Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

N.O.C és Janette

Tisztán emlékszem erre a napra, 18 éves voltam és éppen aznap kezdődött a tavaszi szünidő. Akkor már úgy egy hete sms-eztem egy lánnyal akit(nem fedném fel kilétét ezért nevezzük csak Janette-nek) még sohasem láttam de amennyire a telefonon keresztül megismertem, nagyon bejött. Szóval hazaértem a suliból, megcsörrent a telefon, ő volt az, a hangja is tetszett rendkívül, nem volt olyan kényes nyávogós hangja mint az Ex-emnek, teljesen más volt, egy új kaland, egy új felfedezés, de még mindig nem láttam hogy néz ki! –Szia –mondta- volna kedved eljönni egy házibuliba s ott talán megismerkedhetnénk közelebbről is! –Mi az hogy –mondtam, beszéltünk még egy keveset s végül is ennyi volt arra a napra. Érdekes megjegyeznem hogy az egész társaságot ismertem közelebbről de őt még nem! Tudtam milyen fajta buli az, lényege az volt hogy mindenki annyira leigya magát hogy ne tudja hol van, na ehhez végképp nem volt kedvem de úgy éreztem érte érdemes elmenni.

Eljött az a nap is esős idő volt, de ettől függetlenül kicicomáztam magamat (már amennyire egy fiútól kitelik) s elindultam, egész úton azon gondolkodtam, hogy mit is mondjak neki ,mert sohasem voltam a szavak embere ha lánnyal kellett beszélni, de azért mindig alakult valahogy s ebbe fektettem bizalmamat is, gondoltam úgy is alakul valahogy.

Megérkeztem a buliba és sajnálatomra mindenkit megismertem ez azért volt rossz, mert azt jelentette, hogy ő még nem jött meg, leültem és felnyitottam egy üveg vodkát s lassan elkezdtem iszogatni, amikor belépett ő, kb180 cm magas normál testalkatú, s gyönyörűen karcsú volt, sötét fekete vállig érő hajjal. Ekkor összegződött bennem minden amit tudok róla, belsőleg és külsőleg s valóban, szerelem volt első látásra, sohasem gondoltam hogy van ilyen, de mégis. Felálltam és bemutatkoztam az első kérdése az volt hogy –Honnan tudtad hogy én vagyok?
- Éreztem - mondtam.

Látszott rajta, hogy tetszem neki és hogy érdeklődik irántam, én pedig el voltam kábulva, olyan szép sötétbarna szemeket az életemben nem láttam, egyszerűen féltem belenézni, mert amikor belenéztem, nem tudtam le venni a szemem róla, megbabonázott, ezen felül még ki is voltam éhezve, nem sex-re nem csókra, csak egyszerűen szeretetre, szerelemre. Leültünk egy asztal köré és szerencsére nem volt elég hely, ezért az ölembe ült. Élveztem, ahogy hozzám simult és úgy éreztem, hogy ma ennek a lánynak meg fogok tenni mindent, lehozom a csillagokat az égből ha kell, s magamat nem kímélem, akkor csak ő volt a fontos!

Úgy ült az ölemben nem is beszéltünk szinte csak néztünk egymás szemébe s éppen amikor mondani szeretett volna valamit – Psssszt - mondtam halkan és a szájára tapasztottam kezemet megcsókoltam saját kezemet és finoman elhúztam, s így őt csókoltam meg, nagyon elkapott a hév minket és szenvedélyesen csókolóztunk, talán a vodka is segített ,de baráti körömben én arról voltam híres, hogy nem tudtam berúgni a vodkától. Átöleltem és egyszerűen nem tudtunk elszakadni egymástól. Erre váratlanul azt mondta:
–Te vagy az akire életemben vártam kérlek tégy magadévá! Rendkívül meglepődtem, de igent mondtam! Gondoltam magamban, most megmutatom mit tudok és egy felejthetetlen éjszakát teremtek neki, nem szabad elbaltázni!

Bementünk egy félreeső szobába és levetkőztünk mind a ketten, életemben nem láttam szebb testet hosszú combjai voltak, formás keble, gyönyörű. Ekkor én átvettem az irányítást, a hátára feküdt és szenvedélyesen csókolóztunk, megindultam lefelé és elkezdtem kényeztetni, csókoltam a mellét, a mellbimbója körül vigyázva arra hogy ne érintsem meg, nagyon lassan és finoman nyaltam kb5 percig mindkét mellét úgy hogy nem érintettem bimbóját. Hideg levegőt és utána meleget fújtam melleire amitől majd meg őrült. Utána a számba vettem a bimbó körüli részt és csak a nyelvem hegyével megérintettem, mire ő felsikoltott az élvezettől. Magamhoz szorítottam és úgy indultam lassan lefelé, hogy hasizmommal végigsúroltam a hasát és punciját közben csókoltam a mellét, ekkor érte utol az első orgazmus.

Megindultam lefelé nagyon lassan, feljebb húztam lábait és ugyanezt a játékot játszottam a puncijával is csak egy rövid csókot nyomtam rá vigyázva, hogy ne érintsem csiklóját, ezután megindultam a jobb combja belső peremén lefelé szintén lassan és finoman nyelvemmel kényeztetve egészen a lábujjáig és vissza, visszatérve puncijára megkerültem és ugyanúgy a bal combja peremén is végigmentem és vissza. Ekkor finoman megcsókoltam punciját számba vettem, az egyik nagyajkát s utána a másikat s ugyanúgy mint mellénél csak a nyelvem hegyével megérintettem csiklóját, amitől másodszorra is elélvezett! Utána felálltam, s farkamat elkezdtem dörgölni puncijához néha, néha csak egy picit becsúsztatva, ezt is úgy kb 5 percig csináltam, ezután azt kezdtem el játszani, hogy bedugtam neki 1-cm s kihúztam, azután 2-cm t s újra kihúztam, ezt csináltam kb. ameddig félig bent voltam, s már szinte könyörgött, hogy hatoljak be teljesen, de én csak fokoztam az izgalmakat.

Kivettem és újra csak dörgölőzni kezdtem, s akkor behatoltam egészen, elég nagy farokkal áldott meg az ég imádtam, hogy teljesen kitöltöm punciját, lassan elkezdtem mozogni ki és be, s ezt úgy hogy először csak lassan és fokozatosan gyorsultam, úgy 5- másodpercenként kapcsoltam 1 fokozatot és már normál sebességen voltam, már alig bírtam ki amikor a nevemet kiáltotta, s ez nagy élvezettel töltött el és egyszerre elmentünk. Gyönyörű volt, életem legszebb kalandja, s később elmondta, hogy neki is. Nagy szerelem volt, van és lesz köztünk, mert még mindig együtt járunk, s azóta sok “életem legszebb kalandját” életünk át együtt, s biztosan még sokat is fogunk, vannak napok amikor engem kényeztetnek, de erről majd inkább ő mesél!
Hozzászólások
További hozzászólások »
GerM ·
Amikor azt írtad, kicicomáztad Magad, felgörgettem az egérrel, hogy leszbi-sztori-e.

Hidrox ·
"Hideg levegőt és utána meleget fújtam melleire ...". Ezt mégis hogyan csináltad? Mi vagy te, fali klíma?
Nilturiel ·
Jeges nyugalommal, és ifjonti tűzzel. Ezt nem tudni... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: