simogatni… egy ujjal érintettem csak… aztán felemelkedtem róla és ráültem… de csak annyira, hogy éppen csak a pénisze vége legyen bennem.

Ettől máris sikerült az egekben járnom. Szárnyaltam. Leszálltam róla és ráfeküdtem. Mindketten szaporán kapkodtuk a levegőt… ő alig tudott beszélni, de a fülembe súgta: kérlek oldozz el! Olyan hangja volt, hogy megsajnáltam. Eloldoztam. Most ő következett. Én teljesen kimerülve feküdtem hanyatt az ágyon, teljesen tehetetlenül, ő pedig kapott az alkalmon és nem hagyta, hogy pihenjek. Kezeivel megfogta két lábam és finoman széttárta. Lecsúszott az ágyon… combjaimat tartotta, hogy ne tudjam összezárni és egy hatalmasat nyalt a lábam közé.

Ettől teljesen begerjedtem ismét. Ő nem tágított onnan… nyelvével nyalt, csókolt, és belém hatolt. Aztán, mint egy kiskutya sok futás után, ha iszik, úgy nyaldosta mindenem… majd a keze következett. Először egy, majd kettő, végül három ujját éreztem magamban, miközben hevesen csókolt. Isteni érzés volt a saját ízemet érezni! Aztán pedig a nyakamat csókolta, a fülemet harapdálta, miközben ott lent a kezei egy percre sem álltak meg. Hangosan nyögdécseltem… mikor azt látta, hogy már nincs sok hátra a gyönyörig, gyengéden belém hatolt.

Együtt, egy ritmusban mozogtunk, néha lassan, óvatosan, néha pedig gyorsan, és hangosan… míg végül egyszerre, hangos kiáltások között éltük át a gyönyört. Egymás karjaiba omlottunk és csak szaporán kapkodtunk levegő után. De az éjszaka még nem ért véget! Még a levelezgetéseink során kiderült, hogy ő még nem próbálta análisan. Kicsit pihentünk, majd én csókolni kezdtem. Ő átkarolt engem és a hátam simogatta. Kiéhezve csókoltuk, faltuk egymást. Egy óvatlan pillanatban hirtelenül elkaptam ajkaim az övétől és ismét kezelésbe vettem őt.

Most én nyalókáztam. Hogy megmerevedjen, először a nyelvem teljes felületével úgy nyaltam péniszét, mintha egy fagylalt lenne. A tövétől egészen a végéig… majd mikor már elég kemény volt, ameddig csak tudtam a számba vettem. A nyelvem körbe-körbe mozgattam férfiasságán, amitől hangos nyögésekkel hozta tudtomra, hogy jólesik neki. Játszottam vele, mint egy kisbaba, anyukája mellbimbójával. Mintha egy cumisüveg lett volna, úgy akartam kihozni belőle, ami benne van. Közben mutatóujjamat magamba helyeztem, hogy megnedvesítsem, mivel igencsak lucskos voltam még az előző kis játéktól.

Ajkaimmal és nyelvemmel mindeközben őt falatoztam. Másik kezemmel a számon kívül maradt péniszét simogattam. Körmömet húzkodtam finoman rajta, néha pedig finoman megszorítottam. Aztán megnedvesített ujjammal is kezelésbe vettem. Gyengéden, óvatosan a feneke bejáratát izgattam, melynek hatására egyre hangosabban élvezett… amikor pár percnyi izgatás után az ujjam eltűnt benne, abban a pillanatban egy hangos kiáltással a számba élvezett. Finom, édeskés és kesernyés íze meglepett. Szexisen lenyaltam a számat, megcsókolta, hogy érezze mi az ami ilyen jólesik nekem, majd mellé feküdtem. Ő átkarolt és csak annyit súgott a fülembe: Szeretlek.
Hasonló történetek
29460
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pondss ·
GerM és tetszett??:)

Tudod mi az igazán mókás és bosszantó egyben?:)

Hogy a nök többsége átlát a nökön..:)

Speciel én idöként nem tudom eldönteni, hogy nevessek, bosszankodjak, vagy szégyelljem, hogy én is nö vagyok....

Pondss ·
GerM nem is hízekgésre számítottam, hanem véleményre:))



Nem tudhatod miféle nö vagyok én, nem gondolod?:)

Pondss ·
hízelgés, na, csak félreírok állandóan...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: