Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Motort vettem

Motort vettem!
Így kezdődött minden. Na és olyan banális dolog is kellett hozzá, mint a teveklub. Kezdem az elején. 25 éves vagyok, és alig 3 hónapja vettem egy 1200cc Banditot. Aki nem tudja, ez egy túra motor. Kényelmes, hatalmas, erős és szép. Sőt, szexi! (a shrek II-ből a szamár jut eszembe róla, miután megitta a szépség varázsitalt: „szexik lettünk” - mondta:))) Nah de most komolyan, imádok motorozni, és a lányok is imádják. Csak úgy, mint a tevém „felesége” (teveclubról) a Barbi. Ő egy nagyon kedves és szép lány. Eleinte zavart, hogy még csak 17 éves, én meg 7 évvel vagyok „öregebb” nála, de kiderült, hogy már nem kislány, sőt, hogy imádja a szép és izgalmas dolgokat! Egyre jobban belelovalltuk magunkat, hogy meglátogatom, mert igaz, hogy 100 km-re lakik tőlem, de mocival csak egy ugrás. Levélváltásaink közben persze láttam róla képeket, és én is küldtem neki. Sőt, egyre intimebb képeket sikerült küldenünk, és egymást húztuk az újabbnál újabb képpel.

Nem bírtam tovább, felpattantam egy meleg tavaszi napon a mocimra, és legurultam hozzá. Nem csalódtam, sőt, nagyon is tetszett, amit láttam. Egy picit vak randi szerűre sikeredett, de képet már láttam róla, szóval egészen bátran belevágtam. Épphogy megérkeztem a Győri Pláza elé, már szaladt is oda az én édes „feleségem”. Egy kedves, törékeny lány közeledett, vörös haja csak úgy úszott a levegőben, és fülig érő szájjal mosolygott. Volt valami a szemében, ami talán nem is nekem szólt kifejezetten, hanem egy motoros srácnak, aki érte jött, csakis érte. Huncut mosoly bujkált a szája sarkában, és a szemében is valami rosszaságot láttam.
- Szia.
- Szia- köszöntem vissza, és azt hiszem valami bárgyú mosoly ült ki az arcomra, és azok a képek villantak be, amiket nekem fényképezett. Fantasztikus teste van, és ezt meg is mutatta sok dekoltázs, és melltartós képpel. Fehérneműben pózolt, és mindenféle nyári ruhákban, amik nem engedtek látnom mindent. Ezzel csigázott fel a legjobban. Azt hiszem szinte természetes, hogy felmerült bennem az ötlet, nekem kellene lennem a fotósnak. És valahogy jött a kézenfekvő ötlet is, hogy a motorom és a természet nagyszerű háttér lenne a szexi testének. Az ötletemről még mit sem sejtett, de én már készültem! Eltettem ugyanis a fényképezőmet, és csak reméltem, hogy belemegy.

Beszélgettünk pár percet mindenféle általános dologról, és bevallom egy kicsit zavarban voltam, de gyorsan oldódott a légkör, és gyorsan belerázódtunk abba a felhőtlen baráti beszélgetésbe, ami eddig levélben vagy chat-en keresztül zajlott. Nem várattam sokáig, felajánlottam, hogy mehetnénk gurulni egyet, de mivel nem voltam ismerős annyira a környéken, ezért neki kell elvezetnie valami szép helyre. Mondta, hogy tud egy szép erdős részt, tóval, ami tavasszal gyönyörű és hozzátette, hogy valószínű nem lesznek sokan, mert egy kicsit messzebb van a várostól. Mindezt olyan „aranyosan, ártatlanul” mondta, hogy nem tudtam másra gondolni, csak hogy neki is megvannak a maga tervei. Felpattantunk a mocira, és kb. 50 km gurulás után el is értünk egy erdei úthoz, ahol jelezte, hogy befelé lesz a tó. Kicsit meghúztam a bajszát a mocinak, és úgy vettem észre, hogy tetszett neki, bár így egyre erősebben bújt hozzám, és hol átkarolta a derekam, hol a combomon pihentette a kezét. Eleinte biztosra vettem, hogy nem tudja, milyen közel van a „veszélyes zónához”, de egy idő után rá kellett döbbennem, hogy semmi nem véletlen. Nagyon is direkt érzékeltette, hogy mennyire tetszik neki a sebesség.

Megérkeztünk egy fákkal körülvett kis tóhoz, ahol leállítottam a mocit egy a kialakított piknikasztal körül lerakott beton lapra. Egyből nagysztenderre állítottam a gépet, mert tudtam, hogy stabilan kell állnia, nincs mese, igénybe lesz véve. :) Letettük a sisakokat és leültünk megbeszélni a motorozás rövidke élményeit. Ekkor már bátor voltam, és felvetettem, hogy ügyesen kapaszkodott, szinte nem is éreztem, hogy utast viszek. Erre ő mondta, hogy pedig kifejezett szándékában állt megmutatni a tetszését, bár zavarni nem akart, nehogy rossz vége legyen. Mit is mondhattam volna erre. Egyből tudtam, hogy nem kell félteni a kiscsajt. Rajtam motoros ruha volt, és egészen melegem lett, de hisz gyönyörűen sütött a nap. Rajta egy farmer, és egy széldzseki, alatta pulcsival. Fogtam, ledobtam a kabátot a piknikasztalra, és élveztem a hűvös, mégis frissen meleg tavaszi napsütést. Erre ő is levette a kabátját, és szét zipzározta a pulcsiját. Érdekesen konstatáltam, hogy egy V-nyakú, mély dekoltázsú felső van rajta, de melltartó nincs. Pár másodperc múlva megérezte ő is a hűvös tavaszi szellőt, és a mellbimbói szinte átszúrták a toppot. Egyből szűk lett a nacim, és cselekvésre késztetett a látvány. Mondtam neki, hogy hoztam fényképezőgépet, hátha valami szép hely felé gurulok, és most látok egy gyönyörű helyet, amit kedvem lenne lefotózni! Azzal elengedtem a tekintetét, és kihívóan a mellére néztem. Mikor visszaemeltem a tekintetem, ő a szájába harapva édesen mosolygott, és csak annyit kérdezett, hogy hol a gép?

Míg elővettem, közöltem vele, hogy a mocin lenne a legjobb helye, mert annyira szép, hogy nem is találhatnék hozzá méltóbb helyet. Odaállt a motor elé, és hagyta, hogy csak úgy kattintsak kettő bemelegítő képet. Egyik képen pajkosan mosolygott, másikon kikerekedett szemmel csodálta a járgányt, majd szexisen simogatta. Felpattant rá, és lehunyt szemmel, hátrahomorítva szinte meglovagolta, mintha egy férfin élvezne. Levetette a pulcsiját, és a látvánnyal tisztában a kamerába nézve mosolygott, élvezte a napsütést, a gépet, a tavaszt, az erdőt, a természetet és az én szemem perzselését. Egyre jobban felizgatott a látvány, és ahogy mondtam neki, mit hogyan csináljon, néha el-elcsuklott a hangom. Mellei mint két gyönyörű és hatalmas labdák feszültek a toppban, és olyan gyönyörűen, rugalmasan hintáztak, hogy teljesen a bűvöletükbe kerültem.

Nem volt visszaút, megkértem, hogy vegye le a felsőjét. Meglepődtem, mert nem szólt semmit, csak leszállt a motorról, és háttal félig felhúzta, majd úgy, hogy a bimbói éppen ne legyenek kint, előredőlve a mocira támaszkodott, a popsiját kitolva, hátranézve pózolt a kamerába. Nem tétlenkedtem, a gép csak úgy kattogott. Formás fenekét az ülésnek nyomva, felém fordulva lassan levette a toppot, és amennyire csak tudott, végig a szememet nézte, és a fényképezőbe mosolygott. Majd megőrültem a látványtól, ott meredezett előttem álmaim melle, kerek, kellően nagy, és pici bimbóudvarral. A tulajdonosa büszkén mosolygott, és élvezte, hogy megbabonáz a látvány. Nem bírtam tovább, odaléptem hozzá, és egészen közelről súgtam, hogy édesen szép, ártatlan, de egyben őrjítő. Éreztem az illatát, nagyon lassan közelhajoltam a tűzpiros remegő ajkához, és beszippantottam az édes, talán tiltott gyümölcs illatát, átkaroltam a törékeny testét, és lassan, nagyon lassan egy csókot leheltem a szájára. Puha és esküszöm édes csók volt. Majd minden fenntartásomat szétoszlatva forrón megcsókolt. Itt elvesztem.

Nyelvemmel felfedezőútra indultam, és egyre nagyobb hévvel csókoltam, egyre szenvedélyesebben öleltem. Levettem a pólómat, és a bőrét a bőrömön érezve egyre jobban feltüzelt. Hátradöntöttem a motor nyergére, és végigcsókoltam a nyakát, kulcscsont puszikat hagytam hátra, és a vállától elkezdve a sokszor megálmodott mellek felé indultam. A bőre csak úgy égette a szám, ami rendületlenül vándorolt a mellek halmai felé. Mint hegymászó, kezdtem felfelé haladni a puha, mégis kemény ciciken, és nagy köröket leírva közelítettem a kőkemény meredező bimbó felé, mely egy egyre hullámzóbb mellkas zabolázatlan lovasaként próbált csókot lopni türelmetlenül. Nyelvemmel ízlelve ráleltem a kőkemény bimbóra, és először csak megnyaltam, majd az ajkaimmal is körülzártam. Mélyet sóhajtott, lehunyta a szemeit. Csókoltam ahol tudtam, hol hosszasan és lassan, hol pergő nyelvvel izgattam a bimbóit. Kezemmel simogattam, durvábban, lágyabban, míg ő a hátamba mélyesztette a körmeit, persze csak lágyan.

Elkezdtem kicsatolni az övét, de nem tiltakozott. Mielőtt kigomboltam volna a nadrágját, belenéztem a szemébe, kérdőn felvontam a szemöldökömet, mire elmosolyodva jelezte, hogy ő is szeretné. Kigomboltam a nacit, és lehúztam róla. Levette a cipőjét, kilépett a naciból, és felült a mocira. Egyetlen falatnyi hófehér csipkés bugyi volt csupán rajta és egy fehér zokni. Csókolózni kezdtünk ismét, de a kezem már merészebb vándorutakra indult, és a mellétől a hasán át, lefelé kalandozott. Végig simítottam a csípőjét, és a combjának ívét, egészen le, a vádlijánál vissza, és felfelé haladva a combjának belső selymes oldalát. Lassan közelítettem a bugyijához, de csak a combjának szélét érintettem, vigyázva, nehogy egyből hozzáérjek a legérzékenyebb részekhez. Majd a másik combjának belső oldalát simiztem hasonlóan, és egyre jobban közelítettem a már feszülő nagyajkakhoz. Mikor már én sem bírtam tovább, a bugyin átsejlő vágásba tévedtek az ujjaim, amit fel is fedeztek hamar. Meglepődve vettem észre, hogy már nedves a bugyija. Egy nagy sóhaj hagyta el a száját, és csókra húzta a szám, ami a mellbimbókkal volt elfoglalva. Mosolyogva csókoltam, és utána mélyen a szemébe nézve tudattam vele, hogy elveszett! : )

Elkezdtem masszírozni a bugyin keresztül, még mindig a szemébe nézve, hol csókolva, hol marcangolva a száját. Egyre gyorsabban lélegzett, és egyre hosszabb időre csukta be a szemét. Elindultam lefelé, és elhagyva a már ismerős dombokat, végig csókokkal árasztottam el. A hasánál elidőztem kicsit, de rendületlenül haladtam lefelé. Felhúzta a lábát, és az ülésre tette, egész nagy terpeszt csinált. Elértem a bugyijának a felső szélét, és óvatosabban kezdtem közeledni. Ujjaimmal persze egy pillanatra sem hagytam abba az izgatását, és már szinte úszott a bugyija a gyönyörnedveitől. Először csak a bugyin keresztül csókoltam, majd nem bírtam tovább, és félrehúztam. Elém tárult a legszebb látvány, amit egy férfi csak kívánhat, egy csodaszép nagyajak, teljesen csupaszon, és a nedvektől egy kicsit már fényesen. Felnéztem a szemébe, és láttam a tekintetében, hogy egészen beindult. Már nem egy ártatlan fiatal lánynak tűnt, hanem egy követelő Nőnek. Aki követeli a gyönyört. A nyelvem kiöltöttem, és a szemét fogva tartva a szememmel beleszántottam a puncijába!

Megéreztem a gyönyör ízét. Ekkor hátravetett fejjel egy hatalmas sóhaj szakadt fel belőle. Két kezem a popsiján, a nyelvem meg a kelyhében járt fel-alá. Csókoltam, hosszan, lassan, nyelvemet csak lazán kiöltve, hogy a kisajkat szinte betakarja, majd befelé fordítva a nyelvemmel behatolva újra és újra. A kezeim segítségével széthúztam a gyönyörű kagylókat, és feltárult a kisajkak felső találkozásánál a csiklója, mely, mint igazgyöngy a nedvektől fényesen remegett, arra várva, hogy beszippantsam. Mikor hozzáért a nyelvem hegye, megrándult a teste. Lazán a fejemre tette a kezét, és enyhén jelezte, hogy abba ne hagyjam, és csak így tovább. Persze nem hagytam, hogy átvegye az irányítást, és eleinte csak a csikló jobb és bal oldalát nyaltam körbe, persze ezáltal hozzáérve jobbról is, balról is. Elkezdett hullámozni a teste, és szabálytalanabbá válni a lélegzése.

Eleinte finoman, lassan táncolt a nyelvem, mintha egy keringőt táncolna, majd egyre vadabb és gyorsabb pergősebb tánc következett. Volt, hogy beszippantottam a csiklót, volt, hogy csókot adtam rá, és volt, hogy lassan hideg levegőt fújtam rá, amitől még jobban megmerevedett, majd ismét köré zártam forró ajkaimat. Egyre gyorsabban váltogattam a ritmust, és a hevességet. Az ujjaimmal is segítettem, és a hüvelyének a bejáratát masszíroztam, majd a belső falát is, miközben a nyelvem a csiklóval járta őrült táncát. Egyre csak gyorsabban és gyorsabban, hallottam, éreztem, láttam, hogy közeledik az orgazmus felé, amit az én nyelvemen fog átélni. Nem hagytam nyugodni, hajszoltam egyre csak egyre, és egyszer csak éreztem, hogy íjként megfeszül a teste, elkezd hullámozni, remegni, vad táncot járni, szinte szabadulni akart a szorításomtól, de ezzel csak még mélyebbre tornászta a nyelvem. Élvezett nyüszítve, élvezett aprókat kiáltva, csendesen, és hangosan. Nem engedtem el a testét, csak egy kissé lassabban és óvatosabban értem a csiklójához, ami újabb és újabb hullámokat gerjesztett. Mosolyogva néztem fel az arcára, és néha-néha belenyaltam még a teljesen elázott puncijába. Próbált rám nézni, de látszott, hogy egy távoli helyről néz le, ahonnan nem akart szabadulni. Lassan mégis visszatért hozzám, az erdőbe, a moci nyergébe, a tavaszi melegbe. Lecsendesedett. Felálltam, és megcsókoltam, magamhoz szorítva remegő törékeny testét. Csak szorítottam és hallgattam a pihegését.

Eltelt így vagy 1-2 perc, mire megszólalt, hogy 1:0 nekem. Most ő jön. Szeretné meghálálni az előbbi repülést. Azzal fogta, és odavezetett a piknik asztalhoz, és leültetett rá. Mindenféle félrebeszélés nélkül elkezdte kigombolni a nadrágomat, miközben a szemembe nézett, és mosolygott. Ott ültem egy erdei pihenőhely asztalán, és egy édes kiscsaj, akinek fantasztikusan törékeny testét épp az előbb kergettem az orgazmus karjaiba, a farkamat akarja kezelésbe venni. Kigombolta a nacim, villámgyorsan belenyúlt, és nem ismerve könyörületet megmarkolta az addigra már kőkemény férfiasságom. Azt mondta, hogy elfelejthetem a kegyelmet, mert most kikészít.
- Hűűű, micsoda forró és kemény szerszám! – mondta. Azzal a lendülettel előhalászta, és a nadrágomat meg letolta. Ott ÁLLTAM előtte, és csodálkoztam, hogy micsoda akaratos perszóna lett belőle! :) Letérdelt elém, és csodálattal nézte a szerszámom. Elkezdte húzogatni rajta a bőrt, és hol megszorította, hol végigsimította. Másik kezével a golyókat vette kezelésbe, és azokat masszírozta. Felnézett a szemembe, és mosolyogva egyre közelebb hajolt a remegő farkamhoz. Már éreztem rajta a forró leheletét, és másra sem vágytam, csak hogy a szájában érezhessem magam. Nem húzta az időt, nem adott rá apró puszikat, hanem egyből bekapta. Megpróbálta tövig bekapni, de ahhoz azért jóval nagyobb. Megéreztem a forróságot, mely teljesen körülvette a farkamat, és hatalmas sóhaj szakadt fel belőlem. Egyetlen erős szívással a makkomig végigszívta, és felnézett a szemembe. Büszkeséget láttam megcsillanni a tekintetében, büszkeséget, hogy ekkora örömet okoz nekem. Mosolygott, és kivette a szájából, majd a nyálát rácsorgatta.

Eszméletlenül izgató volt a látvány. Nem tétlenkedett, fogta és újra tövig bekapta. Elkezdte egyre gyorsabban húzogatni, és közben nem engedte ki a szájából. Rengeteg nyállal csinálta, folyt le a kezén, a zacsimon. Szívta, szorította, a nyelve táncolt körbe a makk alatt. Másik keze meg a combom belső oldalát simizte, és a golyókat is természetesen, sőt, volt hogy beszippantotta egyiket-másikat. Mint egy kiscica elindult a nyelvével a herék tövétől, végig a farkamon, nyelve sebesen járt, és a makk felderítése után ismét csak tövig merült a szájában az egész férfiasságom. Volt, hogy csak úgy lazán bevette a makkomat, és mint aki dúdol egy dalt, mély hangnemben rezegtette (dúdolt) egy hosszú M-et, majd hol feljebb emelte a hangnemet, hogy ismét mélyebbre vitte. Furcsa, de izgalmas érzés volt, ahogy átvette a rezgést a makkom. Egyre jobban kezdett elszállni az agyam, a látvány is állatira izgatott, főleg az, mikor a mellei közé rakta a szerszámom, és keményen tartva hagyta, had járjon fel és alá.

Közben mosolygott, és élvezte, hogy élvezem. Tudtam, már nincs messze a vég, és ezt szóvá is tettem, de ő csak arra kért, hogy ne tartsam vissza magam, de azért szóljak előre! Ahogy a mellei között járt a farkam, csúszkált fel és alá, rácsorgatta a nyálát, had legyen jó nedves minden. Egyre csak gyorsítottam a tempón, és őrült ritmusban gyakorlatilag keféltem a mellét. Éreztem, hogy jön a beteljesülés, de csak annyit tudtam mondani, hogy „most”, mire kezébe véve a cerkám kinyitotta a száját, és a nyelvére téve verte őrült ritmusban. Nem bírtam tovább, bombaként robbantam bele a szájába, teljesen feltöltve azt. Megfeszült mindenem, majd remegtem, mint a nyárfalevél, és újabbnál újabb adagokkal árasztottam el a száját. Csak simogatta a heréimet, és még rátett egy lapáttal azzal, hogy a zacskó tövétől kb. 2cm-re egy ponton erőteljesen masszírozott. Azt hiszem, ezt hívják a férfiak G pontjának, mert akkorát élveztem, mint még soha. Végig az arcomat nézte, és mint egy kiscica nem hagyott kárba veszni semmit, az utolsó cseppig lenyelte, kiszívta, majd lenyalogatta a farkamat a golyókat, mindent. Fogalmam sincs, hogy kitől vagy hol tanulta meg ezeket a dolgokat, de hogy nem először csinálta, ez biztos. Alig tértem magamhoz. Csak feküdtem az asztalon, és próbáltam erőt gyűjteni. Felültem ismét, és hagytam, had bújjon oda hozzám, had doromboljon. Néztem a szemét, mely mindig mosolygott kacéran, és néztem azt az izgató száját, mely akkora örömet okozott az imént. Simogattam a haját, és öleltem, szorítottam.

- Fantasztikus voltál. – súgtam neki. Csak mosolygott.
- Te meg fincsi. –válaszolta kihívóan. –Szerintem csinálhatnál még néhány képet rólam és a motorról. –mondta, azzal ismét felpattant a nyeregbe és hozzásimult, próbálgatta, állítgatta. Lassan átment simogatásba a dolog, és a tank ívén át az ülésen keresztül saját magát is simogatta. Én fel akartam öltözni valamennyire, de azt mondta, hogy inkább vegyek le mindent, mert az nem fair, ha rajta nincs semmi, én meg fel vagyok öltözve. Levettem a nacit, de a bakancsot visszavettem.

Elkezdtem fényképezgetni, még mindig az események hatása. Egyre jobban beleélte magát, és meglovagolta a tankot, az ülésen fel-le mozgott, és persze simogatta magát. A képek egyre jobbak kezdtek lenni. Készült oldalról, amint csukott szemmel húzza oda magát a tankhoz, vagy egészen hátrafeszülve saját magát simogatva. Készült olyan, hogy ártatlanul és szégyenlősen eltakarva magát mosolygott, és készült olyan, hogy feltérdelve fél lábbal az ülésre, a popsiját kinyomva egészen feltárulkozott. Ismét kezdtem az események hatása alá kerülni, és a farkam megint ágaskodni kezdett. Észrevette, és szavak nélkül hívott, hogy ott a helyem mellette. Háttal a tanknak felült a mocira, én meg felálltam a lábtartóra, így a fegyverem épp a szája magasságába került. Ismét éreztem azt a csodálatos forróságot, ami körbevett, rabul ejtett, szorított. Elkezdett csupán a nyelvével ficánkolni, és a szájába egészen mélyen bevéve játszott vele. Eleinte még nem álltam a helyzet magaslatán, de pillanatok alatt megkeményedtem a csodálatos ajkai játékától. Gondoltam, hogy ha már motorimádók vagyunk mind a ketten, akkor az első kettőnk között történjen a motor nyergében. Kértem, hogy forduljon meg, de ne szálljon le.

Lehet, hogy eleinte nem értette, hogy mit szeretnék, de miután leültem, az ülés végére, és látta, hogy hátulról lenne neki is kényelmes, óvatosan megfordult. Először leült rendesen a nyeregbe, és hátranyúlva elkezdte simogatni az akkor már ismét teljesen harcra kész farkamat. Sőt, nem csak simogatta, hanem verte rendesen. Közben hátrahajolva csókolózni kezdtünk, én pedig ismét kezembe vehettem immár egészen kényelmes pozícióból azokat a csodálatos melleket. Simogattam, masszíroztam, csipkedtem, majd ismét simogattam. Még a csodálatos és ismét nedves puncija is kézre esett, és tudtam, hogy valami isteni dolog következik. Mikor már ismét hallottam, hogy nagyon szaggatottan veszi a levegőt, kissé megemelve a popsiját jeleztem, hogy itt az ideje, hogy egybeolvadjuk.
- Mindennél jobban kívánlak. –súgtam szinte a szájába.
- Kívánlak, érezni akarom, ahogy szétfeszítesz. –jött a válasz.

Felállt a lábtartóra, én egy kissé alácsúsztam, és hátradőltem, hogy minél többet lássak. A popsiját egészen hátratolva, hátát ívben megfeszítve, a csodaszép, nedvességtől fényes punciját közelítette a remegő dárdám felé. Fél kézzel odaigazította a bejáratához, és elkezdte fel-alá mozgatni. Átvettem tőle az irányítást, és én izgattam tovább. Két kézzel kapaszkodott, és egy picit fel-alá fészkelődve irányította az intenzitását a játéknak. Majd beleőrültem, hogy ilyen közel érezhetem.
- Csak óvatosan. –mondta, azzal elkezdte ráhúzni magát a nyársamra. Először a makkom érezhette meg a leggyönyörűbb érzést, azt a forróságot, amit a szűk, csupasz, nedves puncija nyújtott. Volt egy határ, ahol szinte becsusszantam, de mivel nem én irányítottam, csak azt éreztem, hogy hirtelen a forróság elönti az egész testemet. Befogadott az ölébe, körbefogott, magába zárt. Beleült teljesen. Elkezdett először körözni a csípőjével, és ezzel megkezdődött életem legfurcsább szexuális élménye, a motorom nyergében. A popsija fel-alá járt, és egyre gyorsabb iramban nyársalta fel magát teljesen, majd szinte kihúzva magából, ismét tövig ült bele.

Fantasztikusan diktálta a ritmust, egyre gyorsulva, körözve lovagolt. Gondoltam kicsit módosítok, és lassan lefogva jeleztem, hogy csak tartsa magát, mire elkezdtem a lehetőségekhez mérten én mozogni. Farkam mint a dugattyú, úgy tágította a szűk puncit, és repített mindkettőnket az újabb orgazmus felé. Egyre jobban előredőlt a tankra és a kormányra, míg végül már rá is hasalt, és én egészen hátulról egyre gyorsuló ritmusban hágtam. Szegény moci, igaz, hogy a nagykitámasztón stabilan állt (mind a 220 kilójával), de nem volt hozzászokva az ilyen igénybevételhez. Kértem, hogy menjünk át az asztalhoz, az mégis stabilabb. Kihúzva magából a nedvességtől csöpögő farkamat lekászálódott a mociról, és sietve felmászott az asztalra, jelezve ezzel, hogy nem akar kiesni a ritmusból. Egy szempillantás alatt ott voltam én is.

- Hadd legyek a kutyád. – mondta, amin kicsit meglepődtem, de természetesen tudtam, hogy mire gondol. Felmászott az asztalra, és letérdelve, előredőlve felkínálta a popsiját. Felpattantam mögé, és leguggolva ismét a már jól bejáratott barlangjához illesztettem a farkam. Elkezdtük üzekedni, kissé durván megfogtam a fenekét, és nagyon határozottan teljesen tövig hatoltam, majd egészen kihúzva ismét mélyen behatoltam. Egyre gyorsítva hágtam, pedig az egyensúlyozás is követelt némi józanságot, bár kezdtem ismét elveszíteni a fejemet. Ahol csak értem izgattam, a mellét simogattam, a punciját pörgettem. Alig telt el pár perc, jött az újabb kérés.

- 69ezzünk egy kicsit – kérte és ártatlanul mosolygott. Lekászálódtunk az asztalról, és most én feküdtem fel, égnek meredő dákóval. Felállt az asztalra terpeszállásban, és csípőre tett kézzel kissé dominás nézéssel mosolygott. Azt mondta, hogy most ő mondja meg, mi lesz, és azt akarja, hogy nyaljam ki a punciját úgy, ahogyan ő akarja, és ne merjek tiltakozni, mert annak rossz vége lesz. Egy szót sem szóltam, csak kiöltöttem a nyelvemet. Oda állt a fejemhez, és lassan ráereszkedett a nyelvemre, gyakorlatilag beleült. Elkezdett előre hátra mozogni, és közben a hajamba kapaszkodott óvatosan. Egészen erősen nyomta a puncijába a számba, a nyelvemre, az orromhoz, gyakorlatilag, ahol érte, és egy kicsit fel-le csúszkált. A nyelvemet csak ki kellett öltenem, és gyakorlatilag meglovagolta. Egyszer csak felpattant, és ráült a meredező farkamra, de nem hagyta, hogy én irányítsam, hanem ő ragadta meg határozottan, erősen, és úgy ült bele, mintha önként karóba húzná magát. Közben karmolta a mellkasomat, majd vadul szorította a farkamat, verte, majd ismét tövig merítette magában. Közben nekem nem szabadott még simogatás szinten sem hozzáérni, hanem az asztal szélébe kellett kapaszkodnom.

Mikor úgy gondolta, felpattant, majd ismét az arcomra ült a puncijával, és ismét a nyelvemen lovagolt. 69es pózban rámhajolt, és a farkamat elkapva szédületes sebességgel verni kezdte. Nyálat csorgatott rá, és bekapta egészen mélyen, majd a szájából kivéve a makkomat marcangolta, persze csak óvatosan. Közben egyre jobban beindult, egyre gyorsabban pörgettem a nyelvemmel a csiklóját, és már nem foglalkoztam vele, hogy tiltakozik, hogy azt csináljam, amit ő mond, használtam a kezemet is. Ujjaztam, és a csiklóját izgattam.

Mikor megszólalt, hogy abba ne hagyjam, mert mindjárt elmegy, akkor gondoltam, hogy visszakapja az előzőket, és határozottan leemeltem magamról. Tiltakozott, könyörgött, de mintha meg sem hallottam volna, csak fogtam, és az asztalra fektettem. A lábait felemeltem, és összezárva egészen a nyakába szorítottam. A csupasz nedves puncija ott feszült előttem egészen összezárva. Csak erre vártam, mélyen belenyaltam és utána a farkammal keményen behatoltam. Felszisszent, de a nedvességtől egyből tövig csusszantam bele. Itt már nem volt lassú, óvatos tapogatózás, teljes sebességre kapcsolva hágtam. Fél kézzel tartottam a lábát, a másikkal meg a csiklóját simogattam. Alig tudott szóhoz jutni, de arra kért, hogy állva hátulról fejezzem be ezt az eszméletlen menetet, mert az a kedvenc póza, és hogy attól tud a legnagyobbat élvezni!

Szó nélkül kihúztam belőle a gyönyörnedvektől csöpögő farkamat, és kézen fogva a motorhoz vezettem, majd egy kissé előre döntöttem. A lábait szétrakta, és a popsiját kitolta, felkínálva a vörösre dolgozott és kéjre vágyó punciját. Mögélépve átkaroltam, a melleit vadul megszorítva behatoltam és olyan tempóba kezdtem, amiről tudtam, hogy ez lesz a beteljesülés utolsó menete. Egészen kihúztam, majd újra bevágtam. Fél kézzel amennyire tudtam elértem a punciját. Döftem, és simogattam, egyre gyorsabb ütemben, és kezdtem érezni, hogy közel a vég. Hátranyúlt a lába között, és hol saját magát simogatva, hol a golyóimat karmolva finoman, hajszoltuk egymást az eszméletlenség felé. Mikor megéreztem, hogy ismét elélvez, a ritmusos izom összehúzódásoknak már én sem tudtam ellenállni, és egy egészen mélyről jövő lávakitöréshez hasonlító spricceléssel élveztem, és feltöltöttem az édes kis punciját a forró spermámmal. Többször spricceltem, és egészen elsötétedett előttem minden, a lábam remegett, alig tudtam, hogy hol vagyok Hozzám hajolt, hátra emelve a fejét csókolt meg, és összeforrtunk a csók által.

Mindketten éreztük, mikor kicsusszantam belőle, és csak mosolyogtunk, szó nélkül csak néztünk egymás szemébe, őszinte köszönettel, hogy ennyire őrjítő szexuális élménnyel sikerült megajándékoznunk egymást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
WaZUpP ·
Hali, jól vettem észre (miután elolvastam több írásodat is), hogy Te a simára borotvált puncit szereted? És az is izgató neked, hogy a lány lenyeli?
Szerintem nincs jobb körítés ezeknél? Én úgymond elvárom a partneremtől ezeket...
Legyetek jók! WaZUpP

Storyteller ·
Nagyon jó, gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: