Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Műjégpályán kezdődött.....

Az egész eset a Városligetben, a Műjégpályán kezdődött évekkel ezelőtt.... Szokásos köreinket róttuk barátaimmal, megunva a fogózást, a vonatozást és más játékokat. Egy ilyen gyors kör közben figyeltem fel egy fekete hajú, kék szemű, tökéletes alakú és szép arcú lányra. A látvány annyira megfogott, hogy majdnem nekimentem az előttem korcsolyázó kisebb csoportnak. Egy gyors korrigálás és máris a jégen, fenéken csúszva gyönyörködhettem tovább küllemében. Felkeltem és a szégyentől elpirulva gyorsan tovább koriztam.

A hangosbemondó ablaka alatt megálltam és távolból gyönyörködtem tovább a lányban. Barátaimnak feltűnt, mennyire megfogott a lány, ezért rögtön megindult a heccelődés :
- Mi van ? Szerelmes vagy? Kívánod? A Tiéd, vedd el! - és ehhez hasonló otromba megjegyzések hangzottak el részükről. - Miért nem mész oda? Mindig is nagyra voltál a másik nemre gyakorolt hatásoddal! Vesd be magad! Legyél férfi! Vagy tele lett a gatya? -folytatták a zrikálást tovább, ami persze hangos röhögési rohamot váltott ki a többiekből. Egyenes következménye volt, hogy ezt követően jött a : -Fogadjunk, hogy nem mersz odamenni és leszólítani?! Mibe, hogy nem lesz a lány megdöntve?! - mondták többen is, amit újabb nevetés kísért.

Először szabadkoztam, hivatkoztam arra, hogy nem érek ma rá, jég után haza kell menni tankönyveket bújni, de a társaság hajthatatlan maradt. Addig-addig unszoltak, míg elfogadtam a felkínált fogadást, ami a kézfogásokat követően megköttetett. Úgy szólt a fogadás, hogy ha egy héten belül megkapom a lányt, a többiek vesznek egy láda pezsgőt, ha nem, akkor én egyedül. Fel volt adva a lecke, már csak azt nem tudtam, hogy kezdjek hozzá. Feszélyezett az is, hogy az előbb előtte estem egy oltári nagyot és az is, hogy sűrűn mentek oda hozzá palik, akik sorra a kosarukkal, és lógó orrukkal távoztak. A lányon látszott, hogy idősebb nálam, Ő olyan 25 év körül lehetett, míg én akkor tapostam 20. évemet. Néhány kört lassan megtéve feltérképeztem a lehetőségeimet, miközben barátaim árgus szemekkel figyelték, hogy ismerkedem meg a jég lányai közül kiemelkedő szépséggel. - Ha lerohanom, és kosarat kapok, lőttek a fogadásnak, mielőtt beindulhattam volna. Ha tutyi-mutyi vagyok, azért kapok kosarat, és a végeredmény dettó, - ilyen gondolatok forogtak a fejemben.

Úgy döntöttem, hogy nincs előzetes koreográfia. Úgy lesz minden, ahogy a vakszerencse diktálja. A következő körben megálltam előtte, majd bemutatkoztam udvariasan. Megkérdeztem, hogy nincs-e kedve korcsolyázni és a legnagyobb megdöbbenésemre azt válaszolta: - De van. Szia Böbe vagyok! Viszont akkor beléd karolnék, mert nekem nem nagyon megy még ez a sport. - Jó! -válaszoltam és elindultunk lassan körbe. Mindenféléről beszéltünk, melynek során kiderült, hogy a torna és a tánc jobban megy neki, egyébként a munkája is ez, táncol egy lokál tánckarában. Elmondta, hogy velem azért kezdett el korizni, mert nem úgy mentem oda hozzá, ahogy előttem a többiek. "- De megdöntenélek cicababa! -Kinyalnálak, mint koldus a tepsit!" -és ehhez hasonló dolgokat mondtak, sorolta az ismerkedési bevezető mondatok széles skáláját.

Záróra előtt megkérdeztem, van-e kedve egy üveg pezsgőt elfogyasztani velem megismerkedésünk örömére. Nem utasított vissza, amit jó előjelnek tekintettem. Gyorsan lecsatoltuk vasainkat, és az utcai cipő felvétele után landoltunk a Terasz vendéglőben. Rendeltem egy üveg pezsgőt, amit egy képletes pertu elfogyasztása után már nem aprózva ittunk meg. Láttam rajta, hogy az ital feloldotta gátlásait és egyre közvetlenebbül viselkedett. Kezemre tette a kezét, mosolygott és azt mondta, táncolni van kedve. Mivel itt nem volt zene, átmentünk egy közeli clubba, ahol élő zene szólt és törzsvendégnek számítottam. A barátaim mind ott szórakoztak. Amikor megláttak minket, félhangos megjegyzéseket tettek, hogy : -Még jó, hogy egyesek tanulnak! Veszni látszik a pezsgőnk! Rárepült a nagyhalra!- és más jópofa mondatok röppentek fel asztaluktól. Én úgy tettem, mintha meg se hallanám és Őket sem ismerném, de azért egy kis mosolyt megengedtem magamnak, amit Böbe akár magának is elkönyvelhetett. Pezsgőt rendeltem, majd táncolni mentünk. Látszott rajta, hogy a tánc az élete.

Minden porcikája élt a zene ütemére, átszellemült az arca és tánca során mindenki Őt nézte. Azt is észrevettem, hogy a párok férfi tagjai lopva, a női kontrollt kijátszva alaposan megnézik partnerem. Éjfél körül azt mondta, hogy köszöni az estét, hívjak egy taxit, mert haza akar menni. Amikor megérkezett az autó, odakísértem és már le is mondtam az est folytatásáról. Kinyitottam a hátsó ajtót, besegítettem és búcsúzóul meg akartam puszilni. Elég bambán nézett rám és megkérdezte, hogy: -Ennyi volt? Nem kísérsz haza?- De! -vágtam rá rögtön és beszálltam én is. Amikor felértünk lakásához, kiszálltunk. Szóltam a taxisnak, hogy várjon meg, de Böbe közbeszólt, hogy elmehet. Ekkor láttam először reális lehetőséget arra, hogy az első éjjel megnyerhetem a pezsgőt. Bementünk lakásába, ahol körbevezetett és büszkén mutatta meg saját tulajdonát. Szép kis lakás volt, ízlésesen berendezve.

Ahogy előttem állt a hálószoba küszöbén, hátulról átkaroltam a derekát és vártam a reakcióját. Mondtam magamban, hogy most minden kiderül. Vagy fizetek, vagy iszom. Nem vágott pofon, nem tolta el ölelő karjaim. Félrehajtotta a fejét, elhúzta nyakából fekete hajzuhatagát és engedte, hogy bársonyos, kellemes parfüm illatú nyakát puszilgassam. Éreztem, hogy lélegzése rendezetlenné válik, felgyorsul és formás, gömbölyű fenekét hátra feszíti. Karjaim a test reakcióit észlelve felfedezőútra indultak, de Böbe megállt parancsolt nekik és elcsukló hangon közölte, muszáj elmenni fürdeni. Kibontakozott ölelésemből, teasüteményt és gyümölcsöt tett az asztalra, majd elvonult a fürdőszobába. Magamra maradtam, csípőtájékban erősen domborodó nadrágommal és gondolataimmal, melyek a következő óra lehetőségeit latolgatták. Nem értem a gondolatsor végére, amikor fehér fürdőköpenyébe burkolózva, vizes hajával, frissen, illatosan megjelent és közölte, igénybe vehetem a fürdőt.

Kimentem zuhanyozni. Nagyon gyorsan végeztem, mert forrt a vérem és a koponyámban lévő szürkeállomány kifehéredve egy méterrel lejjebb csúszott. Vitt előre férfiasságom. A kikészített fürdőlepedővel körbe tekertem a derekam, de hiába ért körbe kétszer, így sem tudta erekcióm elrejteni. Bementem a hálóba, ahol kellemes félhomály volt és az asztalon egy frissen bontott pezsgő pihent jéggel teli fém vödrében. Töltöttem az előkészített két pohárba és Böbe felé nyújtottam az egyiket. Ekkor vettem észre, hogy szemei odatapadtak a fürdőlepedőm elejére. Gyorsan felhajtotta az italt, a poharat az éjjeli szekrényre tette és hanyatt dőlt a francia ágyon. Köpenye ettől kissé szét nyílt és látni engedte vénusz dombját. Duzzadó férfiasságom ekkor már képes lett volna félkeményen karcolni a gyémántot is akár.

Oda bújtam hozzá és lágyan el kezdtem csókolgatni az arcát, a nyakát, majd a száját. Ajkai szétnyíltak, a félhomályban felvillantak gyöngyház fényű fogai. Szánk összeforrt, nyelvünk találkozott. Miközben csókolóztunk, kezeimmel kioldottam köntösének övét, majd finoman levettem róla. Amikor karjait húzta ki, megláttam gyönyörű, formás melleit. Nem voltak nagyok, pont tenyerembe illettek. Rögtön tettem is egy próbát. A tapintás a látottakat igazolta. Keblei belesimultak tenyerembe, miközben éreztem a megkeményedett bimbók csiklandozását. Újabb forró csók után elindultam nyelvemmel lefelé. A nyakán, kulcscsontján át elértem melleihez, melynek bordós udvarát körbecsókolgatva számba vettem bimbóját. Megdöbbentően felgyorsult lélegzése, majdnem elélvezett. Én idáig ezt nem sejtettem, hogy ennyire erogén zóna a mellbimbó. Tovább játszottam keble halmaival, ajkaimmal becézgettem, csókolgattam, nyalogattam őket felváltva. Böbe ágyékát farkamhoz nyomta és zilálva súgta fülembe, hogy "Tedd már be!!". -Még nem!- válaszoltam, -Még nem! - erősítettem meg. Nyelvemmel lassan tovább siklottam lefelé.

Feszes hasát, köldökét nyalogattam, miközben bőrének baba illata szinte megrészegített. Csúsztam tovább lefelé. Vénuszdombja rövidre és fazonra nyírt szőrzettel hívogatott. Nem várattam tovább, nyelven végig siklott szeméremdombján. Becsusszant lágyan völgyébe, amitől a két formás comb szétnyílt, feltárva előttem a gyönyörök barlangját. Számon éreztem, hogy alteste tüzel, kéjre éhes. Megcsókoltam nagyajkait, majd ujjaimmal széthúzva belül is megcsókoltam őket. Nyelvem behatolt a barlangjába és ebben a pillanatban teste összerándult, lélegzése kimaradt, elélvezett. Még néhány rángást megvártam, majd nyelvemmel a kisajkak találkozásánál megbúvó csiklót kezdtem el nyalogatni. Szinte azonnal a tetőponton volt és újra elélvezett. Ekkor már elfojtott sikkantások is kisérték orgazmusát.

Annyira felspanolt, hogy ilyen gyors orgazmusa volt kétszer egymás után, hogy nem bírtam tovább! Ráfeküdtem és kéjlécem finoman, de határozottan betoltam tövig. Benedvesedett hüvelyébe minden akadály nélkül, könnyen ment be farkam. Éreztem, hogy ez a menet nem fog sokáig tartani, ezért tövig betolt farkam nem mozdítottam meg, hátha vissza tudom tartani orgazmusom. Nem sikerült, elélveztem. Valami fantasztikus erővel préselte ki magából a magot bájdorongom. Mindezt úgy, hogy meg sem mozdítottam. Böbe tudta hogy kész vagyok, hüvelyizmaival még jobban megszorította farkam. Miután elélveztem, elkezdtem mozogni, de éreztem, hogy szerszámom egyre inkább veszti el keménységét, majd ellágyulva kicsúszik a hüvelyből. Magához szorított, és a fülembe súgta : -Ne csodálkozz, hogy ilyen gyors voltam! Hat hete nem voltam pasival! De te valami fantasztikusan felizgattál! Pihenjünk egy kicsit, tölts légyszíves egy kis pezsgőt, addig kimegyek zuhanyozni. Lemásztam róla és néztem, ahogy kimegy a szobából. Gyönyörű alakját most láttam csak ruha nélkül, formás fenekén középen egy fehér folt volt, ami szinte világított barna bőrén. Tudtam, hogy ez a szoláriumozástól van.

Töltöttem, majd bementem utána a fürdőbe és odaadtam a poharat. Megittuk a pezsgőt. Miközben testében gyönyörködtem, éreztem, hogy szerszámomat nem hagyta hidegen gyönyörű testének látványa. Máskor képtelen voltam ilyen gyorsan regenerálódni. Ő is észrevette a változást ezért behúzott maga mellé a kádba és engem kezdett el zuhanyozni. A langyos víz lecsorgott testemen, végig az egyre inkább keményedő farkamon. Ekkor hozzám simult, átölelt és megcsókolt, majd elkezdett puszilgatni egyre lejjebb. Amikor hasamhoz ért, megfogta a farkam és hátrahúzta a fitymám. Ezután a zuhannyal kezdte makkom locsolgatni, ami eszméletlen jó, kéjes érzés volt. Majd a zuhany helyett nyelvével tartotta tovább nedvesen. Körbenyalogatta, bekapta és el kezdett szopni. Hol tövig a szájába vette, hol csak a feje volt benne. Nem sok ilyen élményben volt részem ezt megelőzően, de annyit mondhatok, szenzációsan szopott. Mivel éreztem, hogy tudása hamar az orgazmushoz vezetne, nem engedtem tovább csinálni. Ő felállt, én letérdeltem.

Egyik lábát a kád szélére tette. Tudtam mit vár tőlem. El kezdtem nyalni a punciját körbe, időnként behatolva barlangjába. Amint csiklójához ért a nyelvem, minden alkalommal összerándult. Addig izgattam, amíg azt éreztem, hogy mindjárt elélvez. Akkor felállva átöleltem, kiszálltunk a kádból és vizes testét csókolgatva szárazra töröltem. Ez tetszett neki, mert Ő is megtörölt ezzel a módszerrel. Bár olyan érzésem volt, mintha a farkam a testem többi részénél sokkal vizesebb lenne, vagy a törülköző nem volt már annyira száraz, de annak megszárítása igen sok puszival járt. Bementünk a hálóba, ahol újra indult a combközi akcióm. Most a 69-es formulát gyakoroltuk, aminek az lett a vége, hogy neki újabb orgazmusa volt. Fantasztikusan élveztem, hogy milyen könnyen jut el a csúcsra. Megfordultam és be akartam dugni a farkam puncijába, de nem engedte. Négykézlábra állt és azt mondta, hogy hátulról basszam meg. Imádom a kutyapózt, nem kellett kétszer mondania. Puncijához tettem a faszom és lassan betoltam.

Megint könnyen csusszant be hüvelyébe. El kezdtem tömni hátulról, miközben csípőjét megfogva teljesen belehúztam magam. Amikor tövig benne voltam, megfogtam melleit és egyre gyorsabban mozogtam ki-be puncijában. Amikor befelé haladt hímtagom, éreztem, hogy hüvelyizmait összeszorítja, amikor kifelé, ellazítja. Ilyen tehetséggel még nem voltam együtt. Meg is lett az eredménye, néhány perc múlva Böbével egyszerre élveztem el. Fantasztikus volt. Megvártam, amíg elernyedek, és magától kicsúszik farkam, majd összebújva, a fáradtságtól és kielégültségtől mély álomba merültünk.

A következő héten onnan mentem suliba és az éjszakáink szinte ugyanúgy teltek, mint megismerkedésünk napján. Amikor a határidő lejárt, telefonon felvettem barátaimmal a kapcsolatot. Este találkoztunk a Clubban, ahová Böbét nem vittem el. Amikor elfogyott a láda pezsgő - hatan ittunk nyolc üveggel -, szó nélkül elővettem pénztárcám és azt mondtam: - Vesztettem srácok, én fizetek! - Sajnos Böbe szabadsága lejárt, munkahelyén felajánlottak egy külföldi turnét, amit Ő elfogadott. Azóta sem találkoztam Vele, de elfelejteni sosem fogom.
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15338
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: