Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Munka - Sex 2. rész

Be kell vallanom, életem egyik leghosszabb hétvégéjét éltem meg. Na de ez is elmúlt és jött a hétfő délután.
Itt el kell mondanom mielőtt folytatnám a történetet, hogy ahol dolgozom amint mondtam egy multi vállalat. Nagy egy légterű irodahelyiségekkel, ezen belül pedig a különböző területeket paravánokkal választották el egymástól. A mi részlegünk is úgy van körbe paravánozva, hogy öt asztal elfér a körbezárt területen. Ez a mi kis birodalmunk. Mellettünk újabb kisseb terület lerekesztve az mellett egy másik és így tovább, de az egész egy nagy irodában van. Az amerikai filmekben látni ilyeneket.
Aki látta pl. A Hálózat Csapdájában-t és emlékszik arra a jelenetre mikor a főhősnő egy irodaépületben titokban kalózkodott egy gépen, majd úgy lépett le, hogy tűzriadót csinált, na az könnyen el tudja képzelni, hogy milyen hely is a miénk.
Ezt azért kellet elmondanom, hogy megtudja érteni az olvasó, hogy ez az iroda olyan, hogy mindenki egy helyen, mégis elszeparálva dolgozik egymástól. Ha valaki mégis elfinganá magát az három sorral arrébb is halható. Így az ember akarva vagy akaratlanul is ismeri minden közvetlen közelében ülő magánéletének minden pillanatát. Halja minden céges, illetve magán telefonját, ismeri a gondolatait, politikai nézetét stb.
Legalább is azokat, amit megoszt valakivel, mert akkor a másik már halja is.

Nos amennyire ez az iroda délelőtt és kora délután zsúfolt, nyüzsgő csatatér, késő délutánra, estére már a nyugalom szigetévé szelídül. Ugyan is senki más nincs két szakban a többi irodai alkalmazottak közül, csak mi. Ennek köszönhetően délután négykor szinte kiürül az iroda, majd egy-másfél órával később a továbbmaradók és túlórázók is elmennek.
Ennek az a vége, hogy este hétóra felé már csak ketten maradtunk Rékával az irodában.
Tudtam, elérkezett az idő, ha valami történni fog, akkor az most lesz. Csak hogy elképzelésem sem volt, hogy hol, hogyan és mikor.
Alig, hogy magunkra maradtunk és a takarítók is elmentek, jött a levél:
- Várj kicsit, majd gyere utánam! De ne várass sokáig! Csókollak.
Ezzel felállt, és bement a mosdóba. Én meg néztem utána, és azon töprengtem, hogy vajon ez valóban velem történik?
Valóban azt akarja, hogy menjek be utána a mosdóba?
Aztán arra a döntésre jutottam, hogy ez csak akkor derül ki, ha utána megyek. Megtettem.

Még mielőtt bárkiben ellenszenvet, undort kiváltó gondolatok érzések törnének fel azzal kapcsolatban, hogy milyen helyszínt választottunk randevúnk helyszínéül annak el kell mondanom, hogy olyan patyolat tisztaság van a mosdóban, mint egy patikában. A cég vezetősége sokat ad a higénés és környezetvédelmi, egészségügyi dolgokra. Ezért megköveteli, hogy a lehető legnagyobb legyen a rend és tisztaság a cég egész területén, beleértve a mosdókat is. Tehát a tisztaság és a rend makulátlan, legfeljebb a romantikán eshet csorba a helyszín miatt.
Réka már az előtérben várt és amint beléptem, máris magához vont és vadul csókolni kezdett.
Teljesen összegabalyodva és szenvedélytől feltüzelve botorkáltunk beljebb, ahol már a zárat is magunkra tudtuk fordítani. Aztán elszabadult a pokol és menny egyszerre. Időérzékem feladta a szolgálatot már csak Ő volt, csak Őt láttam és éreztem. Ahogy öleltük egymást mélyen beszívtam bőrének, hajának csodálatos illatát, ami teljesen felajzott. Szenvedélyesem markolásztam a fenekét és a melleit, miközben Ő az én fenekem fogta két kézzel. Teljesen beindulva, óvatosnak kicsit sem mondható módon, szinte leszaggattuk egymásról a ruhát. Nem volt nehéz dolgom, alig volt rajta valami. Lenge blúz – egy mozdulat, melltartó – mégy egy mozdulat. Praktikusan csak egy lapszoknya volt rajta, a derekán kötővel – még egy mozdulat és már ott is állt előttem egy falatnyinak sem mondható bugyiban.

Magamhoz húztam és megcsókoltam, miközben az egyik kezemmel a mellét, a másikkal a fenekét simogattam. Mindene a helyén volt. Látszott és éreztem , hogy rengeteget sportol, mert mindene feszes és izmos volt. Erősen magamhoz öleltem és belenyaltam a fülébe és lágyan megharapdáltam a fülcimpáját. Halk sóhaj volt a válasz és éreztem, hogy matat az övemmel. Gyorsan és ügyesen kicsatolta, még egy kis ügyeskedés és a farmerom már a bokámnál volt. Egy mozdulat és már éreztem is bársonyos kezét a lüktető farkamon. Lágyan eltoltam magamtól és a jobb mellére szorítottam a szám és nagy élvezettel nyalogattam, szívogattam a bimbóját, ami olyan keményen és hegyesen állt, hogy majd átbökte a nyelvem. A másik mellét a kezemmel kényeztettem.
Simogattam, majd a bimbóját csipkedtem lágyan, néha kicsit erősebben, meg-meg húzgálva, rázogatva gyengéden. Réka csak állt és élvezte minden mozdulatom, néha felnyögött a kéjtől. Számmal lassan elindultam lefelé, le a hasán, köldökénél kissé elidőzve, pearsing-jét megszopogatva kissé. Lassan tovább haladtam lefelé, miközben a mellét továbbra is simogattam, a másikkal a fenekébe kapaszkodtam.

Lejjebb, elérve a bugyija felső peremét, azt is végig nyalogattam, még lejjebb mentem és akkor megéreztem a bugyin keresztül a már ismerős illatot. Orrom előtt az édes kis puncija, alig csak egy kis ruhadarab választotta el nyelvem csupasz érintésétől. Szinte megremegtem, szédültem a vágytól, hogy nyelvem mélyen belé fúrhassam és ha nincs a bugyi, meg is teszem, mert nem bírtam volna ki. De ott volt és így tovább haladhattam a combjain. Ott térdeltem álmaim nője előtt szorosan ölelve simogatva és a lábait csókolgatva.
Ő csak állt a falnak támaszkodva, fejét hátra szegve, szemlehúnyva miközben halkan nyöszörgött, sóhajtozott és a” ..még…finom…folytasd” szavakat mormolta alig érthetően. Hihetetlenül mély tónusban szólt az egyébként kellemesen közepes hangfekvésű hangja. Ez még jobban felizgatott, ha egyáltalán lehetet még fokozni a bennem tomboló vágyat.

Gyengéden ösztönöztem, hogy forduljon meg. Elindultam felfelé, számmal végigcsókolva a vádlijait, térdhajlatokat combokat kívül belül. Eközben a fenekét markoltam, hihetetlenül kemény és göbölyű a feneke. Mikor elértem a számmal kényeztettem az istenáldotta popsit a kezeimmel ekkor már a hátát simogattam. Végig csókoltam azt is melleit simogatva. Mögé léptem, magamhoz öleltem és ismét belecsókoltam a fülébe. Falatnyi tangályát lefejtettem, ahogy kilépett belőle kissé előre hajolt. Farkam hajszál pontosan forró kelyhének bejáratához ért, ami olyan tüzes volt mint egy vulkán.
Réka teste mint ha áramütés érte volna, megfeszült és automatikusan rámozdult a hímtagomra, tolatott volna rá. Én óriási lélekjelenléttel megfogtam a fenekét és visszatartottam, mert még nem jött el ennek az ideje. Réka kissé elégedetlen sóhajjal állt fel még mindig háttal nekem.
Ismét elindultam csókjaimmal lefelé néha erősebben beszívva bőrét. Mikor elértem a popsiját, keményen megmarkoltam azt és kissé megharapdáltam a fenekét. Ekkor ő megfordult lenyúlt, kissé széthúzta a nagy szeméremajkakat és a számba tolta a pinusát. Megértettem, hogy nincs tovább, elég az idegmorzsoló előjátékból, oly nagyon sikerült felkorbácsolnom vágyait, hogy nincs további játék, elérkezett az idő, hogy a csúcsra repítsem.

Türelmetlen szerelmetes rózsaszálam intenzíven részt vett önmaga kielégítésében. Nyaltam ahogy csak tudtam, ördögi nyelvjátékkal, miközben ő folyamatosan izgatta a csiklóját, ujját pedig be-be dugta hüvelyébe. Így ketten munkálkodtunk édes kis pinusán. Ahogy fokozódott az élvezet, úgy annál gyorsabban járt az ujja a csiklóján és jutott mélyebbre saját magában. Én sem voltam rest és olyan gyorsan nyaltam, hogy elzsibbadt a nyelvem. Bőséges puncinektárja és a nyálam összekeveredve csatakokban folyt, csillogott tőle az ő keze és az én arcom is egyformán.
Ekkor az én édesem megfordult, és a popsiját kínálta tolta oda nekem. Én pedig mélyen belenylatam a popsilyukába, nyelvem néha belnyomva ameddig tudtam. Egyik kezemmel elölről a csiklóját simogattam a másik kezemmel pedig a pinusába dugtam két ujjam. Réka hihetetlen mozgásba kezdett, már nagyon élvezte ami történik. Egyszerre lovagolt a kezeimen és a nyelvemen. Aztán kieresztette hangját is. Már nem fogta vissza magát, hangosan kapkodta a levegőt, zihált, kéjesen nyögött, kicsit sem türtőztette magát.
Majd hirtelen bent akadt a levegő, elhallgatott, néhány pillanatig semmi, majd hirtelen egyetlen mély torokhangú hörgés és robbant az orgazmusa. Két kézzel támaszkodott a falnak, úgy ,hogy a fejével is oda támaszkodott. Remegett minden porcikája a puncija pedig annyira lüktetett akár egy dobogó szív.
Talán fél perc is eltelt, mire éreztem, hogy csitul már az öröm a testében. Ekkor felálltam, mögé léptem Ő pedig rám dőlt így pihegett, próbálta összeszedni magát.
Majd megfordult és átölelte a nyakam, így pihentünk tovább. Miután már kapott levegőt elmondta, hogy mindig nagyon élvezi ha kinyalják, pláne ha közben még ujjazzák is, de attól teljesen megőrült, hogy a popsiját nyalogattam.
Aztán közölte, hogy most Ő következik.

Lehajtotta az ülőkét, amire lecsüccsent és még azzal a mozdulattal rábukott a farkamra. Nem sokat törődve semmivel, olyan oboaszólóba kezdett amit korábban még nem éltem át. Gyors volt, intenzív. Réka tudta mit csinál. Tudta, hogy a már keményen álló hímtag mit sem érez a nagyon gyengéd érintésből, ezért száját szorosan ráforrasztotta a makkomra és a lehető leggyorsabban járt a szájában a farkam ki-be.
Hangos cuppanással engedte ki a szájából, majd vissza. Őrjítő hogy nem csak érzed, de hallod és látod is amit művel veled. Mert arra is ügyelt, hogy jól láthassak mindent. Fejét ügyesen oldalra és hátra tartotta, a haját pedig hátra simította. Így mindent jól láttam, halottam és éreztem.
Gyorsan furulyázott, majd elrobbantam, Ő kiengedte makkom a szájából, majd a tövét nyalogatta, oldalról a szájába vette és gyengéden harapdálta, szánkáztatta rajta a fogait. Hirtelen megint rábukott, újabb vágta, megint kicuppantott. Elindult lejjebb le herezacskómig. Végignyalogatta majd a golyómat beszívta, és a szájában tartva a nyelvével izgatta, eközben őrült iramban verte a farkam. Majd ismét rábukott és egészen a torkáig leengedett. Ez is örült jó volt. Mind ezt olyan gyorsan csinálta, hogy pillanatok alatt elért a vég.
Szóltam neki, hogy ha ezt így folytatja, akkor pillanatokon belül tele lesz a szája.
Erre ő ha lehet még gyorsított és mikor érezte testem megfeszüléséből, hogy elérkezett a pillanat, még szorosabban rám fonta az ajkait.
Én pedig elindultam, csak tört elő belőlem magom, Réka pedig nyelte minden cseppjét.
Ahogy több impulzusban jött belőlem az ondó, Réka úgy mozgatta száját fel-le pumpálva a farkamon, kiszívva abból minden cseppet.

Réka felállt, átölelt, és azt súgta fülembe, hogy most már egy-egy.
Én mondtam neki, hogy jó lenne ha ez itt még nem állna meg, szeretném ha folytatódna.
Közölte, hogy meg sem fordult a fejében itt befejezni a dolgokat.
Ezért vissza huppant az ülőkére és valóban ott folytatta ahol az imént abbahagyta, csak most ellenkezően az iménti vágtával, olyan gyengéd és finom volt, akár egy lágy illatos fürdő.
Babusgatta, cirógatta, becézgette farkamat, néha megnyalta, megcsókolta és néha pumpálta a makkomra font szájával.
Nem is kellet sok idő, ismét álltam mint a cövek!
Így most rajtam volt a sor. Én nyalogattam az ő édes kis pinusát, cirógattam, simogattam.
Csiklója csakhamar megkeményedet és ismét láthatóvá vált csupasz szeméremajkai között.
Ekkor gyengéd nyelvjátékkal izgattam tovább. Egy ujjamat bevezettem édes kelyhébe és így folytattam.
Réka ismét elindult a gyönyörök útján, erre besegítettem még egy ujjal a puncusában.
Benyálaztam a másik kezem mutatóujját és lassan bedugtam a fenekébe. Réka hihetetlen kéjes nyögéseket hallatott, miközben tolatott rá az ujjamra a popsijában.
Majd lassan körbe-körbe és fel-le mozgott az ujjamon. Eközben már úgy nyögött, amit csak egy pornószinkronban hall az ember. Két ujjal a puncijában, egyel a popsijában nyalogattam a csiklóját, ő pedig lassan megint őrjöngésbe kezdett miközben vonaglott a kezeim között.

Megállt, lehajolt és szinte már síró hangon kérlelve csak ennyit mondott:
- Ne kínozz tovább, kérlek dugjál meg!
Felálltam, ő hátat fordított, ball lábát feltette az ülőkére, előre dőlt, a fenekét pedig kitolta ahogy csak tudta. Mögé léptem és Ő pedig bevezette kéjbarlangjába meredező dákómat.
Gyors, kemény vágtába kezdett, két kézzel támaszkodott a falnak, úgy irányította a mozgását, hogy ellenétesen mozduljon el velem. Ennek köszönhetően mikor befele toltam a farkam, Ő mozdult rá még pedig olyan gyorsan és erősen, hogy hihetetlen hangosan csattogott az ölünk amikor összeért.
Én markoltam a melleit, vagy a vállgödrénél fogtam, ezzel is rásegítve a mozgásra.
Olyan vadul szeretkeztünk, hogy az már szinte állatias volt. Nem tudtam, hogy meddig bírom még, de reméltem, hogy kitartok addig ameddig Rékának is sikerül elélveznie.
Erre hirtelen megfeszült a teste, felkiáltott, majd a korábbi hörgéssel hasonlót hallatva elélvezett.
Lüktető Puncusa szorította, fojtogatta, fejte szétdurranni készülő farkam.

Így álltunk ott összeforrva, kisvártatva Réka közölte, hogy most dugjam meg a fenekét is, de legalább annyira alaposan ahogy azt a puncikájával tettem az imént.
Én megrészegülve a gondolattól, hogy bársonyos popóját belülről is élvezhetem, elkezdtem bőséges testnedveivel és a nyelvemmel is besegítve bekenni a posilyukát.
Réka a jobb kenés kedvéért még cuppantott néhányat a dákómon, bőséges nyálával ellátva, majd felvette az előző testtartást (láb az ülőkén, kezek a falon, előre dől, popsiját pedig kinyomja ahogy csak tudja) és várta hogy belévezessem varázsbotom. Mögéléptem, makkom nekiigazítottam az ánusz gyűrűjének, majd lassan befelé nyomtam farkam. Réka hátra nyúlt, kissé félre húzva fenekének félgömbjét a könnyebb behatolás kedvéért. Lassan nyomultam be, néha kicsit enyhítve a nyomáson, illetve körkörösen mozgatva makkom. Így simán bejutottam édes kis seggébe.
Csodás látvány volt, ahogy a makkom szépen lassan eltűnt a popójában.
Éreztem, hogy a külső izomgyűrűn belülre jutottam, ekkor megálltam egy kis időre.
Majd toltam volna beljebb, de Réka rám szólt, hogy ne mozduljak. Tudtam, hogy ő akar irányítani, engedtem is, mert nem szerettem volna, ha kicsit is kellemetlen lett volna neki az análsex.
Na nem mint ha úgy tűnt volna mint aki először csinálja, de akkor is óvatosnak és körültekintőnek kell lenni.

Megálltam, nem mozdultam. Réka lassan kijjebb csúsztatta farkam, éreztem hogy ismét az izomgyűrűn kívül kerültem. Ekkor újra rátolta magát, hogy visszacsússzon. Ezt kb. 3-4 alkalommal megcsinálta, minden esetben hangosan felnyögve. Mikor negyedikre is túljutottam, kissé megpihent. És kéjtől akadozó hangon közölte, hogy ezt nagyon élvezi, ezt mikor becsúszok az izomgyűrű mögé. Azt is mondta, hogy ha most nem itt lennénk, hanem mondjuk nála, biztos, hogy közben már be is pisilt volna, mert ez annyira jó neki. Elkezdett lassan előre-hátra mozogni mire végül teljesen benne voltam, farkam minden millimétere a popsiját töltötte be. Leírhatatlan érzés volt, a látvány, ahogy előttem állt kissé előre dőlve, a popsija ahogy egybe forrt az én ágyékommal, és azok a kéjes nyöszörgések!
Hihetetlen jó volt. Réka egyre gyorsabb mozgásba kezdett, édes kis szűk popsija pedig egyre jobban befogadott, egyre könnyebben mozogtam benne. Míg nem már szinte ellenállás nélkül jár a farkam oda-vissza drága gyönyörnyílásában.

Néha teljesen kirántottam a furkósomat, majd egy mozdulattal tövig nyomta vissza, ilyenkor Réka hangosan nyögött, vagy hörgött az élvezettől. Simogatta csiklóját, miközben én érezve, hogy közeleg a vég gyors pumpálásba kezdtem. Bal kezemmel a vállát, jobbal a derekát ragadtam meg az imádott nőnek, majd olyan gyorsan kezdtem el dugni, ahogyan csak bírtam. Réka mellei himbálóztak előre-hátra, fenekén minden alkalommal mikor nekicsapódott a lágyékomnak rezgéshullámok futottak végig, remegett az egész teste és már szinte folyamatosan nyögött, hörgött kiabált.
Én lassan már az ájulás szélén voltam a küszöbön álló élvezettől, mikor elindult.
Réka a már jól ismert hörgést hallatta, majd megfeszült a teste, ívben hátra vágta magát, majd minden ízében remegve elélvezett miközben teljesen rátolta magát a dákómra.
Ekkor már én is élveztem, pumpáltam mindenem az édes kis popójába, mézem minden cseppjét bele töltöttem.

Mikor Réka elment nem tudom, hogy szándékosan vagy csak kényszer reflexből, de szinte teljesen össze rántotta, össze záródott édes kis fenekének a lyuka. Ez annyira jó volt, hogy majd bele ájultam. Farkam még mindig tövig volt benne, feneke izmai rázárultak, és lüktetett a pinusa feneke, mindene. Földöntúli érzés volt, ennyire még sosem élveztem korábban a szexet.
Ameddig csak tudtunk így maradtunk, de a farkam csakhamar „feladta” így kicsusszantam belőle.
Egymás karjaiba temetkezve próbáltuk összeszedni maradék erőnket, hiszen még haza is kellett mennünk… lejárt a munkaidő.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Barranquilla ·
Balance!

Ne add fel, írj tovább!

Zseniális a történeted!!!

Ennél jobbat én még életemben nem olvastam, pazar, fenomenális! Még a hibák sem tudják ezt megváltoztatni, bár van egy nagyon durva benne, egy ja/je ragot ly-vel írtál, de tényleg eltörpül!

Ami pedig a sztori valóságalapját illeti, nem tudom ki az a barom, akinek ez hihetetlennek tűnik, én nagyon nagy kritikus vagyok, mindenbe belekötök, ami a valóságalapját megkérdőjelezhetné, de ezt a történetet olvasva egy pillanatig sem merült fel bennem, hogy nem igaz!

Zseniális alkotás! Óriási 10-es háromszor is!

Barranquilla ·
Kérlek írd meg, mi lett veletek azóta! Csak nem a feleséged lett? :)
Balance ·
Köszönöm a dícsérő szavakat, igazán jól estek!
Kérdésedre a választ az első rész fórumában írtam meg neked! :heart_eyes:


Üdv,

Balance

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: