Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nagyfiú lettem

Akkoriban anyukámmal laktam egy kelet-magyarországi kisvárosban egy garzonlakásban. Anyukám egyedül nevelt születésem óta. 19 éves volt amikor megszülettem. Nos a 15. születésnapom előtti délután anyukám szólt hogy az estét egyedül kell töltenem, mert elmegy otthonról és majd csak késő este fog haza jönni. Nem sűrűn fordult elő ilyen, de ritkán megtörtént. Gondoltam biztos pasi van a dologban. Anya nagyon csinos volt, ha akarta  minden pasi megbámulta. Mondta fürödjek meg majd feküdjek le időben. Este 7 óra volt amikor elment. Megfürödtem, majd gondoltam kihasználom az egyedül létet és hokizok egy jót. Ritkán tudtam igazán nyugodtan ezt megtenni, mivel egy szobánk volt, és igazán a wc-n tudtam néha megtenni. Amikor elment nemsoká megfürödtem. A köntösömben megágyaztam, majd a tv-t nézve elkezdtem magam simogatni. Már jócskán ágaskodott a szerszám amikor kopogtattak. Meglepődtem nagyon. A köntöst hirtelen magamra kaptam, majd az ajtóhoz mentem és megkérdeztem ki az. Nóri volt anya legjobb barátnője. Nóri ugyan azon a napon szülte a fiát Tamást mint anya engem, és ott a kórházban lettek barátnők. Nóri 18 évesen szintén lányanyaként szült. Régebben elég sokat voltunk együtt így Tamás volt nekem is a legjobb barátom. Kinyitottam az ajtót. Anyát kereste. Mondtam nincs itthon, és szerintem későn fog haza jönni. Mivel akkor még nem volt mobiltelefon, sőt telefonunk sem volt, mondta bejönne és szeretne egy pár soros üzenetet hagyni anyának. Beengedtem. A farkam érzésem szerint még eléggé állt. Nem tudom látszott e a köntösön keresztül. Nem mertem odanézni nehogy felhívjam a figyelmet rá, de szerintem látszódhatott. Bejött és mondtam keresek papírt és ceruzát. Közbe kérdezte mit csináltam, nem félek e így este egyedül. Mondtam most fürödtem meg és tévézni akartam egy kicsit, és nem félek, mert előfordult régebben is, hogy néha egyedül maradtam este. Kérdeztem, Tamást is egyedül hagyta? Miért nem jött vele. Mondta dolga volt és anyával akar még beszélni ezért hagyta egyedül, de mindjárt megy haza hozzá. A gimi felől kezdett érdeklődni, hogy megy a tanulás. Majd kérdezte hogy a csajok érdekelnek e már. Mondtam igen, de mivel elég félénk vagyok nem igazán merek közelíteni hozzájuk. Közben a kezét a térdem fölé a combomra tette. Villámütésként ért amint a combomhoz ért. Valamiféle bizsergés indult el bennem. Nagyon elpirulhattam. Majd a kezét lassan kezdte feljebb húzni, és húzta vele a köntösöm is. Akkor még nem is voltál lánnyal? - kérdezte. Nem szerelmeskedtél még? Elpirulva mondtam, hogy áááá nem. És szeretnél? - kérdezte. Zavartan mondtam, hogy háááát.... szeretnék. Közbe a keze felcsúszott a combom tövéhez. Nyugodj meg mondta. Segítek ha akarod. Nagyon meglepődtem és nehezen de kimondtam, hogy akarom.
Nóri is nagyon csinos volt. Formás csípője, feneke és gyönyörű, nem túl nagy mellei voltak. Már amit addig látni lehetett a ruháján keresztül. Ilyesmi csajokról fantáziáltam amikor néha könnyítettem magamon. Felállt, megfogta a kezem és az ágyamhoz vezetett. Az ágyamnál még állva a kezeimet a melleihez tette. Megmarkoltam neki még ruhán keresztül. A szívem kalapálni kezdett, a farkam ismét kezdett megkeményedni. Ekkor fogta a blúzát és lassan levette. Megfordult és kérte kapcsoljam ki a melltartóját. Kicsit ügyetlenkedtem vele de azért sikerült kikapcsolnom. Újra megfordult és magához ölelt úgy hogy az arcom a mellei közé tette. Nagyon izgató volt, gyengéden elkezdtem puszilgatni a melleit. Közben a kezével felfedező tapogatást kezdett a farkam környékén. Simogatta a farkam felett a szőrös részt majd a zacsit kezdte simogatni. A farkam ekkor már kőkeményen állt. Fogta a köntösöm övét és kioldotta, és látható lett a nem túl nagy, kb. 15 cm-es farkam. Megmarkolta majd lassan húzogatni kezdte, közben én a melleit puszilgattam. Lassan az ágyamra ültünk. Levette a cipőjét, a harisnyáját, majd a szoknyáját. Ott ült mellettem egy szál bugyiban. Fogta a kezem és lassan becsúsztatta a bugyijába. Életemben először ott volt a kezem ahol ezerszer elképzeltem. Tapogatni kezdtem de csak a szőrt éreztem mindenhol. Ezután fogtam és lassan lehúztam a bugyiját, majd kibújtam a köntösömből. Elémtárult az a látvány amit milliószor elképzeltem. Simogatni kezdtem. Kicsit széttette a lábát, és akkor megpillantottam a szőr közt álmaim rését. A szívem még hevesebben kezdett verni. A szám kiszáradt. Elkezdtem simogatni a résnél neki. Lassan de egyre jobban lett látható a bejárat amit eddig csak elképzelni tudtam, illetve fényképen láttam. A középső ujjammal simogattam illetve kicsit be is nyúltam neki. Éreztem, és látható is lett ahogy elkezdett nedvesedni. Odahajoltam és a hasát kezdtem puszilgatni a szőrös rész fölött. Ő közben óvatosan a farkam simogatta. Ekkor felállt a táskájához ment és elővett egy fényes kis csomagot. Nem láttam addig még óvszert. A márkájára már nem emlékszem, de biztos nem Durex volt. Kibontotta majd megkérdezte tudom hogy kell feltenni. Mondtam nem. Erre fogta és lassan rágörgette a farkamra. Már ettől majdnem elélveztem. Ezután hanyatt fektetett és fölém telepedett, majd odaigazította a farkam a puncijához és lassan rácsúsztatta magát. Várt egy kicsit majd lassan elkezdett mozogni rajta. Kimondhatatlan jó érzés volt. Rövid ideig így mozgott rajtam, majd leszállt és hanyatt feküdt. Mondta most én menjek fölé. Szétnyitotta a lábait, én elhelyezkedtem közte, majd a farkammal közelítettem a puncijához. Óvatosan megfogta és odaigazította a bejárathoz. Lassan tövig nyomtam bele. Vártam egy kicsit, és lassan elkezdtem mozgatni a csípőm és akaratlanul is csináltam a belénk kódolt párzó mozgást. Ki nem mondható hogy milyen jó érzés volt. Amit eddig csináltam a farkammal meg sem közelítette azt az érzést amit ekkor éreztem. Talán 3-4 perc telt el hogy mozgattam benne amikor az ágyékomban éreztem a már jól ismert érzést. Elkezdtem hangosan sóhajtozni, majd hatalmas lihegés közepette hatalmasat élveztem. Ekkora élvezést még előtte soha nem éreztem. Melléfeküdtem és percekig én is hanyatt feküdtem szótlanul. Majd Ő  szólalt meg először. "Boldog születésnapot nagyfiú" mondta majd szájon csókolt. Kiment a fürdőszobába, rendbe szedte magát, majd felöltözött. Már éppen menni akart amikor mondtam nem írta meg az üzenetet anyának. Azt mondta már nem fontos. Ne is említsem anyának hogy itt járt. És így is tettem. Ekkor még csak sejtettem, hogy miért hagytak egyedül bennünket azon az este Tamással. Ugyan sose beszéltünk róla de amikor találkoztam Tamással látszott a szeme sarkában az a huncut kis vigyor ami sejtette velem, hogy szerintem ő ugyanúgy járt anyával mint én Nórival. Jó kis összeesküvés által lettünk nagyfiúk. Mindig szívesen emlékszek vissza arra az estére.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Freakyspider ·
Szerintem üdítően hihető.

Salambard ·
Jézus Atya Ú... Jó! Jó kis történet, középszerű, de jó!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: