Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Motel szobák I.

Talán már több mint egy éve tart a felismerés és a felfokozott izgalom, amely kettőnk között izzik. Szerelem ami mivel érett nő és férfi vagyunk, testi kielégülés felé sodortatik, mely ellen nem akarunk tenni, sőt vagyunk rá.
Egy kisvárosi motel szoba kulcsát mint vágyunk beteljesülésének zálogát fogom kezemben. Kézenfogva lépünk be a szobába. Megszűnik a külvilág, csak ketten vagyunk. Érzem illatod izgalommal ölellek magamhoz. Ajkunk összefonódik érzem alsónadrágomban meredező péniszem hozzápréselődik ruhan keresztül forró öledhez. Lassan határozott mozdulatokkal szabadítalak meg felülről blúzodtól. Két kezemben csodas melleid nyugszanak, melyeket a csipkés melltartón keresztül maszírozok. Fejedet hátrahajtod, élvezed ahogy csókolom nyakadat. Megtalálom a melltartó csatját, s kikapcsolom. Lassan csókok közepette tárul elém előbb egyik, majd másik melled. Bő nyállal élvezettel szívom és csókolom őket. Mellbimbóid kiemelkednek izgalmad egyértelmű jeleként. Közben egyre lentebb vándorol kezem, s belemélyed öled forróságába. Nedves vagy szinte tocsogsz a nedvben. Középső újjam megnyálazom s szétválasztom nagyajkaidat bugyidban. Közben érzem kezed bontja nadrágom szorításából farkamat. Hátralépsz s határozott mozdulattal letolod a földre nadrágomat. Egy szál alsógatyában állok előtted. Leveszem a pólómat, kilépek a nadrágból s viszonosságból megszabadítalak nadrágodtól. Nem tudok betelni melleid méretével. Magamhoz ölelem, felsötestemhez szorítom, közben izgatom tovább lábod közét. Csókollak mindenhol ahol érlek. Ekkor hirtelen leereszkedsz térdre, s a boxeren keresztül játszol merev farkammal ajkaiddal. Én hátrahajtom állva a fejem s élvezem a játékot. Nem sokáig tűrtőzteted magad, mert érzem ajkaid körbezárják makkomat. Lenézek s gyögyörrel élvezem ahogy farkam hegye eltűnik nedves ajkaid között. De nem akarok igy tovább kiszolgáltatva lenni ilyen intenziv izgatásnak. Ezért megfogom a fejed két kézzel, s határozottan elveszem játékszered. Makkom csillog nyáladtól. Megcsókolom lehajolva ajkadat, s az ágyhoz hátrálok veled. Lenyomlak az ágyra hanyatt, úgy kell menekítenem péniszem kezeid közül, melyek gyakorlottan nyulnak utánna. Hanyatt fekszel az ágyon, megemelem a feneked, s lehúzom a bugyit rólad. Az arcomhoz nyomom, beleszagolok, érzem puncid illatát, érzem nedvedet az apró ruhadarabon. De már lábaid szétnyitva utat engedsz ajkaimnak, felhúzod térdeidet, s én mohon nyalom csiklódat. Újjaimmal széthúzom szeméremajkaidat, s egyre mélyebbre dugom be a nyelvem. Érzem a sós ízt, csorog a nyálam ami keveredik izgalmi valadékoddal. Egyre erősebben nyomod fejem az ágyékodhoz. Közben újjaim utat találnak hüvelyedbe. Egyre tágabb vagy. Terdeidet felfelé feszítem,s hüvelyk újjammal feneked bejáratára óvatosan nyomást gyakorlok. Érzem orgazmusod van. Megáll a kezem s hagyom hullámokban lezajlani összehúzódásaidat. Már majd elélvezek kitárulkozó puncid látványától, de pár pillanat elég hogy megtartóztassam magam. Lenyúlok a földön fekvő nadrágom zsebéból kiveszem az óvszert, melyet feltépek, s felgörgetek farkamra. A hüvelyed bejáratához illesztem makkomat, a szemedbe nézek, s határozottan de lassan becsúsztatom hímvesszőmet nedves puncidba. Átkarolod derekam, érzem ahogy egyre mélyebre húzol magadba, s én elkezdem ki be tolni farkamat forró barlangodba. Nem akarom és nem is tudom visszatartani magamat. Már nincs értelme húzni az időt. Túl izgató, túl sok az új inger, illatok, nedvek és olyan jó meleg a puncid. Egyre mélyebbre nézek a szemedbe, egyre mélyebre hatolok egész végig  a méhszájadig. Hangosan nyögsz gyorsítok a tempón, s megfeszül a testem s csak pumpálom magomat öledbe.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: