Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naiv tini

Gina egy aranyos kedves tizenhat éves lány. Aki egy fekete keretes szemüveget hordót, barna szeme volt és barna haja. Szép feszes mellei voltak. De látszott rajtunk, hogy nagyobbak lesznek. Az anyja elutazott hétvégére. Ezért egyedül volt otthon. De unatkozót ezért átment a kedves Ms. Millerhez. Ő egy harmincas éveiben járó naga volt. Gyönyörű szép teste volt. A kígyó része meg tíz méter hosszú volt zöldes barna színű. Meleg nyári nap volt ezért csak egy piros bikinit és egy papucsot vett fel. Oda ért a házhoz, és becsengetett. Kinyílt az ajtó, és ott állt az ajtóban ez a gyönyörű nő hatalmas fedetlen kebleivel és szép mosolyával. Gina először meg sem tudott szólalni. Mindig is a nőkhöz vonzódott, de sosem volt barátnője.
 
- J- Jó nap- Jó napot Ms. Miller.
- Jó napot. Gina. – Közben mosolygót a lány zavarán.
- Elnézést a zavarásért, csak az anyukám nincs itthon. Mert elutazott, és unatkoztam egyedül otthon.
- Semmi baj, nem zavarsz. Sőt örülök a társaságodnak. Gyere be. Foglalj helyet a kanapén.
- Köszönöm. – Közben levette a papucsait az ajtóban
- Kérsz esetleg valamit inni? Mondjuk egy narancslevet?
- Igen kérlek. – Leült a kanapéra
 
Közben hallotta a konyhában a zörgést.
 
- Amúgy ha kérhetlek. Hív csak Sarah-nak a Ms. Miller olyan hivatalos.
- Oké Sarah.
 
Közben Sarah visszajött a konyhából egy tálcával és két pohárral. Oda nyújtotta az egyik poharat a lánynak a másikat magához vette. Koccintottak egyet és bele ittak az innivalókba. Gina észrevette, hogy ez nem szimpla gyümölcslé, hanem alkohol is van benne.
 
- Ez vodka-narancs? – Kérdezte Gina.
- Igen az. Talán nem ízlik?
- De nagyon is.
- Akkor fenékig. – És mind a ketten megitták az italt.
 
Visszament a konyhába és kihozott egy üveg vodkát és üveg narancs.
 
- Ezt ma mind megisszuk. Egy kis csaj buli.
- Jól hangzik.
- Vedd le ezt a szemüveget. Így is csinos, vagy de nélküle igazi top modell vagy.
- Én, dehogy. – Mentegetőzőt a lány zavarában.
- Pedig igen. Közelebb hajolt a lányhoz és levette annak a szemüvegét és egy kis puszit adott az arcára. – Így már azért jobb nem igaz.
- De igen.
- Jöhet a következő?
- Persze.
 
Ez így ment egy ideig közben beszélgetek. A harmadik kör után Gina elégé felszabadult. Ezt Sarah is felismerte.
 
- Gina, csókoltál meg már valakit?
- Még nem.
- Szeretnéd megtanulni?
- Igen.
 
A nő közelebb hajolt a lányhoz, először egy gyöngéd puszit adott annak az ajkaira. Aztán erősebben csókolta, a lány szétnyitotta az ajkait és hagyta, hogy Sarah nyelve behatoljon a szájába. Masszírozta a Gina száját és nyelvét a sajátjával. Aztán szétváltak.
 
- Miért érzés volt?
- Ez nagyon jó volt. Köszönöm Sarah. – Aztán ittak megint.
 
Újra elkezdtek csókolózni, a lány egyre ügyesebb lett. Nem vette észre, hogy a nő farka halad felfelé a hátán a bikini felsőig és elkezdte azt kicsomózni. A ruhadarab leesett Gináról, így szabad utat engedet Sarah kezeinek. Felmérte a lány melleit, átlagos, de azért laktató. De azért úgy tett, mint ha csak örömet akart okozni neki. Könnyű dolga lesz ezzel a lánnyal, fiatal és naiv. Ezután lefektette a Ginát a kanapéra és miközben lefelé haladt a testén végig csókolgatta azt. Finom íze van, tökéletes zsákmány. Ezután lehúzta a lányról a bikini alsót. Még segített is benne, ezután a lány fiatal kis pináját vette kezelésbe. De épphogy hozzá ért egyből el is élvezett. Közben egy kicsit felsikkantott.
 
- Ez nagyon jó volt. Még sosem éreztem ilyet.
- Akarsz még többet?
- Igen Sarah. Többet akarok.
- Fordulj meg. 
- Rendben
 
Sarah hátra húzódott Gina lábaihoz, és elkezdte nyalogatni. Aztán bekapta a szájába a lány talpait és elkezdte lenyelni őket. A fiatal lány először megszeppent, amikor észrevette mi történik. De aztán elkezdte élvezni. Sóhajok és hangos nyögések törtek elő belőle.  Sarah meglepődőt.
 
- Nem félsz, hogy meg eszlek?
- Nem. 
- Mi az oka?
- Titokban mindig vágytam rá.
- Tényleg?
- Igen. Egyszer éjszaka láttam az ablakomban, hogy te lámpa fényénél megettél egy lányt. És nagyon beindultam az nap este. Csak úgy tudtam elaludni, hogy maszturbáltam miközben azt képzeltem, hogy engem eszel meg.
- Nocsak. Örülök, hogy boldog vagy Gina. Hamarosan megtudott, hogy az a lány, hova került.
 
És folytatta a lány megevését. Már a lány derekánál járt. Közben az folyamatosan sikongatott. Már látszott a lányon hogy kimerült. Meg fogta a lány két karját hozzá szorította az annak testéhez és lenyelte azokat is. A lány egyszer csak azt vette észre, hogy felemelkedik a kanapéról. Tudta, hogy közel már a vége, lenézett és azt vette észre, hogy teste nagy részét már lenyelték. De nem bánt meg semmit.
 
- Ha nem gond készítenék rólad egy fotót. – Szólalt meg Sarah.
- Fotót?
- Igen. Mindegyik ebédemről szoktam készíteni fotót aztán feltöltöm a naga Facebook csoportba.
- Értem. Csináld csak nyugodtan. 
- Köszi. Az lesz a címe „a kis szűzpecsenye”. Mit szólsz hozzá?
- Tetszik.
 
Már a nő ajkai, Gina állánál volt.
 
- Valami utolsó szó?
- Boldog vagyok, hogy átjöttem hozzád. És remélem elég finom voltam.
- Én is örülök neked. Igen nagyon finom voltál. De ideje menned a gyomrom már vár.
 
Egy pillanattal később a fiatal áldozatd feje el is tűnt. Egy hosszú útra indult ahonnan nincs visszatérés.
 
Vége.
 
Hasonló történetek
7289
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
5836
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
laci78 ·
ver 3 :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: