Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Na, ha ez megtörténne...

Koncertre indultam. Kivételesen egyedül, pedig jobban szeretek ismerősökkel menni, mert úgy azért jobban biztonságban érzem magam (falka-érzet). A vonattal simán eldöcögtem a magam 200 kilométerét, kissé elbágyadtam, de azért jó volt a tájat figyelni. Végre odaértem a koncert helyszínére, már figyelemre méltó sor állt a kasszánál. Én is beálltam a sorba és birkatürelemmel végigvártam a sort, közben elkezdtem gátlásosan a szeme sarkából figyelni a csajokat. Voltak szép számmal az "úgysem-jövök-be-neki" kategóriából, akikre az ember mindig csak vágyakozva néz és tudja, hogy semmi esélye náluk. Mit tesz Isten épp két ilyen csajszi állt mögöttem a sorban. Én kissé alamuszi módon, mintha csak véletlen történne, elkezdtem matatni a táskámon és közben hozzájuk dörgölőztem, épp csak annyira, hogy éreztem testük igencsak kívánatos körvonalát. Olyan jó volt a bőrömön érezni az érintésüket, de bennem volt a félelem, hogy a következő pillanatban a pasijuk, aki valószínűleg egy 130 kilós kopasz kigyúrt állat, szétrúgja a fejem a bakancsával. Hál’ Istennek nem így történt.

Bementünk a csarnokba, én leültem az egyik belső sarokba, ők pedig tőlem kb. 3 méterre foglaltak helyet a földre dobott hátizsákjaikon. A külsejükből megpróbáltam rájönni, vajon milyen zenét hallgatnak. Az tiszta sor volt, hogy a barnán az Akela póló inkább a heavy metal felé orientál, a másikon a feketehajún a Mansonos póló viszont kiábrándító volt. Divatarcnak könyveltem el. De a teste az igencsak kívánatos volt az én 18 éves fantáziámnak. Elmentek, a söntéshez és 3 pohár nagylimbóval jöttek vissza (nagylimbó értsd: 3 deci bor+2 decikóla). Azon gondolkoztam, kié lehet a harmadik, amikor odajöttek vele hozzám a kezembe nyomták, és elkezdtek sztereóban beszélni hozzám, hogy nem bánom-e ha csatlakoznak hozzám, mert félnek egyedül, és hogy én nagyon szimpatikus vagyok nekik bla bla bla. Azt hittem hallucinálok vagy elaludtam. A limbót szépen megköszöntem majd kikötöttem, hogy a következő kört én állom a hölgyeknek. Szíves örömest beleegyeztek. Szerencsére volt nálam elég pénz, ezért nem okozott ez nagyobb problémát a pénztárcámnak, bár azt már sejtettem, hogy pólóra nem fog maradni a keservesen összegyűjtögetett forintokból.

A feketehajút Anitának hívták, a barnát Alexandrának, de jobban szerette, ha Lexinek szólítják. Eléggé zavarban éreztem magam velük az első elfogyasztott liter borig, utána kissé fesztelenebbül éreztem magam. Hihetetlen volt az egész, azon sem csodálkoztam volna, ha hirtelen felébredek a vonaton és elkezdem elősorolni az aprószenteket, mert nem szálltam le időben. De nem ez történt. Ehelyett végigtomboltam a 3 zenekart, miközben két csini csajszi dörgölőzött hozzám egyre pajzánabbul, ha ez nem is merített ki teljesen, de ami utána jött az betette a kiskaput. Mint kiderült ők helybeliek voltak és mivel Anita szülei rokonoknál voltak az ország másik felében, ezért meghívtak, hogy aludjak ott, ne fagyoskodjak az állomáson reggel 6ig, mert ugye azt éjszakára bezárják. Ezzel egy álmom váltották valóra. Bandukoltunk Anitáékhoz, és mikor kezdett a fejem tisztulni,(azért lehet, hogy nem kellett volna 3 liter vörösbort benyakalnom) éreztem, amint két élő, lélegző lány karol belém. Na most ebből mi lesz vajon? Gondolkodtam, de ami eszembe jutott arra nem is mertem gondolni.

Mikor végre a házban voltunk megkínáltak még piával, lehúztam 2 unicumot, ettől még jobban kitisztult a fejem, és arra lette figyelmes, hogy a lányok elkezdik egymást és engem is vetkőztetni. Behunytam a szemem. Erre megbökdöstek, hogy ne aludjak, mert még szükségük van rám. Azonnal kinyitottam a szemem. Anita Lexit kényeztette mellettem a díványon. Én bátortalanul elkezdtem simogatni a fedetlen felsőtestét, és az oly kívánatos és ingerlő halmocskáit. Ahogy láttam jól esett neki, de többre vágyott. Finoman szájon csókoltam, és elkezdtem némileg felbátorodva masszírozni a melleit. Anita bátrabb volt, ő egyből a lényegre tért, és Lexi punciját vette kezelésbe (volt egy olyan érzésem, hogy nem most először). Még az elfogyasztott szesz mennyiségének ellenére is feltámadt bennem a férfiúi vágy, és az ezzel jár vértolulás ott deréktájon. Lexi kutató kezei ezt diagnosztizálták is, és eltolt magától, majd lassan rámbukott a szájával. Elővette hatalmasnak éppen nem nevezhető férfiasságom (bocsesz de ló nem volt a családfában), és földöntúli gyönyörben részesített. Ezt követően Anita kérte a jussát, elővett egy gumit, szájjal felrakta rám, majd, mint egy díjnyertes zsoké vad vágtába kezdett. Majd megőrültem olyan jó volt. Ezt eljátszottuk Lexivel is, majd még következett pár csoportos foglalkozás, kipróbáltuk milyen lehet pár figura, és miután a teljesítőképességem maximumán túljutottam, és 6odszorra is lőttem utána elmentünk fürödni. Én a nappaliban a nevezetes díványon kaptam éjjeli szállást, a lányok fent egy ágyban pihenték ki a nap fáradalmait. Másnap barátságosan köszöntöttük egymást, én, miután ittam egy csésze kakaót, útnak indultam a vasútállomáshoz, és megpróbáltam közben rekonstruálni a történteket.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Bár ennyi pia után már keveseknek megy a zsákolás.
gmesit ·
nah igen, pláne hatszor :) de attól még tényleg jó, bár a végébe lett sürítve a történet erotikus elkönyvelését adó rész.

Mónika12 ·
remélem tod ki vagyok!!!! mert ha nem!!!!!
szétbökdöslek!!!!!
csak hogy tudd olvaslak!!!!!
Sírrabló ·
Arany bogaram, tudom ki vagy, és kérlek kíméld szegény bordáim, inkább maszírozd meg a talpam :innocent:
Mónika12 ·
helyes!!!! az aranybogaram tetszett naon!!!!!!!
lábmaszírozás??????
álmodj királylány!!!!!!!!!!!!!!!
Sírrabló ·
Ha már ennyire királylányozol, legalább a hajam fond be :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: