Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Napnyugta

A lovag egy dombtetőn állva figyelte a csata utáni mozdulatokat. Sisakját levette, hogy a lenyugvó nap felől fújó szél felszáríthassa harc közben patakokban folyt verítékét.
Nem volt kedvére a csatározás. Ellenezte az erőszakot. Szeretett városának védelmében csatolta újra övére az évekkel ezelőtt letett kardját, mely most ismét tokjában pihen a támadó ellenség vérével színezve. Most csend volt. Fájdalmas szótlanság. Még fülében cseng a nemesacél fegyverek csattogása, a katonákból előtörő barbár érzelmek üvöltése és az utolsó sikolyok hangjai.
Soha nem fog feledni, csak tompítani segít a most érzett fájdalmat a városában születő kisgyermek első sírása; mely minden alkalommal azt súgja fülébe: ’Helyesen cselekedtél, mert bár halált osztottál azon a napon, de e halál léptei mögött új életek virradnak’.

Csak nézte az eget, ami most már vörösebb volt, mint a lemészárolt testekből lassan feltörő életnedv.
Hamarosan beköszönt az est, mely után sokaknak már nem jön el az ébredés. Mindenki a távozottakat siratja, az itt maradóknak pedig sokszor nagyobb megpróbáltatásokat kell kiállniuk, mint számot adni az Égi Törvényszék előtt. Magunk előtt kell elszámolnunk tetteinkkel.

A lovag eltűnődve figyelte a csatateret, miközben arcvonásait egyre súlyosabb árnyékok szegélyezték. Ezeket az árnyakat azonban a horizonton gyülekező viharfelhők festették zord ábrázatára.
- Erről legalább nem nekem kell majd számot adnom. - gondolta, mikor megpillantotta a gyülekező fellegeket.
Jól tudta, hogy most az egekben játszódik le egy ugyanolyan háború, mint amely csak órákkal ezelőtt ért véget a lábai előtt. A felhők összecsapásakor hallotta a vad üvöltéseket, a kétségbeesett sikolyokat; és - mint a mai nap során már egyszer - most is az élet nedve kezdett csordogálni a sebesültekből...
Hasonló történetek
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
oldherold ·
elolvastam. írtál valamit, oké. de mi céllal? mit akartál továbbadni? mit kéne nekem most leszűrnöm? jó, tudom, vannak olyan művek, amiknek nincs céljuk, csak az, hogy megírva legyenek, de azok olyanok is. ez nem. fogalmazókészséged rendben, nincs vele gond. de ez még nem elég. unalmasnak tartom ezt az írást. nem pontoztam.
bond ·
BondNekem rettentő sok információ jön le a történetet
olvasva.
Vizuális ember vagyok de a virtualitáson keresztül is
szinte előttem van az egész kép!


Üdv

Charoon ·
Nagyon jó!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: