Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

N.Y. Story

Már késő este volt. Peter holtfáradtan lépett be lakása ajtaján, nehéz napja volt. Éppen feküdni készült, de valamin megakadt a szeme. A szemben lévő hatalmas lakótömb ezernyi ablaka közül egy fényesen csillant meg a férfi szemében. Egyre inkább kezdte felkelteni az érdeklődését az, amit látott. Figyelni kezdte amint egy fiatal pár lépbe be abba a szobába, amelyet az ablak látni engedett. Izgatott volt, és érezte, hogy érdekes pillanatok szemtanúja lehet. De szeme egyre elnehezült, és szinte csukódott le, azonban Peter nem engedett az álomnak és tovább nézte, ahogyan a két ifjú mély, érzelemmel teli csókolózásba kezd, simogatják egymást, és azt, ahogyan szép fokozatosan kerülnek le a ruhadarabok.

És a pár ott állt a maguk meztelen valójában, Peter pedig egyszerre undorodott magától, és élvezte, amit lát. A szerelmi játék folytatódott, a lány alázatosan térdre ereszkedett, és vad, mély mozdulatokkal kezdte verni a férfi farkát, aztán hirtelen a szájába vette, és egy szemvillanás alatt eltüntette a méretes falloszt. Majd elengedte, és ismét befogadta. Nagyon ügyesen csinálta- gondolta Peter, és arra gondolt, hogy milyen jó is lenne a srác helyében lenni. Aztán visszatért a lényegre, és tovább kémlelte, ahogyan a lány nagyobb, és nagyobb örömöket okoz kedvesének. Ő csak szopott, csak szopott, mígnem a fiú ordítva hatalmas sperma adagot lövellet a lány arcára. Ezt Peter nem hallhatta, csak látta, ahogyan a fiú nagyra nyitotta a száját, minden izma megfeszült, és a lány kéjes tekintettel nézte a csóvákat, amelyek a pontos célzásnak köszönhetően telibe találták a száját.

Aztán letörölgette az arcát, és átadta magát párjának, aki vehemens mozdulattal vetette rá magát gyönyörű formát öltött nedves puncijára. Peter csodálkozva nézte –mert még ilyet nem látott- amint a lány puncija hatalmasra duzzad, a csiklója határozottan mered a fiú arcába, és az ajkak már-már leesni látszanak, olyannyira felizgatta a szopás. És akkor belekóstolt, a pina minden pontját egyszerre szerette volna nyelvével érinteni, és ez az igyekvés a lánynak is borzasztóan tetszett. Peter semmit nem hallott, csak látott, de mindent látott. Eközben a lány a másik oldalon már orgazmus közeli atmoszférát kóstolgatott, ez látszott rajta. Peter kerek szemekkel bámulta, ahogyan a lány szinte vergődik, csapkod, és minden mozdulatán a kéj érzése tükröződik. Nem bírt magával. Kigombolta nadrágját, elővette hatalmas méretű péniszét, mert Peter fekete srác volt, és lassan húzogatni kezdte a bőrt rajta, de szemét egy pillanatra sem vette le a szemben lévő ablakról, ahol a fiú ismét szopatni kezdte kedvesét, aki még zihálva az imént átélt orgazmustól vette szájába az dagadó faszt. Néhány mozdulat, és szerszám ismét kemény volt.

Lassan hatolt be, aztán egy hirtelen, mély mozdulattal tövig rakta falloszát a lány selymes punijába. Az felsikoltott, és az egyre ütemesebben járó faroktól szinte szárnyalt. Ő pedig csak lökte, és lökte hátulról, erősen, gyorsan, pont úgy, ahogyan azt a lány akarta. A pinából csordogált a kéjnedv, folyt ki a combjára, és az ágyra. A fiú izmos volt, jó kondíciójú, ezért tempója nem hagyott alább egészen addig, amíg az élvezettől remegő nő lucskos puncijából hirtelen kirántotta farkát, és a makkot az ánuszhoz illesztve kezdte meg ostromolni alattvalója farát. Szépen becsúsztatta a makkot, és addig nyomta amíg a szűk járat teljesen befogadta a meredő falloszt. A nő arcán először fájdalom tükröződött, de ez hamar átment könnyfakasztó élvezetbe, amit párja szexuális teljesítményének köszönhetett. Úgy dugta a segglyukát, ahogyan még eddig senki, gyorsan, tövig rakta a faszt a nőbe. Az egész ülep úszott a puncilében, amikor kezével hátranyúlt, hogy saját gyönyörét még teljesebbé tegye. Húzta, tépte, markolászta saját pináját, szerette a kicsit durva dolgokat. Barátja pedig csak dugta rendületlenül a seggét, és nem állt meg csak akkor, amikor már érezte, hogy jön a vég, kirántotta faszát a tág segglyukból, és leírhatatlant élvezett kis barátnője seggére. Ekkorra már Peter is éppen végzett magával jókora adag spermát lövellve a szőnyegre.

Karikás szemmel nézett órájára, éjfél is elmúlt már. Ledobta ruháját, és lefeküdt. Másnap reggel kipihenten, fitten jelent meg munkahelyének portáján, ahol a portással a következő beszélgetést folytatta: Jó reggelt Peter. Sajnálom hogy tegnap felhős volt az ég. - Nem gond. Nem unatkoztam, mondta Peter. Felszólok a fejlesztőknek, hogy visszahozta a teleszkópot. Köszönöm, mosolygott, és elindult a lift felé.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Vadmacs ·
Alapvetöen a story nem is lenne rossz,de a vulgáris szavaktól hemzsegö olvasnivaló élvezhetetlenné minösül ezek miatt.Ami még nem ért el az agyamig,h miért kellett megemlíteni h a fiú aki kukkol fekete;abszolút nem illett bele.És a váltások is túl nagyok voltak,érdemes lett volna még párszor átolvasni,mielött beküldöd.Azt írod a srác a csaj fenekére,szavaiddal élve a "seggére" élvez,de következöleg pedig már a szönyeg a célpont.Akkor h is van ez?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: