Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ne álmodj tovább! 2. rész

Miután neki is sikerült az egekben járnia és engem is magával repített, elszenderedtünk. Hajnalban gyönyörű álmom volt. Tengerparton feküdtem a forró homokban, a nap égette a bőrömet, a hűs tengervíz a lábaim nyaldosta. Hirtelen besötétedett, valami eltakarta előlem a napot. Ő volt az. A derekam fölött állt, két kezében párás poharakkal, melyekben jéghideg, isteni koktél volt. Egymás koktélját ittuk a homokban fekve. Fantáziámnak több sem kellett, a szívószállal kezdtem játszani. Ő megfogta a poharam, kivette kezemből és arrébb tette mindkettőt. Hűvös ajkait az enyémre tapasztotta és finoman, érzékien, végtelenül gyengéden megcsókolt, miközben az oldalam simogatta.

Másik kezével kikapcsolta bikinifelsőmet és szépen lassan levette rólam, úgy húzta végig a karjaimon, hogy közben ujjaival szinte simogatott. Nem engem nézett, hanem a saját kezeit, ahogyan megszabadítanak a felesleges ruhadarabtól…. majd a szemembe nézett és finoman végigsimította arcomat és újra megcsókolt, immár forró ajkakkal. Ez a csók már forróbb, szenvedélyesebb volt. Karjaimmal átöleltem és magamra fordítottam. Úgy csókolt, mintha fel akarna falni. Érezte, nem akarom, hogy abbahagyja…ezért kezeivel a mellem kezdte izgatni. Először az egész dombot simogatta körbe-körbe, majd a bimbóm következett. Mivel nem bírtam, hogy ne sóhajtozzak, így a csókot befejezte, rám mosolygott és folytatta. Imádja hallani a hangomat, miközben élvezem, amit velem tesz.

Csókját előbb a nyakamon, majd egyre lejjebb éreztem. Másik mellemet a nyelvével kényeztette… először csak a bimbóudvart nyaldosta, majd a csúcsát is. Ettől egyre hangosabb lettem… és a hangomtól ő is felizgult. Éreztem, ahogy fürdőnadrágjában életre kel férfiassága, ezért kicsit megemeltem a csípőmet. Hogy ezt többet ne tehessem, lejjebb csúszott és már a hasamat csókolta, majd a köldökömbe nyalt bele. Miközben az alhasamon időzött, lassan lehúzta rólam a bugyit. Egy darabig nem történt semmi. Azt hiszem gyönyörködött bennem… majd gyengéden megfogta lábaimat, arra késztetett, hogy húzzam fel őket, ő pedig széttárta azokat. Ujjaival a combjaim belső felét simogatta, éppen csak érintve szeméremdombomat, amitől összerezzentem.

Erre ő egy hatalmasat csókolt a lábaim közé, amitől hangos nyögdécselések között a csípőmet megemeltem, jelezve neki, hogy: mééég! Megértette a kívánságom és teljesítette azt. Nyelve hegyével a kezei segítségével szétnyitott ajkak között ingerelt. Először csak lassan apró nyalásokkal közelített engem a gyönyör felé, majd egyre erőteljesebb lefetyelésbe kezdett és nyelvével belém hatolt, ott folytatta. Körbe, egyetlen millimétert sem kihagyva nyalta hüvelyem nyílását. Ekkor már annyira felizgultam, hogy szinte kérleltem, hogy tegyen magáévá. Nem engedelmeskedett. Mutatóujját a számhoz tette, kérte, hogy nedvesítsem meg neki. Én már teljes mámorban ujját a péniszének képzeltem és körbenyaltam.

A már nedves ujját a vaginámba helyezte, miközben ajkával a csiklómat csókolta. Kezét úgy mozgatta bennem, mintha ő maga lenne… mivel egyre hangosabban élveztem és tudattam vele, hogy nemsokára itt a vég, mintha valaki megzavart volna minket, úgy hagyott abba mindenféle kényeztetést. Mellém feküdt a homokba és csak nézett engem, míg én szemeimmel és sűrű levegővételeimmel kérleltem, hogy folytassa. Néhány percig csak feküdtünk egymás mellett, majd megcsókolt. Átöleltem és a hátát simogattam, amit tudtam, nagyon szeret. Átfordultunk és most én voltam fölül. Lábaim között éreztem kemény, merev hímvesszőjét, amitől ismét beindultunk mindketten.

Végigcsókoltam mellkasát, egy leheletnyi puszit adtam az égnek meredő péniszére. Ekkor megfogta a fejem, felhúzott a szájához és forrón megcsókolt. Csak azt vettem észre, hogy megint én vagyok a középpontban. Kezeit a fenekem alá csúsztatta, kissé megemelte altestemet és gyengéden milliméterről -milliméterre haladva lassan belém hatolt. Én a fenekét fogva mutattam a ritmust, néha erősebben belémarkolva…. nemsokára szinte egyszerre - ő csendben, én egy hatalmas sikítással - értük el a csúcspontot. Ő gyengéden rám feküdt és átölelkezve szótlanul próbáltunk lehiggadni. Kértem, hogy csípjen meg nem csak álmodom-e. Megcsípett. Nem álmodtam. Ne kérdezzétek mikor ébredtem fel, mert nem tudom…..mindenesetre szeretnék ilyen álmokat átélni minden éjszaka.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sellő ·
Igen,ez tényleg visszafogottabb. Igyekszem. :)
Csak néha ilyen is kell. :)

Sellő ·
Nem tudom hol lehet, de én nem vagyok ettől az új formától annyira elragadtatva. Tegnap pl. sehogy sem tudtam belépni. Csináltam egy új felhasználót, onnan elküldtem egy 3. történetet. Ma meg már ezzel is be tudtam lépni. Úgyhogy most érdekes lesz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: