Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplók

A Lány naplója: Az egész valami apró kis vitából indult ki. Persze, rám jellemző ügyességgel megint én rontottam el. Szinte hihetetlen, hogy egyetlen apró mondat... Mit mondat, kérdés!? Megkérdeztem, hogy lenne - e hajlandó engem bárhogy megnevettetni? Sírna - e, hogy nevessek? Azt hiszem, félreérthette a kérdés lényegét, mert eléggé dühös lett. Szóval, ott sétálgattunk, amikor megkérdeztem. Kicsit gondolkozhattam volna, de szoktam én egyáltalán gondolkozni? Tudom, hogy milyen hirtelenkedő természetű, könnyen dühbe jön. De én szeretem. Pedig nem szép és nem is különösebben okos, ráadásul néha nagyon undok, de én szeretem. Ne kérdezd, hogy miért... Sok dolog van, amit nem tudok, és viszonylag kevés, amit igen. Például azt, hogy buta vagyok, sőt, kicsit lökött is. Ezért aztán naplót írok, mezítláb táncolok a téren, énekelek a virágaimnak, meg a fából faragott papírnyomóimnak, esőben fel - alá rohangálok az utcán, teliholdkor pedig éjszakai sétára indulok a városba, a temetőbe, vagy amihez éppen kedvem támad. Hát, ez vagyok én: napló, virág, eső, mezítláb, holdfény. Meg egy nagy adag butaság és szerelem.

A Fiú naplója: Tudom, hogy nem kellett volna úgy felhúznom magam, de minek néz engem, most mégis?! Bohócnak? Nem vagyok az, ezt megmondhatom. Tudom, hogy nyers voltam meg durva, de ismer. Önfejű vagyok, kemény srác, zárkózott. Fogalmam sincs, minek írok naplót. Azt hiszem, ez is az ő ötlete volt. Nem túl okos gondolat, szerintem. Abba is kéne hagynom, csakhát... Csakhát olyan macerás az egész. Ha már elkezdtem, minek hagyjam abba? Akkor legalább leírom, hogyan is történt. Szóval, sétálgattunk, én épp fogcsikorgatós állapotomban voltam, ő meg... hát... ő olyan volt, mint szokott. Ide- oda nézelődött, én meg meneteltem mellette. Aztán megállt, engem is megállított és mélyen a szemembe nézett. Ez nagyon romantikusan hangzik, de megsúgom: állandóan a szemembe néz, ráadásul nem csak az enyémbe, hanem mindenkiébe. És feltett egy (vagy két?) kérdést. Valami hülyeséget. Amiből én azt vettem ki, hogy teljesen őrültnek néz. egy kicsit elveszekedtem vele, aztán ott hagytam. Azt hiszem, beszélnem kéne vele valamikor. Majd később. Ha nyugodtabb leszek. Ha lehiggadtam. Ráérek még. Majd holnap...

A Lány naplója: Elhatározásra jutottam (aranybetűs nap a történelemben). Holnap reggel elmegyek hozzá és megbeszélem vele ezt az egészet. Ma nem, este van és ma nincs kedvem kimozdulni itthonról. Addig is felhívom egyik barátnémat. Nekem ilyen is van. Ja és hogy tudd: nekem az egész világ a barátom. Hogy miért? Mert a barát olyan, akinek mindent elmondhatsz. És én ezt teszem mindenkivel. Például, egyszer leültem a téren üldögélő bácsika mellé. És meséltem neki az apámról. Aki ivott, aztán drogozott, és verte az anyámat, meg ordibált. Ezért nem iszom, nem drogozom és tartózkodom azoktól, akik ezt teszik. Nem félek tőlük meg ilyesmi, de inkább elkerülöm őket. Egyszer volt egy fiú, akit ismertem, és aki drogozott. Járni akart velem - visszautasítottam. Megértett. Hihetetlen, nem? Na, mindegy. Szóval, így vagyok én az emberekkel. A barátnémat is így ismertem meg. Állt a hídon és bámult lefelé. Odasétáltam hozzá és meséltem neki az anyámról. Azóta levelezünk és telefonálunk, hetente egyszer. Most is fel fogom hívni. (Tudom, hogy mondtam már.) Holnap reggel pedig elmegyek Hozzá...

A Fiú naplója: Nekem azt mondták, hogy hozzám indult. Velem akart beszélni. Gyakorlatilag a küszöböm előtt halt meg. Épp az úttesten kelt át, mikor meghalt. Én ezt nem hiszem el! De igen. Elhiszem. Csak nem akarom elfogadni. Biztos, hogy nem fogják megérteni, ha nem megyek el a temetésre. Ott lesz ország - világ, tücsök - bogár, minden. Csak én nem. Talán mégis el kéne mennem... De nem. Nem akarok úgy rágondolni, mint egy hullára. Ez ellenkezne vele. Bár igaz, ő úgyis csupa - csupa ellentét volt. talán majd néha - néha kimászkálok a temetőbe. Hurcolászok neki útszélről szakított gazt és hosszan, mélabúsan bámulok majd egy követ, amire felfirkálták a nevét meg egyebeket. Aztán a virágot a földre hajítom, megtipron, végigrugdalom az egész temetőn. Lehet, hogy még a sírkőbe is belerugok. Már csak azt nem tudom, hogy mit kezdek majd nélküle. Nem maradt senkim se. Azt hiszem, visszatérek régről ismert barátaimhoz. A kábítószerekhez...
Hasonló történetek
4120
Jelenleg 13 éves vagyok.
3707
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Furcsán könnyeden írtad meg, és nekem ez nagyon bejött! Drámát súlytalanul írni, hmmm.

Holdleány: Ari vagy... kon krétan:), persze lehet hogy nem, de én úgy érzem. Tévedek?

Tűzmadár ·
Üdvözöllek benneteket!

Ezekkel a lány-fiú, nő-férfi naplókkal, szerepekkel az a bajom, hogy mivel egy ember írta őket, a gondolatok ábrázolásában egyoldalúak. Márpedig a nő, és a férfi gondolatvilága jelentősen eltér.
Valamikor olvastam egy könyvet, -azt hiszem, „Miért hazudik a férfi? Miért sír a nő?” volt a címe,- amelyben remekül ábrázolták az eltérő gondolkodást.
A cselekmény: a szokatlanul rosszkedvű férfi ül, s nézi a Televíziót, majd este röviden szeretkezik a nővel.
A nőt zavarja a férfi rosszkedve, s féloldalnyi mennyiségben végig zongorázza a szerinte lehetséges okokat. Kezdve azzal, hogy ez valószínűleg azt jelenti, köztük vége mindennek, eljut odáig, hogy párja biztos azzal a magát kellető lotyóval csalta meg… Meglepődik, amikor este a férfi mégis szeretkezik vele, de annak tömörsége miatt azzal a tudattal sírja álomba magát, hogy biztos közeledik a vég. Másnap majd leülnek, és tisztázni akarja ezt a helyzetet.
A férfi, pedig csak arra gondolt: „Veszítettek az angolok. De legalább dugtam egy jót…”
Nem elég, ha a párunkat megkérdezzük, hogy az adott szituációban ő mit gondolna, mert szubjektív.
Figyelembe kell venni, a férfiak tömörebb rövidebb kifejezés módját. /Ez alól az irodalomkedvelők kivételek lehetnek./
Valamint nem lehet kihagyni az ego-t sem. A fiatal férfiak, fiúk esetében ez jóval, erőteljesebb, szembetűnőbb. Kevésbé gondolnak a lányok érzelmeire, mint később, tapasztaltabb korban.

Visszatérve a műre, férfiként, szubjektív véleményem szerint, ha szeretek valakit, aki csillaggá válik, eszembe nem jut vele kapcsolatban a „hulla” szó, ha pedig nem szeretem, szomorúan, de mindenféle belső monológ nélkül túl teszem magam a halálán…

Elnézést, a kritikámért, köszönöm a lehetőséget.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: